Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Perhe > Yksinhuoltajuus ja uusperheet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
04.08.10, 12:03   #26 (linkki)
Voimia sinulle
(Vierailija)

Hienoa että pystyit ottamaan ratkaisevan askeleen. Ymmärrän hyvin että ikävöit miestä ja tuntuu pahalta kun ei hän ota yhteyttä. Mutta yritä ajatella että jos hän tosiaankin on niin yksioikoinen ettei pystynyt näkemään tilannetta sinun kannaltasi, eikä tajua sitä vieläkään sinun muutettuasi niin ei hän siitä tule muuttumaankaan enää!
Kyllä sinä varmaankin tunnet kuitenkin helpotusta, ja ikäväkin helpottaa pikkuhiljaa. Yritä lähteä liikkeelle, ihan fyysisesti lenkille, uimaan ym. Hakeudu ystäviesi seuraan ja kohtahan alkavat kansalaisopistot - valitset sieltä jonkin kurssin (tai kaksi) joka kiinnostaa; kohta huomaat että olet saanut monta uutta ystävää :)
Ainakin minä olen tutustunut moneen kivaan ihmiseen espanjanopintojeni kautta !!!
  Vastaa viestiin
29.11.10, 11:00   #27 (linkki)
jenski
(Vierailija)

Äijä saa lunastaa sinulta osuutesi taloon, mitä helvattaa tuollaiseen aikaa tuhlaamaan, nyt nostat kytkintä ja mies saa luvan taikoa rahat kasaan jos haluaa talossa pysyä, se ei ole sinun ongelmasi! jos ei lunasta niin sittenhän se on myytävä! tuo ukko ei arvosta sinua tarpeeksi, asutkott noiden lastensa kanssa sitten ja olkoot onnellisia keskenään. Ei kukaan tuollaista katselisi. Minua jos joku alkaisi kotonani komentelemaan etten saa viiniä juoda, niin saisi kyllä hyvin nopeasti lähteä ulos jos ei kestä katsella!
  Vastaa viestiin
29.11.10, 12:42   #28 (linkki)
Tiina..
(Vierailija)

Jes!

Hienoa lukea kerrankin tällainen "selviytymistarina". Kerrankin jou on oikeasti tehnyt jotain oman elämänlaatunsa parantamiseksi, eikä vaan ruikuta rannalla :). Kannatan minäkin sitä, että lähdet ihan fyysisesti liikkeelle. Tekemistä, tekemistä ja vielä vähän lisää. Toki asiat pitää käsitellä loppuun, mutta uudet kuviot helpottavat ottamaan otetta uudesta elämästä.

Hyvä AP! Hienosti nostit itsesi suosta, voit olla ylpeä itsestäsi - todella!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku