Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Yksinhuoltajuus ja uusperheet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.01.06, 00:39   #1 (linkki)
Karppalo
(Vierailija)

Miten lähestyt

Miten tulisi yksin huoltaja naista lähestyä tarkoituksena olisi tutustua paremmin koska mielenkiintoni on herännyt kun olen tavannut ihanan naisen. Mutta kun ei tiedä jos vaikka hänellä on vaikea suhde takana ja on varuillaan meidän miesten suhteen. En kaipaa ota itseä niskasta kiinni neuvoja vaan sitä etten loukkaa tätä ihanaa naista.kiitän etukäteen hyvistä neuvoista
  Vastaa viestiin

02.01.06, 00:38   #2 (linkki)
Annikki
(Vierailija)

Re: Miten lähestyt

Me yh-naiset olemme aivan tavallisia ihmisiä. Meidän kanssamme voi puhua kaikesta taivaan ja maan välillä, aivan kuten kenen tahansa kanssa.

Vaikka entisen suhteen ruotimista en suosittele. Menneet on menneitä, elämää on viisaampi katsella eteenpäin.

Se tietysti tekee vaikutuksen, että huomioit yh-naisesi lapset. He ovat kuitenkin naisesi tärkeimpiä ihmisiä. Ja sinusta voi tulla siellä ""miesten sarjassa"" kaikkein tärkein ihminen.

Vastaa viestiin
02.01.06, 22:29   #3 (linkki)
Karppalo
(Vierailija)

Kiitos annikki tiedän että olette ihan tavallisia ihmisiä ja sehän voi olla todella minunkin arkuutta että en uskalla lähestyä. Ja tietenkään ei entisiä kannatte alkaa kaivaa sehän on selvää minulle on sekin itsestään selvää että yks.huolt ovat ilman muuta etu sijalla lapset. Ja kyllä täytyy teille kaikile yks huoltajille nostaa hattua ja kumartaa te olette tietyssä mielessä nykyajan selviytyjiä.kiitti viel vastauksesta sait minut mietteliääksi ja lupaan nimelläsi kertoa tällä palstalla mikäli minussa on todella tarpeeksi rohkeutta.moi
  Vastaa viestiin
05.01.06, 10:48   #4 (linkki)
lähestymisestä
(Vierailija)

Meitä yh-Ellejä on joka lähtöön.

Minuakin on lähestytty monelta taholta ja olen antanut lähestyjille kohteliaasti pakit. Syitä en jaksa sen tarkemmin selvitellä.

Oletko koskaan kuullut termistä body language eli kehon kieli. Kyllä ihastuksesi kohde viestittää sinulle silmin, liikkein ym. elein kiinnostustaan.

Entisaikaan nainen tipautti tarkoituksella hanskan, nenäliinan tai jotain muuta, ja ihastunut mies nosti esineen saaden tehdä tikusta asiaa.

Ex-avioliittoni alkoi aikoinaan klassisesti exäni pyytäessä minulta tulta. Olin juuri vähän aikaa sitten lopettanut kapakkatupakoinnin ja kaikenlaisen miesten kanssa sekoilun. Tilanne oli exälleni optimaallisin. Moni sitten myöhemmin ihmettelikin miksi meistä tuli pari.

En suosittele kenellekään minuun lähestymistä. Exänikin hommasi minulle aikoinaan lähestymiskiellot. Niin kuuma pakkaus minä olen. Kirjoitustyylini on vielä hakusessa. Ehkä se joskus hioutuu tyydyttävälle asteelle. Sitten vasta uskallan lähteä jonkinlaiseen hyvän päivän tuttu suhteeseen miesten kanssa. Ei tule syytettä loukkaavasta kielenkäytöstä kuten menneiden talvien lumilla.

Harjoitus tekee mestarin kaikilla elämänalueilla.
Paljon onnea lähestymisellesi yh-äitiin. Pidän peukkuja puolestasi.
  Vastaa viestiin
05.01.06, 15:35   #5 (linkki)
Nainen
(Vierailija)

Nykyinen mieheni sattui lähikauppaan usein kanssani samaan aikaan ja kerran kysäisi kassajonossa josko lähtisin kävelylle illalla, otettaisiin sauvat mukaan ja reippailtaisiin. No mikä ettei lenkkiseuraa kaipaisi, sovittiin aika ja paikka, siinä sitten käveltiin kaksi tuntia, puhuttiin kaikesta mahdollisesta. Tuntu kivalle tavata toista rennosti ja turvallisesti kävelyn merkeissä, ei paineita näyttää hyvälle.

Ei me yksinhuoltajat olla sen monimutkaisempia kuin muutkaan naiset.

Ei tarvi olla ihmeellinen aloitus, rohkeutta vaan ja kyllä sen huomaa josko toinen on kiinnostunut.
  Vastaa viestiin
05.01.06, 16:40   #6 (linkki)
kateellinen
(Vierailija)

Voi hitsi, juuri tuollainen sopisi meikäläiselle: tavata lähikaupassa ja sen jälkeen kävelylenkillä. Yksinkertaista ja turvallista.

Pitääkö katsella tarkemmin ympärilleen kun menen seuraavan kerran lähikauppaani ;D
  Vastaa viestiin
05.01.06, 22:12   #7 (linkki)
Karppalo
(Vierailija)

Kiitos kovasta kannustuksesta. Olen pari päivää jo katsellut tuleeko vastauksia, ja kyllä teiltä tulee suorastaan hyviä vinkkejäkin. Minulle ainakin sopisi esim lenkille pyytäminen kun itellä tulee joka päivä käytyä taidankin ottaa neuvosta vaarin siitä suuri kiitos ,kas kun ei tullut mieleen.tästäkin jo huomaa tämän minun mielikuvituksen puutteen.kiitos vielä ja saatte vielä antaa vinkkejä ja komenttia. :-)
  Vastaa viestiin
21.01.06, 22:34   #8 (linkki)
Mutsi
(Vierailija)

Itse toivoisin, että minuun tutustutaan ihan samoin metodein kuin muihinkin naisiin. Vaikka olen äiti, olen myös nainen. Lapsi ei kuulu suhteen alkutaipaleille, jos jutusta on tuleva vakavampaa, tutustututetaan lapsikin kuvioon. Sitä ennen tapaillaan, sovitellaan aikatauluja ja nautitaan hyvästä seurasta:)
  Vastaa viestiin
22.01.06, 00:12   #9 (linkki)
Karppalo
(Vierailija)

Kiitos, sinulle mutsi! Tässä on hyvä vastaus, sen tiedän että lapsi ei ole minulle se mutta asia. Sitä täytyy myös tutkia minun kunhan saan joskus jotain etenemään.. Olihan se taas viime viikolla mutta kun ei hetken rauhaa muilta kavereilta saa kumpikaan. Ja hänkin on kuitenkin pohjimmiltaan aran tuntuinen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku