| |  | |
22.10.05, 22:23
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | lasten halloween kemut
moikka... mun pikku siskot on järjestämässä lastenjuhlia ja teemaksi valittiin Halloween.. mun pitäis tehdä sinne jotain hyvää.. ja nyt haluaisin hyviä ruokaohjeita/vinkkejä mitä vosin lasten kemuissa tarjota...kiitti jo etukäteen :)
| |
| | |
28.10.05, 10:53
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Re: lasten halloween kemut
http://www.suomenhalloween.fi/vinkit_ajanvietetta.htm
Pilli viesti:
Pillejä (osallistujien määrän mukaan)
Vaahtokarkkeja
2 tai enemmän joukkuetta
tuomarin (aikuinen ja puolueeton)
säännöt: Lapset kahteen joukkueeseen esim.
Haamuihin ja Hiisiin. Lapset jonoon ja jokaiselle pilli. Ensimmäiselle annetaan vaahtokarkki ja hän koittaa juosta tietyn matkan ja takaisin ja pitää kokoajan vaahtokarkin ilmassa puhaltamalla sitä.
Ensimmäinen joukkue joka on suorittanut tämän vaahtokarkkia kokoajan ilmassa pidellen on voittaja.
Muumion Synty:
Vessapaperia (n. 4-6rullaa)
2 joukkuetta
1 tuomari (aikuinen puolueeton)
kello/ajastin
Säännöt: Annetaan lapsille 2 tai 3 vessapaperi rullaa ja he päättävät kuka on muumio.
Muumio kääritään vessapaperiin ja se kummalla on hienompi tietyssä ajassa voittaa. | |
| | |
28.10.05, 12:35
|
#3 (linkki)
Mitä leikkejä! Että annetaan kakaroitten sotkea vessapapereita. No nyt ymmärrän mistä näitä roskaavia haistattelevia graffitintekijöitä sikiää!!!
Ja pilliä kurkkuun vaan kun kaadutaan ja piipaakyydillä sairaalaan. Ja kenen on vastuu ja kenen vakuutusyhtiö nyt korvaa. | |
| | |
28.10.05, 13:42
|
#4 (linkki)
vessapapari, kun on vielä niin halpaakin, että sitä kannattaa tuhlata?
| |
| | |
28.10.05, 14:24
|
#5 (linkki)
Vessapaperi""sotkun"" voi porukalla siivota, että oppivat ne ""kakarat"" sitten samalla siivoamaan.
Vessapapariakin saa halvalla ja tuo on varmaksi koettu hauska leikki meilläkin.
Mehupilli suussa kun kaatuu, niin se on taipuisa, joten en kyllä oikein ymmärrä miten siinä voi loukata. Eipä tuota ole meillä kyllä testattu.
Minäkin olen aina ihmetellyt, että mistä nämä roskaavat haistattelevat nuoret ihmiset sikiävät? Siitä ovatko he juuri graffitin tekijöitä, ei minulla kylläkään ole tietoa. Syntyisiköhän niitä perheistä joissa lapsi ei saa tehdä mitään. Ei roskata, eikä leikkiä ""vaarallisia"" mehupillileikkejä? Ehkäpä kodeista jossa määritellään sääntöjä sääntöjen jälkeen ja kieltoja kieltojen perään? Sitten näille ""kakaroille"" iskee murrosikä päälle ja sitten protestoidaan isomman vaihteen kanssa. Riehutaan ja revitellään kaikelle ja kaikille. Rikotaan kaikkia sääntöjä ja kieltoja?
Ja kannattaa muuten seurata ""aikuisten"" (iältään siis) käytöstä. Kiroillaa kassajonossa ja heitetään roskia surutta luontoon. Meillä lapset ainakin aina ihmettelevät tuollaisia välikohtauksia.
Siinäpä ei hitolle miettimistä?
| |
| | |
28.10.05, 14:43
|
#6 (linkki)
Häh, siis käykö tohon pillikisaan ihan tavallinen mehupilli ja tavalliset vaahtokarkit? Eihän se millään pysy ilmassa....
| |
| | |
28.10.05, 14:59
|
#7 (linkki)
Tuota minäkin kyllä ihmettelin.
Pilli ja höyhen olisi ehkä sopivampi yhdistelmä.
| |
| | |
29.10.05, 21:58
|
#8 (linkki)
Joko juhlat ehtivät olla? Meillä lähtivät halloweenjuhlavieraat juuri kotiin...
Viepä mukanasi pari litraa jätskiä ja osta Tiimarista tai lelukaupasta äklöjä pikku hämähäkkejä tai kärpäsiä ja ripottele ne jäden pinnalle juuri ennen tarjoilua. Pitkulaiset lakurakeet käyvät myös ja voit ""herätellä tunnelmaa"" ihmettelemällä, kuinka madot ovat päässeet jäden kimppuun...
| |
| | |
30.10.05, 21:56
|
#9 (linkki)
Pillikisaan käy tavallinen mehupilli ja
tavalliset vaahtokarkit.
Emme ole tosin kokeilleet kisaa...
| |
| | |
31.08.08, 16:35
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Ruokaohjeita halloween-juhliin. Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja *+*tyttö*+* moikka... mun pikku siskot on järjestämässä lastenjuhlia ja teemaksi valittiin Halloween.. mun pitäis tehdä sinne jotain hyvää.. ja nyt haluaisin hyviä ruokaohjeita/vinkkejä mitä vosin lasten kemuissa tarjota...kiitti jo etukäteen :) |
Vosit tehdä (alkoholitonta)boolia jonne koristeeksi saisit sivulta: punanaamio.fi monta kätevä koristetta. Musita tehdä boolsita oikein ikävän väristä, esim. kirkanpunaista taikka oranssia. Myös jokin oikein tummä käy. :) Myös jotakin muffinsseja joihin hämähäkin seittejä kuorrutteena tai jotain. | |
| | |
03.11.08, 19:01
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | moi
älkää viitsikö!
| |
| | |
03.11.08, 19:01
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | ??? Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja ? Häh, siis käykö tohon pillikisaan ihan tavallinen mehupilli ja tavalliset vaahtokarkit? Eihän se millään pysy ilmassa.... | | |
| | |
27.10.11, 14:09
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | leikkejä halloween bileisiin
voisitteko kertoo lisää leikkejä??=)
| |
| | |
27.10.11, 14:41
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
Vitsi ku en enää muista kaikkee, muutama vuosi jo aikaa... Ainakin oli madonsyöntikisa, eli kilpailijat oli sokkona, ja heille laitettiin eteen lautasellinen matoja (keitettyä spagettia), ja voittaja tietty se joka oli eka syönyt lautasensa tyhjäksi.
Tarjottava oli muutenkin ällöä, eli verisiä sormia (nakkeja) yms, näitä varmaan löytyy netistä ohjeita (kummitus tai halloween-teeman alta).
Jäätelöstä tein pääkallokakun, siis ihan pari pakettia vaniljajätskiä vierekkäin, ja niistä veistelin pääkallon muotoisen, ja sit jostain lakuista kai silmanaukot jne.
| |
| | |
29.10.11, 11:56
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jees, kiitos tosta madonsyöntikisasta !!
En oo oikein mitään tekemistä vielä keksinyt mun Halloween-juhliin, jotka on 31.10 ja sinne tulee kolme 13-vuotiasta tyttöö. Mut tota madonsyöntii en oo vielä kokeillu, vaikka juhlat oon pitäny jo kolmena vuonna.
Jos jollaki ois vielä joitain leikkejä/kisoja, nii jos vois kertoo..(: leffaa ei ehitä kattoo, aikaa kaks tuntii. Asutaan metsän vieres..
| |
| | | | |