Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Yksinhuoltajuus ja uusperheet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
13.01.06, 16:06   #1 (linkki)
piste
(Vierailija)

kotirauhanhäirintääkö?

Lähettäjä: eiomallanyt
Päivämäärä: 12.1.06 10:44:49

pitääkö esim soittojen ja tekstiviestien tulon olla jatkuvaa/päivittäistä että täyttää kotirauhan häirinnän merkit.
juttu menee näin:
exän uusi akka soittelee a lähettää tekstareita jotka koen loukkaavina. puhelut koskevat lähinnä elatusmaksuja joita ex on ""pakotettu"" maksamaan. syytetään siitä että maksut meni ulosottoon jne. tänään käski mun mennä terapiaan.
lapsen (5v) isyys on tunnustettu, mutta nyt yrittävät väittää ettei ex olekkaan lapsen isä vaan vaativat isyystestiä, jonka heidän mielestä mun pitäis maksaa. (isyydestä ei ole epäilystä).
mitä ihmettä mun pitäis tehdä, aina kun puhelin soi/piippaa meinaa jo itku päästä kun tosiaan alkaa ahdistaa.
isä ei ole ollut halukas tapaamaan lastaan, yhteishuolto on.ei siis pidä mitään yhteyttä, on jopa vaihtanut numeron salaiseksi.
voiko tällaista ilmottaa poliisille, voiko poliisi kieltää yhteydenotot?
  Vastaa viestiin

13.01.06, 20:06   #2 (linkki)
kommentteja?
(Vierailija)

Re: kotirauhanhäirintääkö?

kommentteja tähän?
  Vastaa viestiin
14.01.06, 00:41   #3 (linkki)
Mama
(Vierailija)

Ainakin minun mielestä tuo on jo aikamoista häirintää.

Jos he isyystestin haluavat,anna heidän tehdä,mutta selvitä heille,että he sen lystin maksavat.
Koska isukki ei ole ollut halukas lastaan tavata, niin hae ihmeessä yksinhuoltajuutta!

Vaihda oma numerosi ja tietenkin salaiseksi,tuollaista häiriköintiä ei todellakaan tarvitse kestää.

Anna heidän meuhkata,älä välitä!!
Voimia!
  Vastaa viestiin
14.01.06, 05:41   #4 (linkki)
jippo
(Vierailija)

Ota yhteys poliisiin ihan informaatiomielessä. Poliisin työn yksi osa-alue on myös antaa neuvoja kansalaisille.
Kuvaa tilanne heille (poliisille) ja kysy mitä voisit tehdä ja mitä ylipäätään olisi paras tehdä tuollaisessa tilanteessa.

Voisiko esimerkiksi lahetysmiskielto (sille naiselle) tulla kysymykseen ? Toivottavasti löydät ratkaisun asiaan.
  Vastaa viestiin
14.01.06, 12:04   #5 (linkki)
P. Oliisi
(Vierailija)

Jos käännyt minun puoleeni niin ainoa neuvo on että lakkaa keksimästä noita höpöjuttuja.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku