Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ruoka.fi > Erityisruokavaliot
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.07.08, 17:10   #1 (linkki)
iloinen lukija
(Vierailija)

Sisälsikö ruokasi gluteenia ? Lue hyvät ohjeet uudesta lehdestä

miten pitää toimia jos saat gluteenipitoista ruokaa yleisillä paikoilla. Oireetonkin altistuminen on haitallista. Myös runsaasti uutuusruokia esittelyssä ja hyvät matkaohjeet. Taas tuli monta uutta ruokapaikkaa tietoon.
  Vastaa viestiin
17.07.08, 09:10   #2 (linkki)
??????????????
(Vierailija)

Mistä lehdestä?
  Vastaa viestiin
17.07.08, 18:04   #3 (linkki)
:):)
(Vierailija)

Alkuperäinen tarkotti varmaan keliakialiiton lehteä. On muuten erinomainen tietopaketti, kannattaa tilata :)
  Vastaa viestiin
17.07.08, 18:14   #4 (linkki)
justiinsa juu
(Vierailija)

Niin tarkoitti. Tuleeko joku sairastunut edes toimeen ilman sitä lehteä? Ihan ehdoton.
  Vastaa viestiin
18.07.08, 09:37   #5 (linkki)
Minulle tullut lehti
(Vierailija)

vasta pari vuotta ja keliakia ollut 28 vuotta. Hyvin tulin toimeen sitä ennenkin. Hyvä jos lehdessä on yksi asia josta on oikeasti apua.
  Vastaa viestiin
20.07.08, 19:03   #6 (linkki)
0+0+0+0+0
(Vierailija)

[viesti moderoitu]
  Vastaa viestiin
20.07.08, 19:04   #7 (linkki)
ö7ö7ö7ö7ö7ö7
(Vierailija)

[viesti moderoitu]
  Vastaa viestiin
21.07.08, 09:43   #8 (linkki)
läpinäkyvää
(Vierailija)

Väitteletkö ittes kanssa?
  Vastaa viestiin
14.08.08, 11:07   #9 (linkki)
ei lähetetä!
(Vierailija)

Minulle ei ole vieläkään tullut tuota lehteä. Olen kolmesti laittanut viestiä Keliakialiittoon, mutta vastausta ei saa. Tämä on jo kolmas kerta kun jostain asiasta laitan viestiä liittoon, mutta viestiä ei tule, ennen kuin yleensä sen kolmannen ja hieman tiukkasanaisemman viestin jälkeen. Nyt ei ole tullut senkään jälkeen. Onko joku oikeasti saanut liitosta jotain hyötyä itselleen kun siellä ei jäsenistä välitetä näköjään??
  Vastaa viestiin
14.08.08, 11:57   #10 (linkki)
edelliselle kysymys
(Vierailija)

Oletko liiton jäsen? Ilmeisesti. Mielestäni esim. heidän nettisivunsa eivät ole kovin kummoiset.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 12:26   #11 (linkki)
ei lähetetä!
(Vierailija)

Kyllä, olen jäsen ja edelliset lehdet ovat tulleet. Mutta tätä uusinta ei vain lähetetä eikä taaskaan vastata viesteihin lainkaan. Nettisivut tosiaan ovat aika yhtä tyhjän kanssa, samaa tasoa siis heidän nk. palvelunsa kanssa. En muista että kertaakaan olisin sieltä saanut mitään tietoa millä olisi käytännössä ollut minulle mitään merkitystä.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 14:07   #12 (linkki)
Yhdessä liitossa työskennellyt
(Vierailija)

Ei lähetetä, sinun kannattaisi soittaa sinne liittoon ja kertoa asiasi. Olen ollut liitossa töissä ja meillä osoiterekisteri meni sähköisesti suoraan postiin ja joskus kävi niin, että vaikka osoiterekisteri oli meiltä lähtenyt, oli joku "pudonnut" matkan varrella eli on mahdollista, että jäsenrekisterinhoitaja on ilmoittanut tietosi uudelleen, mutta syystä tai toisesta juuri sinun tietosi ei ole tullut perille.

Olethan pannut viestisi oikeaan sähköpostiosoitteeseen? Minä sain kerran moitteet, etten ollut reagoinut yhteen viestiin yli viikkoon, kyseinen henkilö olisi tarvinnut materiaalia johonkin tilaisuuteen. Asia oli kuitenkin niin, että olin itse silloin työmatkalla, joten en nähnyt ko. viestiä lainkaan. Jos olisin töissä ollut, olisin luonnollisesti välittänyt viestin sihteerille, joka vastasi erilaisista tavaralähetyksistä. Jos tämä jäsen olisi soittanut, olisi hän saanut heti avun eli tiedon siitä, että kuka kyseisiä tehtäviä hoitaa ja saanut myös tarvitsemansa tavarat ajoissa.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 14:59   #13 (linkki)
ei lähetetä!
(Vierailija)

Olen laittanut viestiä lehdestä vastaavalle, sekä yleiseen liiton sähköpostiin. Kummastakaan ei vastata, eikä tule myöskään poissaolovastausta. Edellisillä kerroilla sama juttu, kerran se hlö oli lomalla (tuli poissaolovastaus), sitä ennen hän ei ollut vastannut minulle moneen viikkoon, kolmanteen viestiin tuli sitten siitä yleisestä vastaus. Ja joka kerralla olen odottanut vastausta monta viikkoa, en siis lähettänyt kaikkia viestejä tyyliin eilen ja kitise tänään kun ei vastata. Saattaahan noin joskus aina käydä ettei viestiä huomata mutta kun tämä tuntuu olevan tuossa liitossa sääntö.

Vastaa viestiin
14.08.08, 15:11   #14 (linkki)
Yhdessä liitossa työskennellyt
(Vierailija)

Onpa erikoista, ettei kukaan vastaa, jos useampaan sähköpostiin on viestiä lähetetty. Meillä oli "sääntö", että tärkeisiin viesteihin piti vastata saman päivän aikana, sillä liittohan on olemassa jäseniään varten ja liitto "elää" jäsenmaksuista. Vähemmän tärkeisiin, eli esim. jos jonkinlaisiin tiedotteisiin tms., ei tarvinnut reagoida, ellei halunnut/ehtinyt.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 15:21   #15 (linkki)
ja jos...
(Vierailija)

on lomalla tai työmatkalla, sähköpostiinsa voi laittaa siitä huomautuksen sekä jatko-osoitteen, kehen voi ottaa yhteyttä.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 15:27   #16 (linkki)
eri tavat
(Vierailija)

On tosi tavallista ettei sähköpostiin liateta mitään viestejä.
Meidän "firmasas" laitetaan ns. poissaoloviesti" ja se näkyy sähkiksen lähettäjälle. Silloin voi tavoitella jotain toista henkilöä jos on kiireellinen asia.
Omasta mielestäni keliakialiitto ei toimi mitenkään hyvin.
  Vastaa viestiin
14.08.08, 18:08   #17 (linkki)
ei lähetetä!
(Vierailija)

Ilmeisesti sitten minun kyselyni miksi en ole lehteä saanut vaikka muille se on jaettu jo kuukausi sitten, ei ole liitolle kovin tärkeä... Olen todella miettinyt että miksi ihmeessä kuulun keliakialiittoon, aikaisemmin se oli tuon lehden takia, mutta jos sekin takkuaa tuolla tavalla niin turha maksaa tyhjästä. Mitään muuta hyötyä liitosta ei ole minulle ollut kaikkien näiden vuosien aikana.
  Vastaa viestiin