| TyttäreniAvokki
Kyllä, sydän kylmänä katson vain vierestä. Onneksi saan hoitaa lapsen lastani suht paljon, vaikka tämä tyttäreni avokki ei minua siedäkkään eikä enää tule meillekkään, kun annoin sille porttikiellon kustuaan laskuhumalassa minun kalliille lepotuolille, ei se kusemis juttukaan niin vakava loppujen lopuksi ollut, kun tuolilla oli vällyjä päällä niin, että tuoli säästyi, mutta se kun yritin saada koltiaista nukkumaan niin alkoi tämä minulle uhittelemaan ja huuti, että turpa kiinni, sitähän minä en sietänyt omassa kodissani. Lapsen lapseni oli luonani tuolloin yöhoidossa ja oli puhe, että vain tyttäreni tulee meille yöksi illan vietosta, mutta avokki tunki mukaan, joka on todella outoa. Aivan kuin olisi suunnitellut kusevansa tuolilleni.
Nyt suututtaa, kun en malttanut mieltäni.
Tässä viikko sitten tämä avokki toi tyttäreni ja lapsen lapseni meille, satuin olemaan pihalla samaan aikaan, kun pihaan pyyhälsivät. Avokki tuijotti minua todella ahdistavan kylmästi ja inhottavasti. Se selvensi minulle entisestään sen, että tuo ihminen ei ole terve.
Onko teille kenellekkään sattunut vastaavaa suvussanne?? |