| |  | | |
07.03.07, 10:54
|
#101 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2006 Sijainti: Pääkaupunkiseutu
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ja..... lainaukset jatkuu... | Laita sama moite myös muille, jotka uskaltavat lainata tekstejä. Sama kuri sitten kaikille. Äläkä sinä missään mimessä erehdy koskaan lainaamaan kenenkään tekstiä. Muista myös vastata alkuperäisen kysymykeenkin joskus äläkä aina kirjoita asian vierestä.
| |
| | |
07.03.07, 11:12
|
#102 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kommentti oli tarkoitettu kaikille lainaajille, mutta erityisesti sinulle, koska sinä sitä eniten harrastat.
| |
| | |
07.03.07, 11:29
|
#103 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eiköhän tämän SIPULIkeskustelu ole nyt käyty loppuun. Kiitos kaikille ASIALLISISTA vastauksista. ..yli puolet oli asiattomia, eivätkä mitenkään liittyneet sipuliin.
Olen huomannut, että tämä on taistelutanner, jossa voi purkaa aggressioitaan täysin sivullisille ja vieraille. Aion vastaisuudessa "laittaa lusikkani soppaan" ja hämmentää mielin määrin. Katson sitten, saanko siitä tyydytystä itselleni......kun olen epäystävällinen ja loukkaan muita.
| |
| | |
07.03.07, 14:20
|
#104 (linkki)
| | (Vierailija) |
olit aloittaja, aloitit väärän aiheen.
| |
| | |
07.03.07, 14:45
|
#105 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja jos sinä olit aloittaja, aloitit väärän aiheen. | Voisitko luetteloida aiheet, joista saa kirjoittaa/kysyä.
Olen lukenut palstaa, en vielä ole uskaltanut kysyä tai vastata mitään.
| |
| | |
07.03.07, 14:48
|
#106 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja arkajalka Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja jos sinä olit aloittaja, aloitit väärän aiheen. | Voisitko luetteloida aiheet, joista saa kirjoittaa/kysyä.
Olen lukenut palstaa, en vielä ole uskaltanut kysyä tai vastata mitään. | Katso otskikkoa lei siis erilaiset intoleranssit, diabetes jne.
| |
| | |
07.03.07, 15:03
|
#107 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Jx Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ja..... lainaukset jatkuu... | Laita sama moite myös muille, jotka uskaltavat lainata tekstejä. Sama kuri sitten kaikille. Äläkä sinä missään mimessä erehdy koskaan lainaamaan kenenkään tekstiä. Muista myös vastata alkuperäisen kysymykeenkin joskus äläkä aina kirjoita asian vierestä. | Kaikki palaute ei suinkaan ole sinulle. Meitä muitakin täällä on. Eihän tuossa "lainaukset jatkuu...." -viestissä sanottu, että huomautus on vain yhdelle (=sinulle). Ei pidä olla niin itsekäs, että kuvittelee aina olevansa valokeilassa.
| |
| | |
04.07.08, 17:49
|
#108 (linkki)
| | (Vierailija) | Jx :lle
Minäkään en ole koskaan ostanut sipulia, koska mieheni ei voi sitä sietää.Mieheni on joskus lapsena pakotettu juomaan sipulimaitoa flunssaan ja ilmeisesti siitä on jäänyt
inho sitä kohtaan. Hän oksentaa melkein jo hajustakin. Minä pidän sipulista, mutta en
laittaisi sitä mihinkään ruokaan kun se tekee ikäänkuin tunkkaisen vaikutuksen ja
ainesosien oikea maku ei pääse esiin.....että näin on pärjätty 46-vuotta!
| |
| | |
26.02.09, 19:25
|
#109 (linkki)
| | (Vierailija) | hähhähhähhä
NOIN!!
| |
| | |
18.03.09, 11:20
|
#110 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Jx Voiha ruuan tilata ilman kastiketta, jos tarjoilija sanoo kastikkeessa olevan sipulia. Minua ei tuolla sipuliasialla voi huijata. | Tiesitkö, että on kuolettavan epäterveellistä syödä ruoka kuivana ilman kastiketta? Esimerkiksi lihapullien kanssa on aina oltava tarjolla runsaasti ruskeaa kastiketta.
Muuten eläimistö kuivuu.
| |
| | |
20.02.11, 11:02
|
#111 (linkki)
| | (Vierailija) | no johan on
ihme porukkaa. tiedän että on tosi vanha aihe, pari vuotta sitten viimenen vastaus mutta sanonpahan vaan että en pysty sipulia syömään minäkään ja jos joku alkaa siitä päätä aukomaan niin hampaat tippuu hyvin nopsaan. internet ei takaa aina anonyymiutta, se kannattaa muistaa.
| |
| | |
21.02.11, 15:25
|
#112 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Syö kuten opetat Tiesitkö, että on kuolettavan epäterveellistä syödä ruoka kuivana ilman kastiketta? Esimerkiksi lihapullien kanssa on aina oltava tarjolla runsaasti ruskeaa kastiketta.
Muuten eläimistö kuivuu. |
Omituinen ketju totta tosiaan. Mutta siis vaikka ruskea kastike onkin välillä oikein maukasta erityisesti lihapullien kaverina, niin et kai vakavissasi väitä, että olisi jotenkin epäterveellistä syödä ruokaa ilman kastiketta? Toki kastike kruunaa monen ruokalajin, mutta ei sen pois jättämiseen kuole, eikä elimistö taatusti kuivu. Elimistö kuivuu, ellei juo!
| |
| | |
23.02.11, 09:57
|
#113 (linkki)
| | (Vierailija) |
Näitä inhoja eri ruokalajeja kohtaan tulee erilaisista mielikuvista tai esim. siitä, että sai mahataudin vaikkapa kaurapuuron syömisen jälkeen.
Vaikka sillä kaurapuurolla ei olisi sen mahataudin kanssa yhtikäs mitään tekemistä, vaikka se tauti johtuis ihan jostain muusta, mieli tekee puurosta syyllisen.
Katsot kun mahasi tyhjentyy pyttyyn ja puuroa sieltä tulee pytyn täydeltä, eiköhän puuro lakkaa maistumasta ainakin hetkeksi.
Itse en syönyt savustettua kalaa moneen vuoteen, syystän että oikein savulle haiseva pultsari istahti bussissa viereeni. Mies haisi kaikelle muullekin, mutta savun haju oli voimakkain.
Oli pakko hypätä kesken matkan pois bussista ja vedellä henkeä raittiissa ilmassa ennen kuin jatkoin matkaa seuraavalla bussilla ja myöhästyin töistä.
| |
| | | | |