| |  | | |
03.08.11, 13:56
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | häpeätkö tupakointiasi?
Asenteet ovat muuttuneet tupakoinnin suhteen. 40 v sitten se oli aikuisuuden merkki, nyt tupakoija on alemman luokan kansalainen, luuseri, saastuttaja, himolleen antautunut.
Häpeätkö kun tupakoit?
| |
| | |
03.08.11, 14:41
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
En tupakoi mutta minua ainakin hävettäisi olla aineriippivainen oli se sitten tupakka, alkoholi tai muu huume.
| |
| | |
03.08.11, 18:18
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Onko hävettävä jos..
En ole koskaan polttanut. Enkä ryyppää huumeetkin ovat outoja minulle.
Onko mielestäsi hävettävää jos joku joutuu käyttämään sairauteensa esim. masennuslääkettä?
| |
| | |
03.08.11, 18:39
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen polttanut ja lopetin hieman sen jälkeen kun tupakkalaki teki tupakoinnin hankalaksi. Oli tympeää hipsiä tupakalle työpaikan ovensuuhun. Tupakkalaki teki ainakin minulle hyvän palveluksen. Nykyään tupakoijat vaikuttavat minusta hieman säälittäviltä...
Juon alkoholia enkä edes yritä teeskennellä, että otan vain lasillisen tai kaksi ruokailun yhteydessä. Mukavassa seurassa menee kyllä hyvinkin helposti enemmän kuin pari lasillista. Alkoholistit ja myös absolutistit ovat minusta hieman säälittäviä...
En ymmärrä miten mielialalääkkeet pitäisi rinnastaa tupakkaan ja alkoholiin? Jälkimmäisten pitäisi olla nautintoaineita, mielialalääkeet sen sijaan ovat lääkkeitä sairauteen!
| |
| | |
03.08.11, 19:04
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei-tupakoija Asenteet ovat muuttuneet tupakoinnin suhteen. 40 v sitten se oli aikuisuuden merkki, nyt tupakoija on alemman luokan kansalainen, luuseri, saastuttaja, himolleen antautunut.
Häpeätkö kun tupakoit? | En häpeä ja kehtaan myöntää, että tupakoin. Kuulun kuitenkin näihin huomaavaisiin tupakoijiin. En polta työajalla, en kylässä, jossa ei tupakoida, en bussipysäkkien katoksien alla, en ulko-ovilla, en heitä tumppeja maahan ja muutenkin katson, onko sopiva tilanne polttamiseen.
En myöskään pidä itseäni mitenkään tupakoimattomia huonompana, sillä kaikillahan meillä on vikamme. Myös niillä tupakoimattomilla.
| |
| | |
03.08.11, 19:38
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | joopa joo Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ei-tupakoija Asenteet ovat muuttuneet tupakoinnin suhteen. 40 v sitten se oli aikuisuuden merkki, nyt tupakoija on alemman luokan kansalainen, luuseri, saastuttaja, himolleen antautunut.
Häpeätkö kun tupakoit? |
" on alemman luokan kansalainen, luuseri, saastuttaja, himolleen antautunut '
ja joopa joo, ikinä nähnyt enkä kuullut tuollaista.
En häpeä ollenkaan.
Tai sitten se tulee siitä, kun asun itse ulkomailla? ei täällä ihmiset ole tuollaisia, ei ne tupakanpolttajat eivätkä ne jotka ei polta, ei kukaan katso tupakoitsijoita halveksivasti eivätkä ajattele noin alhaisesti, vaikka joku polttaa tupakkaa.
Kait suomessa on asiat tupakanpolton suhteen noin pahasti jo? siellä ettei suoda toisille mitään.
Mutta, ajatte kyllä autoa, ja leikitte kuuroa sokeaa ja mykkää? vaikka istutte tunti kaupalla ruuhkassa , olette olevinaan että hengitätte puhdasta ilmaa? mutta totuus on tämä, kun istutte ruuhkassa, poltatte 20 maailman pahempaa näkymätöntä myrkky savua keuhkoinne.
Auton myrkyt tappaa Euroopassa yli 150.000 ihmistä vuodessa, tiedoksi vain.
( monen vuoden tutkimus, tutkittu ja todettu saksassa sen vuosi sitten )
Autonpakokaasut ja näkymättömät myrkyt leijailee ilmassa ja aiheuttaa, ennemmin tai myöhemmin keuhkosyöpää/ hengitys vaikeuksia/ yskää/ sydänkohtauksia/ verisuonet menee tukkoon.
ja hei myös ihmisille jotka eivät ole koskenut tupakkaa ikinä edes tukulla!
Tutkimuksen tuli myös ilmi että, ihmiset jotka asuu vain 200 metriä autotien lähellä saavat takuulla joku noista ylläolevista sairauksista ennemin tai myöhemmin.
Ja jos asuu kaupungissa, niin tuo on vielä pahempi, siellä on vielä enemmän fast t4empo riskiä sairastua TAKUULLA ennemmin tai myöhemmin, kiitos kaikille autoille!
joo ja ei ne autonajajat ole saastuttajia, ei ne tapa ihmisiä..
Ap:lle tai sitten olet tainnut itse keksiä tuon maineen ihmisille jotka polttaa tupakkia?
koska vihaat ihmisiä jotka polttaa tupakkaa..
| |
| | |
03.08.11, 19:46
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | ........ Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaLa Olen polttanut ja lopetin hieman sen jälkeen kun tupakkalaki teki tupakoinnin hankalaksi. Oli tympeää hipsiä tupakalle työpaikan ovensuuhun. Tupakkalaki teki ainakin minulle hyvän palveluksen. Nykyään tupakoijat vaikuttavat minusta hieman säälittäviltä...
Juon alkoholia enkä edes yritä teeskennellä, että otan vain lasillisen tai kaksi ruokailun yhteydessä. Mukavassa seurassa menee kyllä hyvinkin helposti enemmän kuin pari lasillista. Alkoholistit ja myös absolutistit ovat minusta hieman säälittäviä...
En ymmärrä miten mielialalääkkeet pitäisi rinnastaa tupakkaan ja alkoholiin? Jälkimmäisten pitäisi olla nautintoaineita, mielialalääkeet sen sijaan ovat lääkkeitä sairauteen! |
Joo, on ne Intiaanitkin jotka polttaa jo yli tuhat vuotta tupakkaa sitten niin säälittävää kansaa..
eikö?
| |
| | |
03.08.11, 19:58
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ähäkutti En häpeä ja kehtaan myöntää, että tupakoin. Kuulun kuitenkin näihin huomaavaisiin tupakoijiin. En polta työajalla, en kylässä, jossa ei tupakoida, en bussipysäkkien katoksien alla, en ulko-ovilla, en heitä tumppeja maahan ja muutenkin katson, onko sopiva tilanne polttamiseen.
En myöskään pidä itseäni mitenkään tupakoimattomia huonompana, sillä kaikillahan meillä on vikamme. Myös niillä tupakoimattomilla. | Melkein kun minun näppikseltäni, paitsi en enää tupakoi.
Minäkin lopetin samoin kun nimimerkki AnnaLa.
Ja ei, en paasaa tupakoitsijoille, että lopettakaa. Ei minua häiritse kenenkään tupakointi, enkä tupakoinnin perusteella laita ihmisiä johonkin alempaan kategoriaan. Enkä muutenkaan luokittele ihmisiä.
Sanon aina etten ole lopettanut, vaan tupakan välit on pidentyneet:)
| |
| | |
03.08.11, 21:29
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja ....... Joo, on ne Intiaanitkin jotka polttaa jo yli tuhat vuotta tupakkaa sitten niin säälittävää kansaa..
eikö? | Ihan varmasti säälittää sellainen intiaanikin, joka on polttanut yli tuhat vuotta tupakkaa!
| |
| | |
03.08.11, 23:02
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) |
AnnaLA, kirjoitti, että tuntee jopa sääliä tupakoitsijaa kohtaan.
Ihan rauhassa vaan, itse olen tupakoinut yli neljäkymmentä vuotta,
olen ihan itse maksanut tupakkini omilla tienuillani.(ennemmin säälin ihmisiä joille viina maittaa niin perusteellisesti.)
Miksi minun pitäisi sitä hävetä, höh..
Voisi sanoa, että olen toisia huomioon ottava tupakoitsija, en sitä
polttele kenenkään nokan edessä, enkä edes bussipysäkilläkään.
Tosin suomesta on tulossa hyvää vauhtia kuin poliisi valtio, ei saa sitä, ei tätä,
kumma jos saa edes rauhassa pierasta, sekin tietenkin kotona tehden.
Ei ole vielä mitään kummempaa pahetta tullu tilalle, tuo viina kun ei ole ikinä maittanut,
siinä sitä vasta ihmisen näkee äälioimillään... noin se vaan on.
Multahan se taas löytyi se tupakille tuleva plus puolustus, lämpimin ajatustin.
Nyt tupakille ja sitten nukkuun, uni tulee hyvin, aamulla hereäilen kun
jaksan, sitten kunnon puuro ja kahvi, sen jälestä nautinnolliset sauhut.
| |
| | |
03.08.11, 23:55
|
#11 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Leelia En ole koskaan polttanut. Enkä ryyppää huumeetkin ovat outoja minulle.
Onko mielestäsi hävettävää jos joku joutuu käyttämään sairauteensa esim. masennuslääkettä? |
Miten nyt vertaat masennuslääkkeitä tupakkaan tai viinaan? Lääkkeitähän saa vain reseptillä ja lääkärin valvonnan alla, ei niitä noin vain napsita huvikseen eikä aloiteta 12-13 vuotiaina.
Lääkkeitäkään en ole koskaan käyttänyt mutta jos joutuisin joskus niin tekemään, minusta se ei ole verrattavissa nautintoaineisiin jollaisiksi tupakka ja alkoholi lasketaan vaikka huumeiksi nimitetäänkin. Ne muut huumeet taas ovat ihan eri asia kuin lääkitykset.
| |
| | |
04.08.11, 00:15
|
#12 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tätty Tosin suomesta on tulossa hyvää vauhtia kuin poliisi valtio, ei saa sitä, ei tätä,
kumma jos saa edes rauhassa pierasta, sekin tietenkin kotona tehden.
Ei ole vielä mitään kummempaa pahetta tullu tilalle, tuo viina kun ei ole ikinä maittanut,
siinä sitä vasta ihmisen näkee äälioimillään... noin se vaan on. | Hmm, voihan se viinakin tehdä ihmisen ääliöksi satunnaisesti, varsinkin sellaisen, joka normaalisti on kohtuukäyttäjä. Alkoholistit ovat sitten jo asia erikseen ja kuten hyvin tiedät, hyvin usein alkoholi ja tupakka kuuluvat yhteen!
Sensijaan tupakka, myrkky, jota aikuiset ihmiset vetävät posket lommollaan aamusta iltaan keuhkoihinsa vapaaehtoisesti, onko se järkevien ihmisten nautintoaine? Jos joku ansaitsee ääliön nimikkeen, niin ihminen, joka ei saa itseään vieroitetuksi tupakasta!
| |
| | |
04.08.11, 13:18
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Tupakka on myös nautintoaine.
Ärsyttää jonkin verran se, että aikuisten ihmisten pitää savutella ravintoloiden ovien pielissä, olla ikään kuin häpeäpaalussa. Viinaa saat kitata, vaikka kuinka paljon liikaakin, rauhassa ja hyvällä omalla tunnolla. Ja sammua, oksentaa, örveltää yms.
Itse poltan viihteellä ollessa 1-5 tupakkaa illassa ja teen sen vastakin. En juo viinaa, niin saa kai minullakin jotain paheita olla? Mutta aina vaan nolommalta se tuntuu, kiitos ehdottomasti joka asiassa täydellisten ihmisten, kuten tässäkin ketjussa muutama.
Tupakointikielto sisätiloissa on toki hyvä asia ja monissa paikoissa on asialliset tupakkakopit, mutta miksi pitää olla niin ehdottomia joko-tai asenteita tässäkään asiassa.
| |
| | |
04.08.11, 15:20
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | juoruakat Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ajattelija....... Miten nyt vertaat masennuslääkkeitä tupakkaan tai viinaan? Lääkkeitähän saa vain reseptillä ja lääkärin valvonnan alla, ei niitä noin vain napsita huvikseen eikä aloiteta 12-13 vuotiaina.
Lääkkeitäkään en ole koskaan käyttänyt mutta jos joutuisin joskus niin tekemään, minusta se ei ole verrattavissa nautintoaineisiin jollaisiksi tupakka ja alkoholi lasketaan vaikka huumeiksi nimitetäänkin. Ne muut huumeet taas ovat ihan eri asia kuin lääkitykset. |
Mitenkö vertaan? Koska kuulen aina akkojen jutuissa tuomittavan ihmiset,jotka käyttävät masennus tai rauhoittavia lääkkeitä. Juoruilevat ämmät supisee,kun semmoinen henkilö kulkee ohi, joka käyttää jompaa kumpaa em.lääkkeistä, että se popsii pillereitä ja kulkee pää sekaisin.. sipisupi...
| |
| | |
04.08.11, 18:33
|
#15 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Leelia Mitenkö vertaan? Koska kuulen aina akkojen jutuissa tuomittavan ihmiset,jotka käyttävät masennus tai rauhoittavia lääkkeitä. Juoruilevat ämmät supisee,kun semmoinen henkilö kulkee ohi, joka käyttää jompaa kumpaa em.lääkkeistä, että se popsii pillereitä ja kulkee pää sekaisin.. sipisupi... | Mistä ne ämmät tietävät kuka käyttää masennus tai rauhoittavia lääkkeitä? Jos ao lääkkeistä menee pää sekaisin, niin sitten kannattaa kyllä kiiruusti kipittää lääkärille ja tarkastuttaa lääkkeen annostus!
| |
| | |
04.08.11, 20:05
|
#16 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Leelia Mitenkö vertaan? Koska kuulen aina akkojen jutuissa tuomittavan ihmiset,jotka käyttävät masennus tai rauhoittavia lääkkeitä. Juoruilevat ämmät supisee,kun semmoinen henkilö kulkee ohi, joka käyttää jompaa kumpaa em.lääkkeistä, että se popsii pillereitä ja kulkee pää sekaisin.. sipisupi... |
Niin no onhan niitäkin sekakäyttäjiä jotka vetää psyykelääkkeitä kun saavat niistä humalan.
Puhutaanko me nyt siis niistä vaiko asiallisista potilaista joiden on käytettävä lääkitystä kohtuulla ja valvonnan alla?
Jos puhutaan pillerien väärinkäyttäjistä niin sipisupi vaan...samanlaisia huumeenkäyttäjiä kuin muutkin.
| |
| | |
05.08.11, 16:56
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Lätty. Hmm, voihan se viinakin tehdä ihmisen ääliöksi satunnaisesti, varsinkin sellaisen, joka normaalisti on kohtuukäyttäjä. Alkoholistit ovat sitten jo asia erikseen ja kuten hyvin tiedät, hyvin usein alkoholi ja tupakka kuuluvat yhteen!
Sensijaan tupakka, myrkky, jota aikuiset ihmiset vetävät posket lommollaan aamusta iltaan keuhkoihinsa vapaaehtoisesti, onko se järkevien ihmisten nautintoaine? Jos joku ansaitsee ääliön nimikkeen, niin ihminen, joka ei saa itseään vieroitetuksi tupakasta! |
No voi, voi. Tiedoksi vaan en käytä alkoholia, kuka sanoo, että jos tupakoit käytät
myös viinaa. Ei kukaan, enhän minä mikään moralisoija ole, en todellakaan, mutta
tupakki vaan on paheeni ja jos joku ryyppää niin siitä vaan ei ole minulta pois.
Tosin ne terassi juopot, niitäkö nyt pidät parempana kuin sitä, että poltan savukkeeni
ihan muualla kuin kaupungin keskustassa, tai muualla ihmis paljoudessa.
Ole ihan rauhassa itse ÄÄLIÖ... itseäni en siksi lue, vaikka muutaman savukkeen poltankin
ei se ole sinun tai muidenkaan tilipussista pois.
Niin jos joudun lääkäriin, olen ihan hakeutunut yksityiselle, joten terv.keskuk.
aikaa ei kulu minuun. Tai vielä parempi, minäni on lääkäri, tosin ei se suutansa soita
minun paheesta, miksi pitäisikään, olenhan jo kohta kuusikymppinen.
Joten voin rauhassa olla .. ääliö. Onneksi en ole sinua häiritsemässä, joten ryyppäile sinä vaan rauhassa, minä nautin elämästä monella tapaa.............
| |
| | |
05.08.11, 17:38
|
#18 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja tätty.. vaan ei lätty No voi, voi. Tiedoksi vaan en käytä alkoholia, kuka sanoo, että jos tupakoit käytät
myös viinaa. Ei kukaan, enhän minä mikään moralisoija ole, en todellakaan, mutta
tupakki vaan on paheeni ja jos joku ryyppää niin siitä vaan ei ole minulta pois.
Tosin ne terassi juopot, niitäkö nyt pidät parempana kuin sitä, että poltan savukkeeni
ihan muualla kuin kaupungin keskustassa, tai muualla ihmis paljoudessa.
Ole ihan rauhassa itse ÄÄLIÖ... itseäni en siksi lue, vaikka muutaman savukkeen poltankin
ei se ole sinun tai muidenkaan tilipussista pois.
Niin jos joudun lääkäriin, olen ihan hakeutunut yksityiselle, joten terv.keskuk.
aikaa ei kulu minuun. Tai vielä parempi, minäni on lääkäri, tosin ei se suutansa soita
minun paheesta, miksi pitäisikään, olenhan jo kohta kuusikymppinen.
Joten voin rauhassa olla .. ääliö. Onneksi en ole sinua häiritsemässä, joten ryyppäile sinä vaan rauhassa, minä nautin elämästä monella tapaa............. | Rauhoitu, rauhoitu armas Tätty:) Kylläpä osuin arkaan paikkaan. Polttele nyt kuitenkin ihan rauhassa hermosauhut. Vastauksestasi päätellen tiedostat itsekin kuinka typerä tuo tapasi on. Minäpä lähden tästä sitten ryyppäämään, sillä muutahan ihminen ei voi tehdä jos ei polta!
| |
| | |
06.08.11, 16:17
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | intiaanit tupakalla
[QUOTE=.......;10949272]Joo, on ne Intiaanitkin jotka polttaa jo yli tuhat vuotta tupakkaa sitten niin säälittävää kansaa..
Lueskelen ellit-ketjuja ja odotan milloin mobiiliyhteys taas menee poikki. Harjoittelen vielä uudella
tietokoneellani.
Mietin kuka keksi tupakan ja mistä tupakka tuli Eurooppaan. Googlettamallahan se tietenkin löytyy, mutta luulisi aktiivitupakanpolttajien sen tietävän.
| |
| | |
06.08.11, 18:08
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
" Jos itseään häpeää, on itsetunnossa vikaa " näin sanoin joku neropatti naisen juomisesta , käviskös lause tupakointiin kans. Kyllä näillä palstoilla on toopeja ja paljon.
| |
| | |
07.08.11, 09:17
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) |
Alkoholilla ja tupakalla on ainakin se ero, että ainoastaan tupakka voi vahingoittaa myös sellaista, joka ei itse tupakoi. Passiivinen tupakointi on erityisen vaarallista varsinkin lapsille.
Naurattaa nuo tupakan puolustelijat. Laskekaa huviksenne paljonko olette tuhlanneet rahaa vuosien myötä taivaan tuuliin ja samalla keränneet keuhkoihinne karstaa ja myrkkyjä. Vieläköhän tekee mieli puolustella pahettaan siinä vaiheessa, kun keuhkot ei enää toimi ja koko ajan tuntuu kuin tukehtuisi.
Siinä on kevyesti voinut mennä omakotitalon tai kesämökin hinta tuprutellessa. Jos perheessä tupakoi esim. 2 henkilöä molemmat askin päivässä, se maksaa 10 e/vrk. Kuukaudessa kuluu jo 300 e. Vuodessa kulu on 3600 euroa eli kymmenessä vuodessa 36000 euroa. Kolmessakymmenessä vuodessa summaa on kertynyt jo 108000 euroa. Hah hah haa, vai ei ole muka typerää, säälittävää, haisevaa ja ällöttävää touhua tuo tupakan käryyttely. Varmaan hauskaa olla tupakkateollisuuden orjia!
| |
| | |
07.08.11, 11:56
|
#22 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Järkeä vai ei Alkoholilla ja tupakalla on ainakin se ero, että ainoastaan tupakka voi vahingoittaa myös sellaista, joka ei itse tupakoi. Passiivinen tupakointi on erityisen vaarallista varsinkin lapsille.
Naurattaa nuo tupakan puolustelijat. Laskekaa huviksenne paljonko olette tuhlanneet rahaa vuosien myötä taivaan tuuliin ja samalla keränneet keuhkoihinne karstaa ja myrkkyjä. Vieläköhän tekee mieli puolustella pahettaan siinä vaiheessa, kun keuhkot ei enää toimi ja koko ajan tuntuu kuin tukehtuisi.
Siinä on kevyesti voinut mennä omakotitalon tai kesämökin hinta tuprutellessa. Jos perheessä tupakoi esim. 2 henkilöä molemmat askin päivässä, se maksaa 10 e/vrk. Kuukaudessa kuluu jo 300 e. Vuodessa kulu on 3600 euroa eli kymmenessä vuodessa 36000 euroa. Kolmessakymmenessä vuodessa summaa on kertynyt jo 108000 euroa. Hah hah haa, vai ei ole muka typerää, säälittävää, haisevaa ja ällöttävää touhua tuo tupakan käryyttely. Varmaan hauskaa olla tupakkateollisuuden orjia! | Ihan samanlaisen laskelman voi tehdä vaikka ellin viininlipittelemisestä, vaikka 5 pulloa viiniä viikossa a´8 eur = 40 eur/viikko x 4 = 160 eur/kuukausi x 12 = n.2000 eur/vuosi x 30 vuotta =
60 000 euroa. Ja maksa paskana- ihmissuhteet menneet-avioliitto nollatilassa ja paljon muuta skeidaa. Alkon orjia nämäkin, säälittäviä nämäkin luuserit.
| |
| | |
07.08.11, 15:37
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | Kuin ex-suorasuulta
Googlesta luin tupakan tulleen Eurooppaa 500 vuotta sitten. Intiaanien keksintö se on. Ellien vaihtoehtoiset hoidot palstalla ihmettelin kommenttia. Voiko joku kuvitella, että valtio tekee päätöksiä ellit-juttujen perusteella. Ehkäpä niin onkin mitä olen epäillyt:)
| |
| | |
07.08.11, 16:07
|
#24 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja lasi vettä kiitos Ihan samanlaisen laskelman voi tehdä vaikka ellin viininlipittelemisestä, vaikka 5 pulloa viiniä viikossa a´8 eur = 40 eur/viikko x 4 = 160 eur/kuukausi x 12 = n.2000 eur/vuosi x 30 vuotta =
60 000 euroa. Ja maksa paskana- ihmissuhteet menneet-avioliitto nollatilassa ja paljon muuta skeidaa. Alkon orjia nämäkin, säälittäviä nämäkin luuserit. | Tyypillinen tupakoitsijan puolustelu. Sama jos laskee kuinka paljon tupakoitsijat käyttävät työaikaa tuprutteluun, niin vastaus on, että muut surffaavat netissä ja juoruavat. Tosiasiassa tupakoitsija tekee nuo samat toimet tupakoinnin lisäksi.
| |
| | |
07.08.11, 21:22
|
#25 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja JiHuu Tyypillinen tupakoitsijan puolustelu. Sama jos laskee kuinka paljon tupakoitsijat käyttävät työaikaa tuprutteluun, niin vastaus on, että muut surffaavat netissä ja juoruavat. Tosiasiassa tupakoitsija tekee nuo samat toimet tupakoinnin lisäksi. |
Pakko vastatata, vaikka en ole enään työelämässä.
Siinä oli se puoli, että en ollut konttorihommissa, joten me
tupakoitsijat emme norkoilleet tietokeneella, muuta sauhut vedettiin vain yleisillä tauoilla.
Kuitenkin sielä oli juuri niitä "juorilijoita" jotka kovasti piti omaa vapaata...
no ei se mun tilipussista ollut pois, (en ole ollut ikinä ruskea kielinen) jokuset niistä kanteli pomolle.
Eipä ole tupakkiaskin hintakaan, mulla vaan on siihen varaa, en laske
joka menoani, enkä puolustele tupakointia, mutta ei toi teidän suurkulutus
alkoholissa tai viinin litkutuksessakaan kovin terveeltä tunnu.
En puhaltele sauhuja ketään päin, ihan omassa rauhassani tupakoin, nyt ja
vast´ edeskin.)))Oikeastaan vaan paskan hailee mitä kukin ajattelee, mun elämässä on
paljon muutakin kuin vatvoa kenenkään elämää tai tekemisiä.
Joskus ottaa päähän nämä jutut, kun sitä suurinosa luulee olevansa teistä
kirjoittajista jotain niin hienoa ja sivistyneitä, no sitä kun tuppaa olemaan kaikenmoista sivistystä.
Itse kun olen vaan tällainen jalatmaassa ja maalaisjärjellä varustettu akka, usean
lapsen mummo, joka ihan oikeasti on rakastettu ja kunnioitettu oman perheeni piirissä.
Mitäpä sitä muuta toivoakkaan.
| |
| | | | |