| |  | |
10.02.06, 01:15
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Kysyn vaa
Raskausaikana mies halusi lapsen ja minut joukkohautaan.Melkein onnistuikin.Kylkiluut poikki,alakerta tippu verta jne.Lyhyesti miten uskallan antaa lasta tapaamisiin,vaik isä vannoo rakkauttaan lapseen nyt.
| |
| | |
10.02.06, 07:12
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: Kysyn vaa
Oletko tehny huoltajuus sopimuksen? Onko teillä yhteishuoltajuus vai oletko yksinhuoltaja? Oletteko lastenvalvojan kanssa yhdessä sopineet tapaamisista?
| |
| | |
11.02.06, 01:52
|
#3 (linkki)
Huoltajuuskiista edessä vielä.Lapsen puolesta(5kk)pelkään.Isä väkivaltanen,lasta en ole hänelle antanu vielä.Ja pelottaa suostua edes valvottuun tapaamiseen.En voi antaa anteeksi keskenmenon yritystä ja koko raskausajan pelkoa onko lapsi terve potkuista huolimatta.Huh mä hakuan suojella lastani.Mut olenkin vaan itsekäs ja mulla pitäs olla pahaolo kun en suostu lasta isälle antamaan.
| |
| | |
11.02.06, 11:16
|
#4 (linkki)
Ennan kuin päätät lapsesi puolesta mitään lue viimeisestä Anna lehdestä artikkeli joka kertoo erään naisen tarinan olla ilman isää.
| |
| | |
11.02.06, 14:23
|
#5 (linkki)
No ei todellakaan tarvii antaa lasta väkivaltaiselle isälle. Ja uskon, että lastensuojeluviranomaiset samaa mieltä.
| |
| | |
12.02.06, 23:18
|
#6 (linkki)
Moi .! Minun kohdal kyl on et pitää antaa lapsi vaik olisikin väkivaltainen isä eikä viran omaiset aina ole samaa mieltä sil pitää ol näyttöä et mies väkivaltainen ja kohdistuuko se lapseen
| |
| | |
12.02.06, 23:33
|
#7 (linkki)
Anna valvottuihin tapaamisiin. Lapsi on taatusti turvassa niissä.
| |
| | |
13.02.06, 00:21
|
#8 (linkki)
Näyttöä löytyy,8kk sairasloma,ennenaikanen äitiysloma,käsi poikki,peukalo murtunu,kylkiluu murtunu jne.Lapsi oli mahas.Onhan se sama pienokainen mikä mun tartteis antaa tapaamisiin.Väkivalta kun on luonne mikä ei häviä savuna ilmaan. Ja entä jos isäl naksataa ja tapahtuu jotakin sit ku on jo myöhästä.Mitä ne tapapamis naiset kerkee tehdä.Mä en usko et nyt rakastaa lasta kun oli valmis tappamaan.Vaik halusin mut en voi.Ikävä ja pelottava juttu.
| |
| | |
13.02.06, 21:41
|
#9 (linkki)
Mutta tuo sinun raskaus aikana tehty pahoinpitely ei ollut kohdistettu lapseen. Seuratkaa nyt noita keskusteluja ja kirjoituksia kuinka äidit estävät lapsiaan tapaamasta isäänsä. Viimeksi tänä iltana tuli dr. Phil ohjelmassa kunka äiti oli kieltänyt isää tapaamasta poikaansa. Tässä ohjelmassa tämä poika kertoi itkien kuinka nyt ovat hänelle asiat selvinneet. Hän kävi tapaamassa ""isäänsä"" Saksassa hautausmaalla. Aika raju kohtalo!!!
Miksi hän löi sinua silloin raskaus aikana????? Provosoitko sinä häntä???
| |
| | |
14.02.06, 08:05
|
#10 (linkki)
Mitäs sitten kun tämä lapsi on teini, nuori, täysikasvuinen eikä enää lapsi. Lyököhän isä sitten lastaan? Tätä minä mietin monesti niiden tapausten kohdalla, jossa isä on väkivaltainen, mutta lasta ei lyö, mutta entäs sitten kun lapsi on iso??
Lyötkö sinäkin kaikkia jotka vähänkin sinua provosoi?? ONko oikeutettua lyödä, jos ei kestä kuulla totuuksia itsestään???
Minun tyttäreni avokki on humalassa tod. arvaamaton. Alko jopa mulle uhittelemaan minun kotonani, kun ensin kusi minun lepotuoliin (onneksi siinä oli torkkupeitteitä päällä niin tuoli säästyi) niin yritettyäni saada häntä nukkumaan, kun tytär ei ilmeisesti itse uskaltanut, hän alkaa mulle huutamaan, että turpakiinni ja sitähän minä en salli minun kotonani. Mulle ei yksikään ihminen uhittele minun kattoni alla, ajoin sen jätkän ulos. Eipä ole ilenny minun silmieni eteen tulla sen koommin.
| |
| | |
17.02.06, 01:17
|
#11 (linkki)
Ihmettelen miten muka ei ole kohdistunut lapseen? Jos olisi tapahtunut esim.niin että lapsi iolisi kuollut ja keskenmeno olisi tullut niin häntä ei olisi olemassakaan.Ja miehen tarkoitushan olikin se alunperin.Onneksi hän epäonnistui siinä.Tottapuhuakseni minä haluisin myös ehjän perheen ja rakastinhan tuota miestä sydämmeni pohjasta.Mutta kuukausien uskomisen ja kärsimysten jälkeen se tunne hävisi.Varsinkin lapsen synnyttyä.Mun tarkoitus ei ole lapselta viedä isää vaan mua pelottaa mitä siitä seuraa.Väkivaltaako vai mitä?Riski on aika suuri.Aikahan sen näyttää mitä tapahtuu mutta ei ole kiva miettiä ja pelätä lapsen puolesta tuollasia.Antaa olla koko jutun mä toivoin jotakin tukea sillä mun olo on todella kurja ja pelokas.Kiitos asiallisista vastauksista jokatapauksessa.Hyvää vointia kaikille.
| |
| | |
17.02.06, 10:27
|
#12 (linkki)
Niin lyödä saa ja murtaa luita, jos akka vittuilee. Vai?
| |
| | |
18.02.06, 19:22
|
#13 (linkki)
No kyllä minä olen sitä mieltä että ei sillä akkojen vittuilulla juurikaan ongelmia ratkaista. Jos joku muija ei osaa ongelmia selvitellä puhumalla niin kannattaa mennä peilin eteen. Tällä kommentilla en puolusta millään lailla miehen lyömistä mutta turha on naistenkaan kerjätä ymmärrystä jos äly riitä selvitellä asioita asiallisesti.
Minä en ikinä ole sortunut nalkuttamiseen eikä myöskään mieheni ole minua lyönyt.
| |
| | |
19.02.06, 01:10
|
#14 (linkki)
Sen verran lisään et en ole nalkuttaja Enkä edes uskaltaisi olla.Teen
| |
| | |
19.02.06, 13:17
|
#15 (linkki)
Ex oli holisti ja väkivaltanen, henkisesti ja fyysisesti. Eron jälkeen ei koskaan saanut itselleen lapsia viikonlopuksi. Sossussa ehotettiin valvottuja tapaamisia. Minä suostuin kun onhan lasten hyvä tavata isäänsä. Sinne tapaamis paikkaan ei saa mennä humalassa (ne puhalluttaa jos haiskahtaa alkoholi) ja niillä valvojilla roikkuu kaulassa paidan alla hälytysnappi, että siitä kun painaa niin menee hälytys vartijalle ja poliisille. Vaksit on ihan vieressä ja parissa minutissa tulee paikalle. Ja pienet lapset menee vessaan aina toisen valvojan kanssa, ei tapaajavanhemman. Tapaamiset oli kerran kuussa 2 tuntia. alkuun meni hyvin mutta sitten isä yritti humalassa sinne tulla. Rapulassa pääs sisään jos mittari näytti nollaa tai jotain ihan tosi vähän. Ja sitten exä ei enää sinne tullutkaa eikä ilmottanut mitään. Sitten taas jonkuu aikaa kävi säänöllisesti, mutta vanhin lapsi, 4v., rupes oireilemaan, vaikkutti masentuneelta, ei maistunut ruoka, ei nauranut, tosi hiljainen ja apaattinen. Käytin lasten lääkärillä ja siellä lapsi kertoi ettei halua enää mennä sinne. Samantien lastenvalvojalle ja psykologi paikalle. Sossu lopetti tapaamiset siltä seisomalta. Psykologi tutki lasta ja tuli siihen tulokseen että jotenkin siellä tapaamisessa on isä jotenkin lasta uhkaillut ja pelotellut. Sen jälkeen on lapsi ollut iloinen.
Siel valvotus tapaamises ´jommankumman valvojan pitäisi olla koko ajan samassa huoneessa kuin isä ja lapset. Muutaman kerran oli käynyt niin että toinen meni pissittämään 2 vuotiasta ja toinen meni vastaamaan puhelimeen. Siinä oli pieni hetki että isä oli yksin vanhemman lapsen kanssa.
Aina ei ole hyvä toi että kyllä lapsen pitää saada tavata isäänsä, oli isä sitten millanen tahansa.
AP: Mene sossuun lastenvalvojan tai muun lastensuojelun ihmisen luo juttelemaan peloistasi ja uhkailuista. Meilläpäin on käytäntö että jos äiti imettää vauvaa niin vauva ei anneta minkään näköisiin tapaamisiin ilman äitiä.
| |
| | | | |