Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Yksinhuoltajuus ja uusperheet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.09.09, 17:00   #1 (linkki)
elämän tässä vaiheessa
(Vierailija)

Uusioperheesta kaksin

Minun mieheni onollut lapsileni kuin isä, parempi, aina paikalla ja valmis auttamaan. Lasten bio-isä ei ole ollut kuin kiusanhenki.
Nyt ovat lapset aikuisteuneet ja muuttaneet kotoa, lisääntyneetkin jo. Mieheni sai nimityksen (ylennyksen) vaariksi:)

Nyt me opettelemme olemaan kaksin. Mieheni jonka tapasin yh:na ja minä.
Nyt meillä on aikaa toisillemme. Vuosiin sitä ei ollut. Ja mieheni jaksoi, rakasti ja tekee sitä yhä.
Lapseni käyvät usein meillä, lapsuudenkodissaan. Valmistamme mieheni kanssa perhepäivällisiä kun he tulevat. Otamme pieniä lapsenlasiani hoitoon.

Elämä hymyilee. Kaikkien niiden vaikeiden vuosien jälkeen.

EX: Et saanut minua tuhottua vaikka sysemaattisesti yritit. Annan sinullekin anteeksi.
  Vastaa viestiin

27.09.09, 18:32   #2 (linkki)
Hienoa...
(Vierailija)

Hymyilyttää :)
  Vastaa viestiin
27.09.09, 20:58   #3 (linkki)
Gruu
(Vierailija)

Meillä todellakin toivotaan (sekä lasten vanhempi että hänen puolisonsa), että "lapset eivät käy meillä usein" pois muutettuaan eikä varsinkaan tuo lapsenlapsia hoitoon. Yhdet lapset on hoidettu, sen jälkeen aika on todellakin vihdoin meidän kahden.
  Vastaa viestiin
02.10.09, 13:36   #4 (linkki)
elämän tässä vaiheessa
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gruu
Meillä todellakin toivotaan (sekä lasten vanhempi että hänen puolisonsa), että "lapset eivät käy meillä usein" pois muutettuaan eikä varsinkaan tuo lapsenlapsia hoitoon. Yhdet lapset on hoidettu, sen jälkeen aika on todellakin vihdoin meidän kahden.

Niin. Kukin tyylillään. Meillä taas nautitaan sekä kaksistaan olosta, hyvistä yöunista, hiljaisuudesta että läheisten vierailuista ja heidän elämäsä seuraamisesta ja yhdessäolosta.
Mieheni ajattelee samoin. Onnellinen minä :)
  Vastaa viestiin
02.10.09, 15:36   #5 (linkki)
anoppi nykyään
(Vierailija)

Miniälläni on tuollaiset vanhemmat "omat lapset on hoidettu" -tyyliin. Onneksi hänellä on venyvä anoppi, joka rakastaa touhuta lapsenlasten kanssa, vaikka onkin jo omansa hoitanut aikuiseksi.

Suon silti kaikille lapsensa aikuisiksi hoitaneille vapauden, jos he sitä haluavat. Joskus kuitenkin kun itsellä oli pieni lapsi, toivoi mummoa, joka olisi voinut joskus tulla apuun tai jonka luokse olisi voinut mennä kyläilemään hemmoteltavaksi. Minulla ei sitä ollut, ehkä siksi haluan antaa sen lapseni perheelle.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku