Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Ruoka.fi > Omat ruokaohjeet
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.11.11, 10:02   #1 (linkki)
no

Rekisteröitynyt: 02/2007
Millä tavalla aiotte juhlistaa 11.11.11

tänään voisi mennä jonkin liikkeen kautta ja ostaa jotakin erikoista....ruokaa
  Vastaa viestiin
11.11.11, 10:07   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2006
Sijainti: Salon seutu
Minä pidän tänään siivouspäivän. Tupa remontoitu, kaksi ovee vielä puuttuu ja sisäikkunat.
Vessakin tuli valmiiksi.
Siinä se tämäkin päivä menee ja ehtoolla sitten tyttäreni tyttö yöksi. Ihan tavallinen perjantai, minulle.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 10:23   #3 (linkki)
abcd
(Vierailija)

Minun kalenterissani ei ole tälle päivälle merkittynä mitään erikoista päivää, ihan tavallinen perjantai on. Kalenterilla tarkoitan siis allakkaa.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 10:30   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 12/2006
Illallinen Kauppakamarin vieraana. Sillä tosin ei ole mitään tämän päivämäärän kanssa tekemistä. En edes ajatellut sitä ennen kuin uutisissa kerrottiin tämän olevan erittäin suosittu vihkipäivä.

Päivä kuluu asioita hoitaessa ja tyttären uuden asunnon remonttia valvoessa.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 13:49   #5 (linkki)
Jx

Käyttäjän Jx avatari

Rekisteröitynyt: 07/2006
Sijainti: Pääkaupunkiseutu
Eräs kauppa mainosti avajaisiaan niin, että ne olivat tänään 11.11.11 klo 11.11. En käynyt, mutta mietin olikohan siellä pitkätkin jonot. Itseltäni tuo kellonaika meni huomaamatta.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 14:07   #6 (linkki)
angloelli kirjautumatta
(Vierailija)

Tavallinen paiva minullakin. Toissa tietysti pidimme hiljaisen hetken yhdeltatoista, mutta muuten ei mitaan erikoista.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 14:14   #7 (linkki)
piikkipiru
(Vierailija)

Minulla on jo teini-iästä asti ollut (typerä, lapsellinen, neuroottinen) tapa katsoa teksti-tv:tä aina 11.11. kello 11.11.11. Aina on harmittanut, jos tuo sekunnin hetki on mennyt jostain syystä ohi.

Tänään, kun tuohon numerolitaniaan olisi saanut vielä pari ykköstä lisää, olin töissä juuri tuolloin enkä tietenkään päässyt TV:n ääreen. Vasta myöhemmin tulin ajatelleeksi, että olisihan tuon hetken voinut tietokoneeltakin "todistaa".
Suututti sen verran, että kotimatkalla ostin itselleni iltapalaksi lohdutukseksi pelkkää suklaata.

Ja nyt se suututtaa, sillä minulla on nälkä ja kaapissa on pelkkää suklaata, purkkiherkkusieniä ja mausteita enkä jaksa lähteä uudestaan kauppaan.
  Vastaa viestiin
11.11.11, 14:50   #8 (linkki)
Kristiina
(Vierailija)

Tänään illansuussa on tapaaminen muutaman entisen opiskelukaverin kanssa, oltiin ulkomailla tutkintoa suorittamassa kaikki, mennään päivälliselle ravintolaan tänään. Mutta ei liity tähän päivään mitenkään.
  Vastaa viestiin
12.11.11, 00:15   #9 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2011
Tänään on luonnollisesti kuunneltu Spinal Tapia ahkerasti.
  Vastaa viestiin