|
Alkuperäinen kirjoittaja La Donna Nyt kirjoittaa eräs lähiäiti, yhteishuoltaja, ja "hullu ex vaimo"....valmistautukaa -
ja tämä ei ole provo.
Alkuperäinen kirjoittaa:
Hei!Seurustelen miehen kanssa,jolla lapset joka toinen vl.Minua on ruennut ärsyttämään miehen exän jatkuva kitinä millon mistäkin.Jokin sovittu juttu saattaa muuttua yxkax,eikä aikataulut pidä yhtään.Mies yrittää kaikkensa tehdä lastensa eteen,mutta mikään ei tunnu riittävän.Rahaa kyllä pitäisi olla kokoajan lisää antamassa,vaikka maksaa jo kunnon elatusmaksut ja kaikkea muutakin.Yritän olla neutraali ja kuunnella,mutta välillä kyllä ottaa päähän...miten lie teillä toisilla samassa tilanteessa olevilla,ja mietn olette ongelman hoitaneet?
Alkuperäinen siis tuntuu asustavan oikein malli-isän kanssa, joka ainakin omien sanojensa mukaan hoitaa kaiken superhienosti. Sinulla, alkuperäinen, on ollut onnea, kun olet tuollaisen miehen itsellesi saanut.
No, minä olen sellainen ex-vaimo, joka saa tuollaista superisää sietää ihan riittämiin.
Lapset asuvat kanssani, käyvät isällään joka toinen vkl. Isä on johtavassa asemassa, varakas ja muutenkin päällisin päin ihan kunnon mies - siis sellaisille, jotka eivät tunne lähemmin....Tapaa lapsiaan säännöllisesti, maksaa kunnon elatusmaksut, ostelee lisäksi sitä sun tätä, ja matkustelee lomilla. Ei siis huolen häivää....
Niinpä.
Rahat tulee äidin tilille silloin herra muistaa tai tahtoo maksaa, eli miten sattuu.
Aikataulut eivät pidä ollenkaan, äidin pitää kyllä olla minuutin tarkka, mutta isi voi palauttaa lapset pari tuntia myöhässä etukäteen ilmoittamatta. Ja Isi katsoo että hänelle pitää antaa ylimääräinen viikonloppu loman yhteydessä, mutta hän ei ole velvollinen antamaan "vaihtaria" tilalle. Samoin, isi voi keksiä teatteria, konserttia tai muuta tapahtumaa lapsille niiksi viikonlopuiksi, jotka ovat äidin, ei kysy etukäteen, sopiiko, vaan esittelee lippuja teini-ikäisille tyttärilleen, ja sitten lopuksi tehdään äidin "syyksi", kun lapset eivät pääse, kun on jo varattu muuta ohjelmaa.....
Tänään kuuntelin haukkuja kaksi tuntia puhelimessa.
1) Lapsemme pääsee ripille kesällä, ja lapsi haluaa pitää juhlat kotona. Isi nikottelee ja pitää shown, ettei voi tulla; äitinä ilmoitan, että isän pitäisi olla aikuinen ja osata käyttäytyä, eikä painostaa lasta juhlien suhteen suoraan saati minun kauttani
2) Isi oli ostanut liput euroviisuihin, voi voi kun ovat äitienpäiväviikonloppuna (=minun), esitellyt lippuja lapsille, ja minä olen huono äiti, jos en päästä tenavia sinne. Paha, huono äiti. Ei ole lasten edun mukaista. Voi voi, kun on muuta menoa!
3) Annoin hyvää hyvyyttäni ylimääräisen viikonlopun, kun lähtevät reissuun. Arvatkaa, onko edes puhetta saada siitä hyvästä vaihtaria???!!!
Niin että se ex-vaimo ja lasten äiti se vaan kitisee joka asiasta....Ja varsinkin kun isi tottakai tekee kaikkensa ainakin kiusatakseen äitiä! |