Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Yksinhuoltajuus ja uusperheet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
24.10.08, 21:30   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2008
UUSPERHE JA PETTÄMINEN

Niin, nyt pitää miettiä mikä painaa vaakakupissa. Meillä uusiperheyritys, jota kestänyt nyt 3 vuotta. Minulla 2 teiniä ja hänellä 2 teiniä ja yhteinen lapsi 1.3 vuotta.

Jouduin menemään lääkärille tälläviikolla, kun mies ilmoitti hänellä olevan klamydian.

Tunteet myllertää. En tiedä mitä tehdä, miten suhtautua. Kun miettii, hän olisi voinut saada sellaisen tarttuvan taudin jonka olisin tietämättäni saattanut siirtää vauvallemme - lapsellemme. Nyt onneksi vain minä sairastuin, jos jonkun piti sairastua.
  Vastaa viestiin

24.10.08, 23:58   #2 (linkki)
Anna_Alina
(Vierailija)

juupajuu

No kieltämättä aika äkkiä olette yhteisen lapsen hankkineet, kolme vuotta yhdessä ja 1,3v ikäinen lapsi. Luulisi että kerran eronnut ja kokenut ei hanki lasta ihmisen kanssa jota ei voi tuntea noin lyhyen ajan jälkeen kovinkaan kunnolla. Onneksi lapsi ei ole sairastunut ja klamydia ei tietääkseni hoidettuna ole mikään tappava tauti. Ehkä olisi ollut viisasta tutustua mieheen kunnolla, mihin meillä ihmisillä on niin kauhea kiire?

Säälittää vaan nuo teinit jos nyt teille tulee ero..miten ne sen kestävät..rankka ikä ja toinen kerta voi olla aika rankka kokemus. Et tiedä miten suhtautua? Mieheen joka on pettänyt ja vieläpä ILMAN ehkäisyä? Anteeksi mutta en jaksa olla empaattinen. Joskus tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, toivottavasti se mieskin.
  Vastaa viestiin
28.10.08, 23:22   #3 (linkki)

joo

Tämä ei ole minulle ollut "äkkiä". Olen kuitenkin elänyt avioliitosta erossa ( yksin) sen 10 vuotta ja löysimme toisemme. Kaikki tuntui menevän yksiin. Tuo seurusteluaika oli sellaista hyvää ja pahaa, kaikenmoista esim. lapsi ei halunnut olla meillä, ja karkasi, otin vastaan vihan, ja juteltiin. Kasvoi kaiken aikaa. Onhan se kurjaa saada uusia kieltoja esim. yöjuoksuihin. Mutta hän oli mukana (mies). Yhtä-äkkiä ei ollutkaan.

Niiin, luulin tuntevani hänet.

Jos joku, joka tietää, voisi kirjoittaa jotain???
  Vastaa viestiin
29.10.08, 21:38   #4 (linkki)
että
(Vierailija)

Sanoiko hän

on pettänyt? Klamydia kun ei yleensä tuottaa mitään erikoisija vaivoja voi olla ollut hänellä jo vuosia. Jos ihminen ei käy säännöllisesti lääkärin tarkastuksessa ei välttämättä edes tiedä että hänellä sellainen on. Otitteko molemmat sukupuolitautijen koet ennen kun harrastitte seksiä? Puhutkaa ihmessä asiasta.
  Vastaa viestiin
04.11.08, 22:10   #5 (linkki)

joo

Sanoi sen.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku