Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ruoka.fi > Kevytkeittiössä
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.08.11, 19:52   #1 (linkki)
Kevyt
(Vierailija)

salaatinkastike

Olen pariin kertaan syönyt salaattia, jonka kastike on kevyen kevyt, ei kovin maustettu, mutta kuitenkin hyvin maukas. Minusta se ei ole pelkkää valkoista balsamicoa, jossa hitunen öljyä, mutta sinne päin. Tietääkö joku mitä tarkoitan ja etsin?
  Vastaa viestiin
01.10.11, 21:00   #2 (linkki)
oliivi
(Vierailija)

kevyt salaatinkastike

Itse tehnyt ja käyttänyt tätä salaatinkastikkeena: 2 rkl oliiviöljyä, 4 rkl valkoista balsamiviinietikkaa ja mustapippurirouhetta maustemitallinen, ravistetaan voimakkaasti ja on valmista kastiketta. Valkoviinietikka on hyvä aineenvaihdunnan lisääjä.
  Vastaa viestiin
01.10.11, 22:41   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2011
Vinaigretteen kannattaa laittaa myös vähän vettä. Se taittaa hyvin rasvaisuutta.
  Vastaa viestiin
04.10.11, 14:11   #4 (linkki)
Krstiina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja oliivi Näytä viesti
Itse tehnyt ja käyttänyt tätä salaatinkastikkeena: 2 rkl oliiviöljyä, 4 rkl valkoista balsamiviinietikkaa ja mustapippurirouhetta maustemitallinen, ravistetaan voimakkaasti ja on valmista kastiketta. Valkoviinietikka on hyvä aineenvaihdunnan lisääjä.

Jos laitan salaattikastiketta, se on usein tuota. Mutta myös pikkasen hyvää oliiviöljyä ja ripaus kuivattua yrttimaustetta, basilikaa.
  Vastaa viestiin
14.10.11, 18:50   #5 (linkki)

Käyttäjän outi58 avatari

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Lounais-Suomi
Lainaus:
Kokeilin tänään salaatinkastikettasi ja tulen tekemään jatkossakin! Kiitos siis ohjeestasi! :)
  Vastaa viestiin
20.10.11, 11:17   #6 (linkki)
Balsamico
(Vierailija)

Lainaus:
Teen tätä mutta päinvastoin, että 2 balsamiviinietikkaa, 4 oliiviöljyä, pippuria ja yrttejä vaihtoehtoisesti.
  Vastaa viestiin