| |  | | |
23.01.10, 17:05
|
#26 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2010
|
Niinpä,viestejä lukiessani on tullut mieleen onkohan kaikki jaksaneet lukea alusta asti koko ketjua.Tässähän ei ollut kyse etteikö miestä olisi otettu huomioon toisena kasvattajana tai että lapset jotenkin hyljeksisivät häntä.Tuo huume-kommentti oli vain yksi esimerkki mitä olen saanut lapsista kuulla ja totta kai lapsetkin tuon oudon muutoksen miehen käytöksessä ovat vaistonneet.Ja siksi tähän puutuinkin ennenkuin mies alkaa suoraan lapsille tuollaisia juttuja puhumaan.Eli,eli,kävin laittamassa eropaperin vetämään ja miehelle asuntopaperit.Lapset ei saa kärsiä äitinsä virheestä.Ja rahapuolen takia ei ainakaan minun tarvitse jatkaa kamalaa avioliittoa,itse olen koko pakettia elättänyt,hän ei saa tällä hetkellä edes työttömyyskorvausta.Eli se siitä rahasta Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja "puoliäiti" Kyllä tuo huume-kommentti kertoo aivan täysin, mitä mies lapsistasi ajattelee :/
Itsekin taidan olla jonkinlainen "äitipuoli"; miehelläni on 7-vuotias poika, joka on meillä joka toisen viikonlopun ja lomat. En kuitenkaan ajattele itseäni äitipuolena, eikä taida poikakaan ajatella:)
Aloin miettimään, mitä oikein ajattelen mieheni pojasta... En rakasta häntä, mutta pidän hänestä jollain tavalla. Pojalla on adhd ja on siis tosi vilkas ja uhmakaskin, mutta oikein fiksu ja avoin. Hän on usein sanonut rakastavansa minua, ja olen kyllä vastannut että minäkin rakastan häntä, mutta oikeasti en tunne rakkautta häntä kohtaan:( Olen hänelle kiltti, pidän rajoja, touhuan hänen kanssaan, mutta oikeastaan vain velvollisuudesta. En kaipaa häntä silloin, kun hän on äitinsä luona.
Vierailuviikonloput ovat etukäteen stressinaihe minulle, mutta en näytä sitä edes miehelleni. Itseäni vain stressaa se, että raskaan työviikon jälkeen en saa "olla rauhassa", vaan huomiota täytyy jaksaa jakaa pojalle ja viikonloppu menee sitten hänen ehdoillaan (luonnollisestikin). Poika on välillä tosi vaikea ja hermoni ovat tuolloin aivan riekaleina. Välillä hermostun hänelle, ja miehen mielestä se on ok, koska en hermostu turhasta koskaan.
Kyllä se niin on, että toisen lasta ei ole helppo rakastaa, mutta kunnioitettava häntä on! En koskaan, ikimaailmassa voisi puhua pahaa mieheni pojasta!! Kokisin itseni maailman alhaisimmaksi ihmiseksi jos niin tekisin.
Sinun sijassasi, ap., laittaisin lapset etusijalle. Kyllähän he vaistoavat miehesi käytöksen heitä kohtaan aivan taatusti. | | |
| | |
23.01.10, 19:31
|
#27 (linkki)
| | (Vierailija) |
Viisaan, rohkean ja oikean ratkaisun teit:) Lapsien etu on aina tärkein. Halaukset sinulle:)
| |
| | |
23.01.10, 20:06
|
#28 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2010
|
Kiitos,oikean ratkaisun todellakin tein koska ilmoittaessani lapsille että eroamme vastaus tuli molemmilta kuin apteekin hyllyltä:Hyvä äiti! Eli kyllä ne lapset vaistoaa vaikka ei mitään puhuttaisikaan ääneen.Olo on nyt todella helpottunut,vaikeaa tämä aika tulee olemaan ennenkuin mies saa asunnon mutta onneksi on paljon pois.Tuntuu kuin olisi niskasta pudonnut 20 kg paino pois.Elämäkin helpottuu kun ei ole sitä kolmatta "lasta".Ja ennenkaikkea se henkinen elämän harmonia on kyllä tärkeää,tärkeämpää kuin raha ja tavara. Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja puoliäiti Viisaan, rohkean ja oikean ratkaisun teit:) Lapsien etu on aina tärkein. Halaukset sinulle:) | | |
| | |
24.01.10, 15:31
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) |
Hyvä Janador, tsemppiä eteenpäin. Ei ole helppoa muuttaa totuttua elämää, mutta lasten kanssa jaksat.
| |
| | |
13.04.10, 11:49
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) |
Meillä jaetaan kustannukset siten, että mieheni maksaa lastensa elatuksen kokonaan. Minä ostelen satunnaisesti heille jotain, mutta vain, jos haluan antaa jotain. Lapsia on kolme.
| |
| | |
13.04.10, 11:56
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Niin ja Janadorille: kyllä minullakin on ristiriitaisia tunteita miehen lasten suhteen, mustasukkaisuutta, pettymystä kun ei saadakaan olla kahdestaan. Olisin epänormaali jos näin ei olisi. Mutta puhun tunteistani kodin ulkopuoliselle ja käyn niitä läpi. En osoita lapsille, että he olisivat milloinkaan epätoivottuja. Olen heille lämmin, ja se heijastuu kyllä takaisin lämpönä. Heissä on palanen isäänsä, ja se saa minut rakastamaan heitä ja kohtelemaan kunnioittavasti.
Tietysti välillä väsyn, ja silloin turvaudun ystäviini ja käyn hengähtämässä kunnes taas palaan perheeni pariin.
| |
| | | | |