Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ruoka.fi > Keittiössä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.01.12, 14:23   #1 (linkki)
mitä olette syöneet
(Vierailija)

Paras kiinalainen ruoka

ravintolassa? Itse olen joskus vuosia sitten käynyt kiinalaisessa syömässä. Joku aika sitten kävin pitkästä aikaa ja tilasin riisiä naudanliha sipuli kastikkeella. Ruoka oli ihan ok. Yhtenä päivänä kävin sitten taas. Tilasin ruuan mihin kuului kolme pientä annosta. Siinä oli riisiä, kanakastiketta, lihakastiketta sekä friteerattuja porsaanlihapullia vai mitä nyt olikaan... Ruoka olisi maksanu 6.50e mukaan otettuna. Paikan päällä söin maksoi euron enemmän. No se siitä. Mitä ruokaa suosittelisit tilaamaan kiinalaisessa? Mikä olis hyvää, kiinnostas tietää, kun taas seuraavan kerran menee...
  Vastaa viestiin
05.01.12, 18:56   #2 (linkki)
en käy
(Vierailija)

koskaan ravintoloissa syömässä. Kaupan Kiina-mixistä tulee ihan hyvä sapuska. Sitä oli ennen joka kaupassa, nyt vaan löytyy joistakin Citymarketeista. Ei siinä pakasteessa ole enää ohjettakaan, mut oon sen kirjoittanut ylös. Tosi maukasta.
  Vastaa viestiin
05.01.12, 19:01   #3 (linkki)
Eno veneestä
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mitä olette syöneet Näytä viesti
ravintolassa? Itse olen joskus vuosia sitten käynyt kiinalaisessa syömässä. Joku aika sitten kävin pitkästä aikaa ja tilasin riisiä naudanliha sipuli kastikkeella. Ruoka oli ihan ok. Yhtenä päivänä kävin sitten taas. Tilasin ruuan mihin kuului kolme pientä annosta. Siinä oli riisiä, kanakastiketta, lihakastiketta sekä friteerattuja porsaanlihapullia vai mitä nyt olikaan... Ruoka olisi maksanu 6.50e mukaan otettuna. Paikan päällä söin maksoi euron enemmän. No se siitä. Mitä ruokaa suosittelisit tilaamaan kiinalaisessa? Mikä olis hyvää, kiinnostas tietää, kun taas seuraavan kerran menee...
Sain kerran tosi hyvää koiraa kiinalaisessa ravintolassa, se oli Shanghaissa. Toisella kerralla Pekingissä söimme käärmettä ja sekin oli vallan erinomaista.
  Vastaa viestiin
10.01.12, 20:27   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2011
Eiköhän tuo Gaijin ole paras jota suomesta löytyy, vaikka ei ihan puhtaasti kinkkiruokaa olekaan. Omaan makuuni ainakin melko ylivoimainen ykkönen.
  Vastaa viestiin
10.01.12, 21:14   #5 (linkki)
Aqualung
(Vierailija)

Kiinan muslimeilla on todella hyviä lammasruokia. Täytyykin tehdä jokin niistä tässä lähiaikoina. Myös monet dim sumit ovat aivan taivaallisia.
  Vastaa viestiin