Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Yksinhuoltajuus ja uusperheet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.03.06, 23:10   #1 (linkki)
Yksin parempi
(Vierailija)

Mamman pojat

Hei! Pakko kirjoittaa tällainen varottava esimerkki miehistä.Jäin kolmen lapsen kanssa yksin,pari vuotta sen jälkeen löysin elämäni miehen.Hän kertoi asuvansa yksin,ja oli ahkera,töissä käyvä,kova leipomaan ja siisti.Rakastuin häneen ja myöhemmin muutti meille,lupasi kantaa kortensa kekoon esim. Vuokraan,ruokaan ym. Laskuihin.Totuus paljastui pian,olin töissä ja mies kotona,muuta ei tehnyt siellä kun joi.Edes koiraa ei käyttänyt ulkona,kun pitkiä päiviä tein,soitti töihin ennen kuin pääsin että tuo kaupasta sitä ja tätä kun en muistanut ostaa.Kotiin mennessä ensin piti siivota koiran sotkut ja sitten laittaa ruokaa,mies vain makasi ja kirjoitteli viestejä kännykällä.Sitten se keksi soitella mulle monta kertaa päivässä töihin,varmisti että todella siellä olen,vastaan tuli myös,kun epäili että muita tapaan. Kun viivyin matkoilla
  Vastaa viestiin

16.03.06, 23:23   #2 (linkki)
Yksin parempi
(Vierailija)

Mamman pojat

Hänen mielestä liian kauan.Lopulta hän ei laskenut minua hetkeksikään näkyvistä,esim. Lapset hain hoidosta,katsoi ikkunasta,kun päiväkoti näkyi meille.sisälle kun sinne menin soitti jo perään että ala tulla jo kotiin.Jos ystäväni pyysi minua jonnekin,hän luuli että joku mies soittaa ja tuli mukaan.en enää käynyt kylissä.Lapset kun olivat menossa isälleen niin parvekkeella vahti että en ex miehen kanssa touhua siinä pihalla.Joskus tahallaan yöllä soitti mulle kun nukuin.katsoi puhelimesta viestit salaa ja poisti niitä,en ehtinyt edes lukea niitä.Samoin postit repi ja laittoi roskiin,laskut ym.Kerran se kävi yllättäen mun kimppuun yöllä,rupesi haukkumaan ja kuristamaan,yritin soittaa apua,heitti puhelimen seinään.kerran osti ruokaa ja ruvettiin syömään,niin huusi että ne on hänen ostamat,ei tarvitse koskea.Sitten heitti ruuat
  Vastaa viestiin
16.03.06, 23:34   #3 (linkki)
Yksin parempi
(Vierailija)

Mamman pojat

Lattialle tyhjensi kaapista,ja yritti taas käydä kimppuuni.juoksin ulos,ja soitin poliisit paikalle.Niiltä meni yli puoli tuntia saada se asunnosta ulos,yöllä pakkasin sen tavarat oven taakse ja seuraavana aamuna olimme lasten kanssa menossa sukulaisen luo piiloon,niin kaupan pihalla näin kun käveli auton luo. Lapsien käskin laittaa ovet lukkoon.Mies roikkui oven kahvassa kun lähdin ajamaan pois,ajattelin että menköön vaikka henki siltä,minua et enää kiduta.Lähti pois,haki tavarat ja ei yrittänyt tulla enää meille,mutta kymmeniä kertoja päivässä ja yössä soitteli ja vannoi kostoa.Muutama kk sen jälkeen meidän oli muutettava pois,minua pelotti että milloin se odottaa siellä ja tappaa mut.Samaan aikaan vaihdoin numeron ja kerran kuulin työkaverilta että oli käynyt etsimässä minua.Nyt olen saanut olla lasten kanssa rauhassa.
  Vastaa viestiin
17.03.06, 04:02   #4 (linkki)
Hyvä juttu !
(Vierailija)

Re: Mamman pojat

Hyvä, kun ymmärsit laittaa miekkosen kiertoon. Hanki vielä poliisista lähestymiskielto tuollaiselle venkoilijalle, niin saat varmemmin olla rauhassa lasten kanssa.
  Vastaa viestiin
17.03.06, 11:23   #5 (linkki)
kysymys ap:lle
(Vierailija)

Kuinkahan kauan ehdit tuntea tämän ihanan leipurimiehen ennen yhteen muuttamista?
  Vastaa viestiin
17.03.06, 14:12   #6 (linkki)
mr
(Vierailija)

No ei tuo kyllä miltään mammanpojalta kuulosta, pikemminkin psykopaatilta. Kumma ettet huomannut mitään varoitusmerkkejä ennen yhteenmuuttamista.
  Vastaa viestiin
17.03.06, 22:06   #7 (linkki)
yh isä 35
(Vierailija)

Saatana mikä hullu!
Onneksi pääsit eroon.
  Vastaa viestiin
18.03.06, 00:05   #8 (linkki)
Ap
(Vierailija)

Onneksi sentään välimatkaa on melkein 300km niin ei ole käynyt paikan päällä häiritsemässä.Kuulin jälkeenpäin että asui äitinsä luona ennen kuin luokseni muutti,sinne varmaan meni myös takaisin.En siinä aluksi mitään outoa huomannut,kun tapailin sitä.Melkein joka Vkl oli aluksi meillä usean kk.Yhdessä sitten asuimme n. Puoli vuotta. Ja sinä aikana pikkuhiljaa muuttui aina vain omistushaluisemmaksi.tästä kuitenkin selvinnyt lasten kanssa aika hyvin.Itse tosin välillä yöllä edelleen herään äkkiä kun tuntuu että joku kuristaa.Mutta nyt olen sen oppinut että en ihan vähällä ole toisen kanssa saman katon alle muuttamassa,kun oli silloin todella tiukkaa,kun kaikki tuet pieneni ja yksin piti kaikki maksaa,työkin oli määräaikainen silloin.Tunnustan että nälkääkin kärsin sinä aikana,lapset onneksi söi pari lämmintä ruokaa päivässä.
  Vastaa viestiin
19.03.06, 10:02   #9 (linkki)
täh?
(Vierailija)

Sulle selvisi vasta JÄLKEENPÄIN että oli asunut mamman helmoissa? Miten voit muuttaa yhteen tyypin kanssa, jonka kotona et ole edes koskaan käynyt?
  Vastaa viestiin
29.03.06, 00:54   #10 (linkki)
midori
(Vierailija)

""Miten voit muuttaa yhteen tyypin kanssa, jonka kotona et ole edes koskaan käynyt?""
Tuota minakin ihmettelin! Enpa suosittelisi ihan pelkan 'tapailun' perusteella yhteen muuttamista. Voi tulla pahoja yllatyksia eika varmasti ole lapsillekaan hyvaksi.
  Vastaa viestiin
05.04.06, 03:52   #11 (linkki)
Ilmatar
(Vierailija)

Tyhmyydestä sakotetaan.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>