Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Yksinhuoltajuus ja uusperheet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.03.06, 19:08   #1 (linkki)
Mummo
(Vierailija)

TyttäreniAvokki

Kyllä, sydän kylmänä katson vain vierestä. Onneksi saan hoitaa lapsen lastani suht paljon, vaikka tämä tyttäreni avokki ei minua siedäkkään eikä enää tule meillekkään, kun annoin sille porttikiellon kustuaan laskuhumalassa minun kalliille lepotuolille, ei se kusemis juttukaan niin vakava loppujen lopuksi ollut, kun tuolilla oli vällyjä päällä niin, että tuoli säästyi, mutta se kun yritin saada koltiaista nukkumaan niin alkoi tämä minulle uhittelemaan ja huuti, että turpa kiinni, sitähän minä en sietänyt omassa kodissani. Lapsen lapseni oli luonani tuolloin yöhoidossa ja oli puhe, että vain tyttäreni tulee meille yöksi illan vietosta, mutta avokki tunki mukaan, joka on todella outoa. Aivan kuin olisi suunnitellut kusevansa tuolilleni.
Nyt suututtaa, kun en malttanut mieltäni.

Tässä viikko sitten tämä avokki toi tyttäreni ja lapsen lapseni meille, satuin olemaan pihalla samaan aikaan, kun pihaan pyyhälsivät. Avokki tuijotti minua todella ahdistavan kylmästi ja inhottavasti. Se selvensi minulle entisestään sen, että tuo ihminen ei ole terve.
Onko teille kenellekkään sattunut vastaavaa suvussanne??
  Vastaa viestiin

16.03.06, 22:49   #2 (linkki)
Kuis on?
(Vierailija)

Re: TyttäreniAvokki

Onko se avokki joku kasvi?
Vai koirarotu?
  Vastaa viestiin
17.03.06, 03:56   #3 (linkki)
Kunnon mies ???
(Vierailija)

Avokki siis tuijotti Sinua ahdistavan kylmästi ? Millä tavalla hän voisi olla sairas ? Sanoit, että hän ei ole terve .
No hän on tyttäresi valinta. Hän huolehtikoon puolisostaan.

Äläkä päästä miestä enää kuseksimaan lepotuolille, vaan ohjaa vessan tarvittaessa tai jätä ulos odottelemaan, kun tyttäresi ja lapsenlapsi ovat sisällä kahvilla. Itse asiassa
kunnon miehen on oleva sisäsiisti, minun mielestäni.

Ja jos hankalaksi rupeaa, niin soita poliisit.
  Vastaa viestiin
17.03.06, 08:04   #4 (linkki)
Rw
(Vierailija)

Re: Tytt¤reniAvokki

Osuit oikeaan, Avokki on koirarotu! Läheistä sukua Rottweilerille. Kuseksii ja kuolaa huonekaluihin. Viihtyy autossa ja mulkoilee ahdistunein katsein kaikkia anoppeja.
  Vastaa viestiin
17.03.06, 23:57   #5 (linkki)
ex-alkoholisti
(Vierailija)

taitaa tyttäresi avokki olla alkoholisti. Sanopa tytölles, että hoitoon tuommonen, katkasuun siis, ei tavalliset vävypojat tuoleille kuseksi eikä joskus rajusti ryyppäävän ei-alkoholistin rakko petä, vaikka olisi miten sammunut.

Kohta on talo a-ongelmaisen kanssa. Ah riemua!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku