Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ruoka.fi > Omat ruokaohjeet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Ketju suljettu

Työkalut Hae ketjusta
28.10.11, 12:10   #1 (linkki)
Aqualung
(Vierailija)

Salaisen reseptini esikatselu

Pitkällisten kokeilujen jälkeen olen onnistunut kehittämään täysin uudenlaisen ja kaikin puolin täydellisen ruokalajin, jonka olen testannut keittiön ammattilaisilla. He kannustivat minua kokoamaan lukuisat omat ruokaohjeeni keittokirjaksi, joka voisi menestyä myös kansainvälisillä markkinoilla. Saman koulun kuvaamataidonopettaja lupasi ottaa valokuvat kirjaa varten. Nyt pitäisi löytää vain kustantaja.

Nyt te kaikki voitte tutustua uuteen ruokalajiini alustavasti ja saada käsityksen sen taidokkuudesta:
Ainekset:
2 kg nopeaa hoijakkaa
250 g nopeaa sateenvarjoa
6 keskikokoista auringonvaloa
1 purkki hymyä (50 g)
5 lentohiekkaa
suolatonta yöunta
vaateripustin (antamaan väriä)
5 nunnankaapua
jauhettua puheenaihetta
Ohje:
1. Hoijakat ja sateenvarjot kuutioidaan, auringonvalot viipaloidaan. Ruskistetaan sitten uunissa 200 asteessa.

2. Jäähdytetään ja jauhetaan lihamyllyllä yhdessä hymyn ja lentohiekan kanssa. Lihamylly teillä kaikilla tietysti on. Jollei ole, niin kyllä se täytyy hankkia.

3. Ainekset pannaan vuokaan yöunen ja päivätorkkujen kanssa. Maustetaan. Kypsennetään vähintään 2 tuntia 180 asteessa. Jos ruoka jää märäksi, niin jatketaan kypsennystä kunnes rakenne on sopivan haaveileva.

Tarjoillaan lisäksi naurua, kaipuuta ja läsnäoloa. Myös käsitemylläkkä on hyvä lisuke.

Ainesten nimet on muutettu turvallisuussyistä.

28.10.11, 22:35   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2010
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Aqualung Näytä viesti
Pitkällisten kokeilujen jälkeen olen onnistunut kehittämään täysin uudenlaisen ja kaikin puolin täydellisen ruokalajin, jonka olen testannut keittiön ammattilaisilla. He kannustivat minua kokoamaan lukuisat omat ruokaohjeeni keittokirjaksi, joka voisi menestyä myös kansainvälisillä markkinoilla. Saman koulun kuvaamataidonopettaja lupasi ottaa valokuvat kirjaa varten. Nyt pitäisi löytää vain kustantaja.

Nyt te kaikki voitte tutustua uuteen ruokalajiini alustavasti ja saada käsityksen sen taidokkuudesta:
Ainekset:
2 kg nopeaa hoijakkaa
250 g nopeaa sateenvarjoa
6 keskikokoista auringonvaloa
1 purkki hymyä (50 g)
5 lentohiekkaa
suolatonta yöunta
vaateripustin (antamaan väriä)
5 nunnankaapua
jauhettua puheenaihetta
Ohje:
1. Hoijakat ja sateenvarjot kuutioidaan, auringonvalot viipaloidaan. Ruskistetaan sitten uunissa 200 asteessa.

2. Jäähdytetään ja jauhetaan lihamyllyllä yhdessä hymyn ja lentohiekan kanssa. Lihamylly teillä kaikilla tietysti on. Jollei ole, niin kyllä se täytyy hankkia.

3. Ainekset pannaan vuokaan yöunen ja päivätorkkujen kanssa. Maustetaan. Kypsennetään vähintään 2 tuntia 180 asteessa. Jos ruoka jää märäksi, niin jatketaan kypsennystä kunnes rakenne on sopivan haaveileva.

Tarjoillaan lisäksi naurua, kaipuuta ja läsnäoloa. Myös käsitemylläkkä on hyvä lisuke.

Ainesten nimet on muutettu turvallisuussyistä.

Typerin ketju ikinä.

28.10.11, 23:28   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2011
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja iNdo Näytä viesti
Typerin ketju ikinä.
+1

Joko nämä puskista huutelijat saataisiin pikkuhiljaa pois tältä palstalta? Johan meillä on Suomi24 niitä varten jotka haluavat anonyyminä häiriköidä ja noin ylipäätään käyttäytyä esikoululaisen tavoin.

30.10.11, 10:17   #4 (linkki)
Dodge
(Vierailija)

Ei kannata käyttää sitä google-kääntäjää, niin ei tarvitse syödä sateenvarjoja ja muuta moskaa. :DDDD

06.11.11, 09:05   #5 (linkki)
OriKinal
(Vierailija)

Ei mulla muuta, mutta reseptistäsi on tainnut unohtua 1dl nukkasihdin sisustaa ja hyppysellinen röpsäkkää. Muutoin resepti vastaa itse viime vuonna julkaisemaani.