| |  | | |
28.06.09, 19:07
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Bikinien huumaako
Voi hyvänen aika tuota miun ukkokultaa. Vuoskymmennet ollaan yhdessä oltu ja lapset saatu maalimalle ja ilot ja surut jaettu.
Kesällä sitä miekii aina vaatetta vähennän ja mökkioloissa ja vesillä liikkuessa jopa bikineissä liikun. Ja aina se tuo ukkeli on ihan yhtä innoissaan miun tiislöistäin bikinillivit päälläin. Eihän ne mitkään korreet ryntäät ole, yli 50 naisen ryntäät kun ovat. Vaan mies itekkii sannoo, jotta mie oon ku nuor tyttö, kun mie paijat heitän kesällä päältäin.
Oonha mie talvelkii vähissä vaatteissa ja nakuna sitä aina on saunassa käyty eli kylhä mies miun tissilöitäin näkköö harva se päivä ihan valtoimennaa. Vaan se kuulemma, jotta kun mie niitä bikiniliivilöi piän päälläin, niin se häntä innostaa. Ain pittää olla hiplailemassa ryntäitä ja takamusta taputtelemassa ja mahoton häll on halu.
No, eihä miul mitä ole vastaan, tottaha mie mielissäin oon, ku ei ukkeli muihen naisten perrään kaho vaan oma emäntä piisovaa.
Noinko se pannoo kesä noita vanhempiikin ukkoloi höpsahtämään?
| |
| | |
28.06.09, 19:22
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä nainen on kiva raplattava,pikineissä tai haalareissa,miten vuaan.
| |
| | |
28.06.09, 19:31
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) |
No ettäkö ei, Sivhos?
| |
| | |
28.06.09, 20:03
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Bikinien kanssa kun heilutat lanteita tuolla tavalla , niin menee miehesi suu messingille.
Ei, etteikö jo sitä olisi mutta vielä vähän lisää polttopuuta tällä.
http://www.youtube.com/watch?gl=DE&v=MpmTBlUOwrc
| |
| | |
29.06.09, 06:56
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Naisille bikinikielto.Ai miksikö?Tasa-arvon vuoksi.Mies kuulemma naurettavan näköinen pikku pöksyissään uimarannalla.Mies taitas olla parhaan näköinen uimarannalla silloin,kun ei ole missään uimarannalla.On vaan poissa suomalaisten naisten silmistä pilaamasta rantaa.
| |
| | |
29.06.09, 09:58
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
No sitten miehille ne bikinit ja naisille uikkarit. Tasa-arvon vuoksi suomalainen nainen olisi silloin tyytyväinen.:)Mene ja tiedä miksi mutta tuntuu, että niin se vaan olis.
| |
| | |
29.06.09, 11:07
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Sivhos Naisille bikinikielto.Ai miksikö?Tasa-arvon vuoksi.Mies kuulemma naurettavan näköinen pikku pöksyissään uimarannalla.Mies taitas olla parhaan näköinen uimarannalla silloin,kun ei ole missään uimarannalla.On vaan poissa suomalaisten naisten silmistä pilaamasta rantaa. | On noita miehiäkin sennäköisiä, että jalat menee alta. Kaikki miehet eivät ole oooooooollenkaan naurettavan näköisiä uimarannalla. Vain jotkut on.
| |
| | |
01.07.09, 10:40
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) |
Melkein unohtaa ikänsä,kun eteen sattuu oikein komea muskelimies;) Voi kun pääsisi hetkeksi syliinsä...oooh!
| |
| | |
01.07.09, 11:46
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja WAUH! Melkein unohtaa ikänsä,kun eteen sattuu oikein komea muskelimies;) Voi kun pääsisi hetkeksi syliinsä...oooh! | Tämänkin mummon sydän jysähtää kun komea adonis rannalle ilmestyy.
| |
| | |
01.07.09, 17:13
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Adonis
Minullapa löytyy komea adonis ihan omasta kotoa: 24-vuotias avomies! Elämä on IHANAA!!!
| |
| | |
01.07.09, 19:28
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
TÄH?? Miten ikinämaailmassa olet saanut semmoisen pyydystettyä?;)
| |
| | |
01.07.09, 19:51
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä olen 67v ja vasta muutti viimeisin ihastukseni asumaan saman katon alle. Hän on 19v. Halusi kypsän hemaisevan naisen opastamaan kamasutraan. Kyllä olen onnellinen, hän kantaa minua kuin kukkaa kämmenellä ja tuo lahjoja ja yllättää seksikkäillä alusvaatteilla. Rakkaus ei katso ikää, meillä liekki palaa roihuten ja naapurit on kateellisia vanhojen äijiensä kanssa. Kuulevat meiltä kirmailumme, muilla ei enää hetekat natise.
| |
| | |
02.07.09, 16:54
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Oma adonis
Oma 24-vuotias komistukseni löytyi työpaikalta, hän tuli viime kesänä meille kesätöihin ja se oli kyllä menoa heti ensisilmäyksellä! Käymme yhdessä festareilla etc. meil samantyyppinen musamaku, vaatteet etc. Ja sex-life on huippuihanaa! Joten kypsät ellit ihan vinkiksi: jos työpaikalla nuoria poitsuja niin ilmaiskaa rohkeesti kiinnostuksenne ;) Ette häviä ainakaan mitään!
| |
| | |
02.07.09, 22:14
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä niitä on Minä olen 67v ja vasta muutti viimeisin ihastukseni asumaan saman katon alle. Hän on 19v. Halusi kypsän hemaisevan naisen opastamaan kamasutraan. Kyllä olen onnellinen, hän kantaa minua kuin kukkaa kämmenellä ja tuo lahjoja ja yllättää seksikkäillä alusvaatteilla. Rakkaus ei katso ikää, meillä liekki palaa roihuten ja naapurit on kateellisia vanhojen äijiensä kanssa. Kuulevat meiltä kirmailumme, muilla ei enää hetekat natise. | Onko kysymyksessä rakkaus lapsentyttäreen,siis sellainen aito,ei mitään pervoa,vanhus nuoren neidon pilaajana?Taitaa olla tosi provokaturelli.
| |
| | |
03.07.09, 08:57
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nyt on Sihvos kateellinen;) Itse täällä kertoilee miten 16 vuotias tyttö oli niin namu,että muna alkoi seistä,mutta muiden ei salli nauttia nuorista miehistä.Ei tietenkään,kun on kyseessä vanhempi NAINEN!!
| |
| | |
03.07.09, 09:32
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) |
Kyllä vielä varttunutkin tyttölapsi voimakkaita tunteita kokee. Itsellenikin kävi niin että sain jonkinlaisen sätkyn nuoren pojan seurassa. En toki koskenut, en puuttunut, haaveilin vain. Nyt se on jo ohi, mutta kyllä se mukavalta tuntui sen pariviikkosen minkä kesti. Entiset ovat onneksi tappaneet kaikki seksihalut niin että ei tullut mitään henkisiä hiertymiä. | |
| | |
03.07.09, 09:52
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Sivhos, hei
Ei ole lapsenlapsi kyseessä. Ihan on nuori mies ja minä kypsä nainen. Iski minuun silmänsä puistossa ohikulkiessa, kun syötin sorsia. Tuli juttusille ja siitä se alkoi. Ei paljosta puuttunut, että heti siinä olis menty puskaan mutta annoin kaverin vähän aikaan odotella sentäs. Sitten 2 viikon vikittelyn päästä ryskyi sänky, kun ei enää voitu pidätellä. Enpä muista yhdenkään miehen minua samalla tavalla huudattaneen tähän mennessä. Kihloissakin jo ollaan. Yllätti minut panemalla sormuksen shampanjalasiin. Voipi olla, että ensi kesänä vietetään prinsessahäitä, ellei jo ennemminkin. Joulun aikaan olisin upea lumikuningatar valkoisessa hääpuvussa.
Nyt puhutaan miehistä!
| |
| | |
03.07.09, 10:48
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Taisin lukea huolimattomasti.Käsitin,että vanha mies ja nuori tyttö ovat kysymyksessä.Pitää näköjään olla tarkempi vastaisuudessa.
| |
| | |
03.07.09, 10:51
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) |
Voi sinua nyt Sivhos. Jos olisit nuorempi, nappaisin sinut siitä punkkaani!
| |
| | |
05.07.09, 08:35
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä en Sivhosta huolisi:( Tuommoinen vanhojen naisten pilkkaaja,vanha kärtty ukko!
| |
| | |
05.07.09, 12:00
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Sivhos on nuori, komea, uljas uros joka kaataa naisia. Edellinenkin pissaa hunajaa vaikka " happamia sanoi kettu"...onkin ulospäin. Täällähän käy tappelu aina sivhosesta.
| |
| | |
05.07.09, 12:10
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tappelu käy, mutta mistä syystä, se on jo ihan eriasia!!!
| |
| | |
05.07.09, 12:15
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ellit on kuin kanatarha ja kanaset nokkii toisiaan yhden seassa kävelevän kukon päällisiä.
| |
| | |
05.07.09, 16:04
|
#24 (linkki)
| | (Vierailija) |
NO jos kyseessä on 67 v mummo ja 19 v nuori mies, melkein voi puhua lapsen raiskaamisesta. No, varmaan tämä nuori mies onneksi hyötyy taloudellisesti eli ei ihan turhaan uhraa muutamia hetkiä elämästään.
| |
| | |
05.07.09, 17:35
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
En ihan menisi uskomaan tuollaista juttua, että 67v. eläkeläinen ja
vielä poikanen 19v. ja umpi rakastuneina.. taidan olla tällaisille
jutuille liian vanha (57v.) itsellä sentään jo 18v. lapsenlapsi, mutta
onneksi seurustelee ikäsensä tytön kanssa, eikä mummojen kanssa.
| |
| | | | |