| |  | |
27.03.08, 12:03
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | En haluaisi olla yksinhuoltaja
Siitäkin huolimatta että olen onnellinen lapsistani ja perus tyytyväinen elämääni, niin tahtoisin löytää miehen jonka kanssa perustaa uusioperhe. Toivoisin lisää lapsia elämääni, mutta ensisijaisesti miestä vierelleni. Miestä jota rakastaa ja joka rakastaa minua, jonka viereen iltaisin käpertyä nukkumaan ja aamulla herätä. Jakaa perus arki niin hyvässä kuin pahassa.
Ensimmäinen ongelma on mistä repiä aikaa mahdolliselle elämän kumppanin löytymiselle?
Toinen ongelma onkin nuorimmaiseni joka on isätön ja vaippa-ikäinen. Vanhimmat lapset ovatkin isoja teinejä heillä sama isä ja yhteishuoltajuus. Ei mikään helppo yhdistelmä varsinkaan ajateltuna miehen silmistä katsottuna. Pelästyttää herkimmät alku metreillä karkuun.
Niin taitaa ainoana mahdollisuutena olla ja jatkaa elämää näin kuten ennenkin. Viisi-seitsemän vuotta eteenpäin vanhimmat lapset asuvat ehkä kaikki jo omissa kodeissaan. Nuorimmaiseni joka isätön varmaan yö-kyläilee useasti isojen sisarustensa luona, jolloin minulle jää yllinkyllin omaa aikaa.
Suurin ongelma vaan ikävä on kova toista aikuista. Olisi edes vakituinen seksisuhde, mutta luulen ettei se olisi loppujen lopuksi henkisesti ajateltuna hyvä ratkaisu. Ainakaan pari pintaliitosuhdetta olivat vääriä, jättivät vielä isomman tyhjyyden jälkeensä (paitsi viimeinen josta jäi muistoksi nuorimmaiseni)
Kuinka muut ovat ratkaisseet kaipuun toisesta aikuisesta?
| |
| | |
27.03.08, 12:46
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Suosittelen sulle sterilisaatiota. Eiköhän sitten joku mieskin uskaltaisi jäädä.
| |
| | |
27.03.08, 13:34
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Tuo oli
nyt sun aivan pakko tulla ilmoittamaan, kirjoittajahan nimenomaan toivoo lisää lapsia. Joskus on hyvä vain pitää ajatukset ominaan.
| |
| | |
31.03.08, 12:40
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jos miehen kaipuu iskee, voi sen tappaa kätevästi alkamalla muistella exää. :)
| |
| | |
02.04.08, 11:46
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
sorry vaan, mutta kuulostat siltä, että et osaa olla yksin, vaan koko ajan pitää olla lapsia ja miehiä elämässä jotta olet jollakin tavoin onnellinen. Kyllähän sinun on täytynyt tajuta, että jos vakipanon kanssa halusit lapsen niin vaikeapa sitä on parisuhdetta lähteä rakentamaan, kun vauvasi on sinussa niin kiinni. Ilmeisesti vauvan isä ei halua pitää yhteyttä lapseen, vaan vauva tosiaankin on sinulla 100 % ajasta.
Kyllähän miestä saa netistä. Esimerkiksi Suomi24.fi nettisivustolla on sekä mahdollisuus jättää ilmoitus siitä, että haluaa etsiä tositarkoituksella suhdetta ja vastaavasti voi vaikka saman sivuston seksichattipalstalla etsiä itselleen panosuhdetta. Nainen saa miestä aina olipa miten ruma tai kauhea tahansa, jos kyseessä on vain seksisuhde.
Oman onnellisuutesi kannalta kannattaa kyllä se onni etsiä ihan sisältä päin. Et löydä sitä takertumalla miehiin tai lapsiin.
Itsekin olen YH ja lähinnä olen iloinen, että olen sinkku taas, koska halusin eron. Lapset ovat joka toinen viikonloppu isänsä luona ja joskus (ehkä kerran kuukaudessa) käyn baarissa ja haen hetken lohtua. Jos mies on hyvä sängyssä, pyydän numeroa, joten jatkossa voi sitten laittaa tekstaria, jos tuntuu siltä, että haluaa viihdykettä. En tässä vaiheessa edes halua miestä ja parisuhdetta, koska haluan keskittyä lasten hyvinvointiin ja erosta toipumiseen. Sinkkuna olen ollut kaksi vuotta. Kunhan nuorin menee kouluun, niin siinä vaiheessa voisin olla valmis jo uuteen suhteeseen lasten osalta.
| |
| | |
02.04.08, 13:53
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Löytyy lapsettomia miehiäkin, jotka haaveilevat perheestä jota ei syystä tai toisesta ole saanut. Ja toinen vaihtoehto on "etsiä" eronnut isä, joka ymmärtää lapsiperheen elämää :)
| |
| | |
03.04.08, 14:17
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mä teen myös noin kun alan olemaan miehenkipeä... :D
| |
| | |
25.02.09, 21:50
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Ap:lle...
En osaa auttaa, ongelma vaan sattuu olemaan sama kuin sinulla. Minulla lapset 2,5 ja 4,5 vuotta. Olen väsynyt ja vaikka rakastankin lapsiani yli kaiken, haluaisin kovin että olisi se joka ottaisi välillä minut kainaloon ja antaisi minulle lohdutusta. Seksiä saisin mutta se ei ole se minun juttuni, seksin ympärille tarvitsee jotain muutakin. Ehkä joskus...
| |
| | |
28.02.09, 16:36
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) |
Lapsentekoa olisi harkittava hieman tarkemmin jos ei halua yksinhuoltajaksi sillä ihan väistämätöntähän se on jos lapsia haluaa ja mikään suhde ei ole varma varsinkaan jos ihan alkuhuumassa lapsia tekee. Ja tietysti voisi miettiä enemmän mitä itsessä on vikana kun mikään suhde ei jää pysyväksi. Sillä yhteisellä lapsella ei ainakaan suhdetta rakenneta. Ikää kun kertyy ja kun aina on pieni lapsi tehty niin entistäkin hankalampaa on enään löytää ketään kumppania ellei sitten löydy mies joka haluaa osallistua vieraan miehen siittämän lapsenkin hoitamiseen sillä siihenhän sitä joutuu, ei vain voi valita naista vaan saa perheenkin jo valmiina. Kannattaa hakea suurisydämmistä miestä jolle kelpaa koko paketti, uskoisin että sellaisiakin löytyy jos ei mitään hirveitä ulkonäkö ym. vaatimuksia asettele.
| |
| | |
02.03.09, 10:23
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
Onpa todella julmia kommentteja taas...
Ap:lle ja SKV:lle, symppaan teitä ihan täysilla. Meiletön toisen aikuisen ikävä minullakin. Jättäkää nuo katkerat ja käsittämättömät kommentit omaan arvoonsa.
| |
| | |
10.03.09, 09:53
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mikäköhän kommenteista oli julmia? Minusta AP sai ihan hyviä vastauksia. Mitä ihmettä sitten AP:lle olisi pitänyt vastata? Sekö, että juu, jätä vain lapset heitteille yöllä sänkyynsä nukkumaan, jotta pääset baariin, etsi äijä, jotta voit taas tulla raskaaksi, niinkö?
Jos haluat parisuhdetta, niin hanki sellainen. Nykyään on käytössä tekstarichattiä, SubTV:n chattiä, internettiä, sanomalehtien deittipalstoja jne jne. Lisäksi tietysti on baareja, yökerhoja, pubeja, sinkkutapaamisia jne. Tarjontaa on vaikka kuinka. Jos parisuhdetta haluat, niin voithan sinä etsiä miestä vaikkapa netin kautta, kirjoittelette ja juttelette, jonka jälkeen voi järjestää tapaamisen. Jos homma ei toimi, siirryt seuraavaan mieheen ja jos taas homma toimii, jatkat tapailua.
Jos löydät kiinnostuneen miehen, niin kai sitä aikaa saa jostakin revittyä? Sitä paitsi jos haluat miehen perheesi elämään mukaan, niin aika nopeastihan sinä pystyt miehen esittelemään perheellesi, jos olet varma siitä, että tämä on hyvä mies.
Minä olen yksinhuoltaja, mutta en kaipaa itselleni miestä mitenkään kauheasti. Taloudelliselta kannalta tietysti olisi parempi, jos olisi joku jakamassa kuluja. Hellyyttä ja läheisyyttä saa tietysti lapsilta, jotka halailevat ja suukottelevat. Seksin olen opetellut ottamaan pelkkänä seksinä niin kauan, kun seurustelusuhdetta ei ole. Onneksi on puhelimessa kahden miehen numerot, joille voi soittaa tarvittaessa. Toinen miehistä on sellainen, jonka kanssa seurustelu ei koskaan toimisi, mutta seksi on hyvää. Toinen miehistä on taas varattu, jonka vuoksi tapaan häntä harvemmin.
| |
| | |
20.05.09, 01:42
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja en tajuu
Itsekin olen YH ja lähinnä olen iloinen, että olen sinkku taas, koska halusin eron. Lapset ovat joka toinen viikonloppu isänsä luona ja joskus (ehkä kerran kuukaudessa) käyn baarissa ja haen hetken lohtua. Jos mies on hyvä sängyssä, pyydän numeroa, joten jatkossa voi sitten laittaa tekstaria, jos tuntuu siltä, että haluaa viihdykettä. En tässä vaiheessa edes halua miestä ja parisuhdetta, koska haluan keskittyä lasten hyvinvointiin ja erosta toipumiseen. Sinkkuna olen ollut kaksi vuotta. Kunhan nuorin menee kouluun, niin siinä vaiheessa voisin olla valmis jo uuteen suhteeseen lasten osalta. | Luuletko, että kukaan mies sua huoliikaan muuten kuin ehkä juuri sänkyynsä? Yksinhuoltajat ovat pohjasakkaa. Kukaan tasokas mies ei huoli kaltaisiasi kakkosluokan naisia kun lapsettomiakin on tarjolla.
| |
| | |
20.05.09, 09:21
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ap: Suomi24.fi. Sieltä löytyy niin treffi-, seksi- kuin parisuhdeseuraa. Saa rauhassa tutustua ja selvinpäin. Baarista löytää kyllä seksiseuraa, mutta vain poikkeuksellisesti voi käydä tuuri sen elämänkumppanin kanssa. Treffipalsta sopii tähän paremmin.
Itse laitoin ilmoituksen joskus eron jälkeen, kolme lasta joista nuorimmainen vaipoissa. Kaikilla sama isä. Iltaisin lasten mentyä nukkumaan oli hyvää aikaa surffailla ehdokkaita ja tutustua heihin. Millään paniikinomaisella tahdilla ei kannata lähteä liikkeelle vaan katsella rauhassa. Siellä on paljon hyviä tarjokkaita mutta myös valitettavan paljon janan toisesta päästäkin.
Itselle tuli unelmien mies vastaan ihan hups yllättäen. Kukaan ennen ei olekaan jalkojani näin alta vienyt enkä voinut kuvitellakaan tällaisia tunteita vielä elämääni. Nyt olen tämän komean miehen kanssa naimissa ja molempien omien lasten lisäksi perheeseen kuuluu kaksi yhteistä lasta. Mitään tällaista en olisi edes osannut kuvitella synkän avioliittoni loppuaikoina! Treffeillä kyllä olen käynyt ennenkin ja tutustunut miehiin niin netin, ystävien, töiden kuin harrastusten kautta ja baareissakin jne. Onni löytyi sitten nettitreffeiltä.
Kertomuksen tarkoitus oli kannustaa ap:ta että onni voi löytyä yh-äidillekin ja parempi onni kuin kuvitteletkaan. Rohkeutta ja ennakkoluulottomuutta vain peliin! Katkerin yh-äitien kommentit jätä omaan varjoonsa. Yksinäisyys taitaa tehdä katkeraksi. Ei ole lainkaan väärin kaivata elämänkumppania rinnalleen, ihminen vain on sellainen. Päätökset olla yksin tulevat useimmille pakosta, ei todellisesta halusta. | |
| | |
20.05.09, 13:11
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja siinähän selität Lainaus: |
Itsekin olen YH ja lähinnä olen iloinen, että olen sinkku taas, koska halusin eron. Lapset ovat joka toinen viikonloppu isänsä luona ja joskus (ehkä kerran kuukaudessa) käyn baarissa ja haen hetken lohtua. Jos mies on hyvä sängyssä, pyydän numeroa, joten jatkossa voi sitten laittaa tekstaria, jos tuntuu siltä, että haluaa viihdykettä. En tässä vaiheessa edes halua miestä ja parisuhdetta, koska haluan keskittyä lasten hyvinvointiin ja erosta toipumiseen. Sinkkuna olen ollut kaksi vuotta. Kunhan nuorin menee kouluun, niin siinä vaiheessa voisin olla valmis jo uuteen suhteeseen lasten osalta. | Luuletko, että kukaan mies sua huoliikaan muuten kuin ehkä juuri sänkyynsä? Yksinhuoltajat ovat pohjasakkaa. Kukaan tasokas mies ei huoli kaltaisiasi kakkosluokan naisia kun lapsettomiakin on tarjolla. | tässä taas joku elämäänsä kyllästynyt, yksinhuoltajien vapaudesta kateellinen, katkera ja lössähtänyt ydinperheen äiti :)
| |
| | |
20.05.09, 17:37
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ent. yh ja ylpeä siitäkin ajasta Lainaus: |
Itsekin olen YH ja lähinnä olen iloinen, että olen sinkku taas, koska halusin eron. Lapset ovat joka toinen viikonloppu isänsä luona ja joskus (ehkä kerran kuukaudessa) käyn baarissa ja haen hetken lohtua. Jos mies on hyvä sängyssä, pyydän numeroa, joten jatkossa voi sitten laittaa tekstaria, jos tuntuu siltä, että haluaa viihdykettä. En tässä vaiheessa edes halua miestä ja parisuhdetta, koska haluan keskittyä lasten hyvinvointiin ja erosta toipumiseen. Sinkkuna olen ollut kaksi vuotta. Kunhan nuorin menee kouluun, niin siinä vaiheessa voisin olla valmis jo uuteen suhteeseen lasten osalta. | Luuletko, että kukaan mies sua huoliikaan muuten kuin ehkä juuri sänkyynsä? Yksinhuoltajat ovat pohjasakkaa. Kukaan tasokas mies ei huoli kaltaisiasi kakkosluokan naisia kun lapsettomiakin on tarjolla. | tässä taas joku elämäänsä kyllästynyt, yksinhuoltajien vapaudesta kateellinen, katkera ja lössähtänyt ydinperheen äiti :) | Hih, kiitos :-) Asetit tuon inhottavan kommentin oikeaan arvoonsa.
| |
| | |
24.05.09, 23:54
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ent. yh ja ylpeä siitäkin ajasta Lainaus: |
Itsekin olen YH ja lähinnä olen iloinen, että olen sinkku taas, koska halusin eron. Lapset ovat joka toinen viikonloppu isänsä luona ja joskus (ehkä kerran kuukaudessa) käyn baarissa ja haen hetken lohtua. Jos mies on hyvä sängyssä, pyydän numeroa, joten jatkossa voi sitten laittaa tekstaria, jos tuntuu siltä, että haluaa viihdykettä. En tässä vaiheessa edes halua miestä ja parisuhdetta, koska haluan keskittyä lasten hyvinvointiin ja erosta toipumiseen. Sinkkuna olen ollut kaksi vuotta. Kunhan nuorin menee kouluun, niin siinä vaiheessa voisin olla valmis jo uuteen suhteeseen lasten osalta. | Luuletko, että kukaan mies sua huoliikaan muuten kuin ehkä juuri sänkyynsä? Yksinhuoltajat ovat pohjasakkaa. Kukaan tasokas mies ei huoli kaltaisiasi kakkosluokan naisia kun lapsettomiakin on tarjolla. | tässä taas joku elämäänsä kyllästynyt, yksinhuoltajien vapaudesta kateellinen, katkera ja lössähtänyt ydinperheen äiti :) | Itse asiassa vapaaehtoislapseton timmi nuori nainen, jolla on kolme upeaa rakastajaa :-) Kateellinen lösähtäneelle miehensä hylkäämälle kakaroissaan 24/7 kiinni olevalle miehenkipeälle yksinhuoltajamammalle MISTÄ?
| |
| | |
27.05.09, 12:46
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | eilen Oprahissa
"Itse asiassa vapaaehtoislapseton timmi nuori nainen, jolla on kolme upeaa rakastajaa :-) Kateellinen lösähtäneelle miehensä hylkäämälle kakaroissaan 24/7 kiinni olevalle miehenkipeälle yksinhuoltajamammalle MISTÄ?"
Katsoin eilen kuntosalilla telkkarista Oprahia. Yksinhuoltajaäiti teki 17-tuntista työpäivää. Hän menestyy työssään ja lapset ovat hänelle elämän suurin rikkaus.
Mutta itsestään kannattaa pitää huolta ja siksi nainen oli lähtenyt tuohon ohjelmaan kysymään neuvoa naistohtorilta.
| |
| | |
21.06.09, 10:07
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Niinpä-niin Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Harkintaa enemmän Lapsentekoa olisi harkittava hieman tarkemmin jos ei halua yksinhuoltajaksi sillä ihan väistämätöntähän se on jos lapsia haluaa ja mikään suhde ei ole varma varsinkaan jos ihan alkuhuumassa lapsia tekee. Ja tietysti voisi miettiä enemmän mitä itsessä on vikana kun mikään suhde ei jää pysyväksi. Sillä yhteisellä lapsella ei ainakaan suhdetta rakenneta. Ikää kun kertyy ja kun aina on pieni lapsi tehty niin entistäkin hankalampaa on enään löytää ketään kumppania ellei sitten löydy mies joka haluaa osallistua vieraan miehen siittämän lapsenkin hoitamiseen sillä siihenhän sitä joutuu, ei vain voi valita naista vaan saa perheenkin jo valmiina. Kannattaa hakea suurisydämmistä miestä jolle kelpaa koko paketti, uskoisin että sellaisiakin löytyy jos ei mitään hirveitä ulkonäkö ym. vaatimuksia asettele. | Täysin samaa mieltä, kannattaisi harkita, ennenkuin "hankkiutuu raskaaksi" lyhyessä suhteessa ja silloin, jos miehiä vaihtaa aina uuteen ja uuteen.
| |
| | |
22.06.09, 08:11
|
#19 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja 17/24 h Katsoin eilen kuntosalilla telkkarista Oprahia. Yksinhuoltajaäiti teki 17-tuntista työpäivää. Hän menestyy työssään ja lapset ovat hänelle elämän suurin rikkaus. |
No missähän ja kenen kanssa nämä kullanuput viettävät sen 17 h/pvä ja illat kun tuo äippä tulee kotiin väsyneenä valmiina petiin? Tosi rakkautta ja rikkautta... | |
| | |
15.11.09, 18:15
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Erittäin hyvä ketju Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkka-Leena mietiskelee Siitäkin huolimatta että olen onnellinen lapsistani ja perus tyytyväinen elämääni, niin tahtoisin löytää miehen jonka kanssa perustaa uusioperhe. Toivoisin lisää lapsia elämääni, mutta ensisijaisesti miestä vierelleni. Miestä jota rakastaa ja joka rakastaa minua, jonka viereen iltaisin käpertyä nukkumaan ja aamulla herätä. Jakaa perus arki niin hyvässä kuin pahassa.
Ensimmäinen ongelma on mistä repiä aikaa mahdolliselle elämän kumppanin löytymiselle?
Toinen ongelma onkin nuorimmaiseni joka on isätön ja vaippa-ikäinen. Vanhimmat lapset ovatkin isoja teinejä heillä sama isä ja yhteishuoltajuus. Ei mikään helppo yhdistelmä varsinkaan ajateltuna miehen silmistä katsottuna. Pelästyttää herkimmät alku metreillä karkuun.
Niin taitaa ainoana mahdollisuutena olla ja jatkaa elämää näin kuten ennenkin. Viisi-seitsemän vuotta eteenpäin vanhimmat lapset asuvat ehkä kaikki jo omissa kodeissaan. Nuorimmaiseni joka isätön varmaan yö-kyläilee useasti isojen sisarustensa luona, jolloin minulle jää yllinkyllin omaa aikaa.
Suurin ongelma vaan ikävä on kova toista aikuista. Olisi edes vakituinen seksisuhde, mutta luulen ettei se olisi loppujen lopuksi henkisesti ajateltuna hyvä ratkaisu. Ainakaan pari pintaliitosuhdetta olivat vääriä, jättivät vielä isomman tyhjyyden jälkeensä (paitsi viimeinen josta jäi muistoksi nuorimmaiseni)
Kuinka muut ovat ratkaisseet kaipuun toisesta aikuisesta? | Erittäin hyvä ketju! Moni tämän ketjun vastauksista kertoi taas kerran minulle sen ohjeen, että älä missään nimessä ota jotain yh:ta. Jakavat ympäriinsä ja haluavat miehen ei kolmanneksi pyöräksi vaan viidenneksi tai seitsemänneksi pyöräksi omiin järjettömiin "perhe"sotkuihinsa. En ikinä ottaisi yh:ta. Ja minä olen sitäpaitsi vielä sen verran reilu ja rehti mies, että en ikinä edes panisi yh:ta. On väärin yh:n lapsia kohtaan mahdollistaa niiden äidille sitä elämäntyyliä.
t. akateeminen, sporttinen, kolmekymppinen sinkkumies
| |
| | |
15.11.09, 18:36
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
...akateeminen, sporttinen, kolmekymppinen ja mitä vielä... niin että mitä halusit sanoa?
Kirjoituksestasi paistaa läpi, että kuvittelet itsestäsi olevasi juuri tällainen toista aikuista kaipaavan yh:n unelmamies. Mitä jollain akateemisuudellasi ja sporttisuudellasi ja iälläsi on tässä asiassa merkitystä? Ja laskelmoiduilla "panemisillasi?"
Omahyväisyys, ylimielisyys ja typeryys ei kuulu kenenkään naisen ihannemiehen ominaisuuksiin.
Tarkkaile omaa elämäntyyliäsi, älä toisten. Ja vanhoja viisauksiakin tähän voisi ladella, mutta olkoon.
| |
| | |
15.11.09, 19:23
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Joo, tulee mieleen tyyppi joka varta vasten käy ellipalstalla yh-osiossa löytääkseen sieltä just tämänkaltaisia ketjuja, joihin voi sitten heitellä omia ivojaan.
Eli joku ongelma itsellä. Joku yh antanut lemput? Mitä muuten miesihminen tekisi nimenomaan yh-palstalla, jos haluaa vältellä yksinhuoltajia kuin ruttoa.
| |
| | | | |