Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Yksinhuoltajuus ja uusperheet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
17.03.06, 12:01   #1 (linkki)
Uusia ystäviä
(Vierailija)

Ystäviä vailla???

Löytyykö uusia ystäviä 36 v työssäkäyvälle yh äidille?Itse asun itä-Helsingissä.Minulla on yksi 5 vuotias tyttö.Olisi kiva löytää seuraa niin lapselle kuin itsellekkin.Olisi kiva lähteä joskus välillä iltaa istumaan ja tanssimaan...kun ei viitsi oikein yksin lähteä?
  Vastaa viestiin

20.03.06, 14:28   #2 (linkki)
Kysymys
(Vierailija)

Re: Ystäviä vailla???

Missä päin Itä-Helsinkiä asut. Ystäviä voi löytää niinkin yllättävästä paikasta, kun lasten leikkipuistosta. Mene lapsen kanssa joskus lähimpään leikkipuistoon jaj yritä päästä juttusille saman ikäisten lasten äitien kanssa. Nimimerkki lapsensa kaverin äidin kanssa ystävystynyt Itä-Helsinkiläinen äiti.
  Vastaa viestiin
22.03.06, 21:52   #3 (linkki)
äityli-67
(Vierailija)

Hei, täällä yksi yh-äiti itä-helsingistä, muutin vuosi sitten,enkä ole oikein tutustunut kehenkään,olen 7v pojan äiti.
  Vastaa viestiin
23.03.06, 09:42   #4 (linkki)
Kysymys
(Vierailija)

Leikkipuistoissa tapaa toisia samanlaisia äitejä. Terveisin 8 vuotiaan pojan äiti Itä-Helsingistä.
  Vastaa viestiin
23.03.06, 17:43   #5 (linkki)
uusia ystäviä
(Vierailija)

Hei äityli 67! Voit ottaa minuun suoraa yhteyttä sähköpostin kautta------pepperiina@netti.fi kirjoittelemisiin!
  Vastaa viestiin
12.04.06, 16:13   #6 (linkki)
Tässä
(Vierailija)

Etin tässä kanssa seuraa ja asun ihan lähellä mulla jo 17v poika mutta kirjota ni keksitään jotain seaman@netti.Fi
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku