Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ruoka.fi > Keittiössä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
19.03.12, 11:03   #1 (linkki)
Karri
(Vierailija)

Ideakeittiöstä mikro 15 v sitten

Nyt se sitten lopetti toimintansa. 15 vuotta sitten hankin mikron ideakeittiön kautta :) ja pitkään se kesti. Lukuisat muutot tuli tehtyä mikron kanssa.

Mikron kohtaloksi taisi tulla tuttipullojen desinfiointi, joka olikin mikron viimeinen tehtävä. RIP.
  Vastaa viestiin
19.03.12, 11:36   #2 (linkki)
Elmo49
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Karri Näytä viesti
Nyt se sitten lopetti toimintansa. 15 vuotta sitten hankin mikron ideakeittiön kautta :) ja pitkään se kesti. Lukuisat muutot tuli tehtyä mikron kanssa.

Mikron kohtaloksi taisi tulla tuttipullojen desinfiointi, joka olikin mikron viimeinen tehtävä. RIP.
Eihän tuo nyt edes vanha ollut, minulla on varmaan n. 30 vuotta vanha Samsung-merkkinen edelleen käytössä, mutta ennen tehtiinkin kestävämpiä laitteita, hämmästyin kovasti kun minun pakastin sanoi sopimuksen irti ennen joulua ja minulle kerrottiin ettei kodinkoneet kestä enää kun sen 10 vuotta.
  Vastaa viestiin
19.03.12, 12:09   #3 (linkki)
no

Rekisteröitynyt: 02/2007
Ensimmäinen mikro palvelee nuorisoa vieläkin, olisiko 25 vuotta vanha.
  Vastaa viestiin
19.03.12, 12:35   #4 (linkki)
noin on
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Elmo49 Näytä viesti
Eihän tuo nyt edes vanha ollut, minulla on varmaan n. 30 vuotta vanha Samsung-merkkinen edelleen käytössä, mutta ennen tehtiinkin kestävämpiä laitteita, hämmästyin kovasti kun minun pakastin sanoi sopimuksen irti ennen joulua ja minulle kerrottiin ettei kodinkoneet kestä enää kun sen 10 vuotta.

Noinhan se menee. Ensimmäinen astianpesukoneeni kesti 20 vuotta, toinen 15 ja nyt tämä kolmas alkaa olla maalissa (vain yksi ohjelma enää toimii).
  Vastaa viestiin
19.03.12, 12:35   #5 (linkki)
noin on
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja noin on Näytä viesti
Noinhan se menee. Ensimmäinen astianpesukoneeni kesti 20 vuotta, toinen 15 ja nyt tämä kolmas alkaa olla maalissa (vain yksi ohjelma enää toimii).

...siis se kolmas on noin 10 vuotta vanha.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku