Lainaus:
|
Alkuperäinen kirjoittaja onneksi ei näitä juhlia "Minä olen tämän naisen silmissä varastanut häneltä miehen (ja lapsen?), mikä tietenkin osaltaan on totta, paitsi että mies kyllä teki päätöksensä ihan itse. Vuosia on jo mennyt, mutta en minäkään antaisi anteeksi."
Tavallaan junailin avioeron jälkeisen elämämme hyvin. En ole törmännyt ongelmiin.
Exäni nyxä järjesti minulle aikoinaan kahden vuoden lähestymiskiellon. Se teki hyvää.
Ei ole ollut enää sen jälkeen mitään ongelmia vuorovaikutuksessa.
|
Toivottavasti tässäkin on aika tehnyt tehtävänsä, ja me aikuiset jotenkin osataan olla. Itselläni ei ole tunteita mieheni exää ja hänen sukuaan ja ystäviään kohtaan, joten luulisin voivani olla jotenkin neutraalisti. Jos taas vastapuoli haluaa tehdä oloni hankalaksi, siinä saattaa kyllä onnistua. Olen silti valmis yrittämään, koska olin niin otettu kun lapsi ilmoitti, että minä haluan, että sinä tulet isän kanssa juhliini. piste. Olenhan minä toki ollut tämän lapsen äitipuoli hänen lukioajan, joten sinänsä ymmärrän että "kuulun perheeseen", mutta olisin silti suostunut siihen, että lapsen äiti saa päättää ketä kotiinsa kutsuu.
Ehkä kerron ensi viikolla, miten meni. :)