| |  | | |
27.05.12, 20:55
|
#26 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnistuva mies. Tunnen onnistuneeni, kun sain säteilevät silmät aikaan, jutuillani.
Se tietysti on tarkoituskin.
Ei näistä nettikirjoituksista kannata tressaantua.
Ihan oikeasti olen nähnyt bikinien ulkopuolella kasvavia karvoja, ja näky oli kaunis, sievä ja viehättävä yhtäaikaa.
Ei turhaan pimppiä verrata kauniiseen kukkaan, sillä kukkaahan se muistuttaa kauniine terälehtineen.
Sitä aluettahan voisi verrata jopa kukkapenkkiin.
Kaunis kukka kukoistaa, eikä osoita kuihtumisenmerkkejä, ainakaan vielä.
Karva-alueella tapahtuu samoin kuten kukkapenkissä, sillä juurakosta nousee uusia alkuja yhä laajemmalle alueelle. |
Missä olet nähnyt niitä naisia bikineissä joilla karvat housuosan ulkopuolella? Suomessa ehkä tai jos näet niitä etelän rannoilla, kyseessä joku pohjoismaalainen. Muualla naisilla ei tulisi mieleenkään esittäytyä kaikkine karvoineen, se opetetaan jo siitä lähtien kun karvat alkaa kasvaa. Miehetkään ei tykkää hivellä kuin silkinpehmeää ihoa. Joskus kyllä näkee naisia joiden sääret on yhtä karvaiset kuin ukollaan!...puistatus....Jostakin syystä pohjoismaalaiset naiset pitää joskus tuikasti kiinni jokaisesta karvastaan. Uskomatonta.
| |
| | |
27.05.12, 21:24
|
#27 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 03/2011 Sijainti: Etelä-Suomi
|
Suomessa olen nähnyt vaan, koska ulkomailla en ole käynyt.
Olen nähnyt karvaisia kainaloitakin.
Kummatkaan ei näyttänyt iljettäviltä.
Jos pohjoismaissa ei opeteta karvojen poistoa, vaan halutaan olla luonnollisessa asussa.
| |
| | |
28.05.12, 07:35
|
#28 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä näin kerran uimahallissa nuoren äidin jolta karvat pursusivat housujen reunoista. Oli jotenkin minusta hävettävää....ihan niin kuin olisi ollut ilman housuja. Ei häntä itseään haitannut.
| |
| | |
28.05.12, 07:55
|
#29 (linkki)
| | (Vierailija) |
tunnustan, mulla on erittäin harvat karvat, mutta ei ne minua ole koskaan haitanneet.
Nuorempana sai miehiä aina kun halusi. Kyllä niitä kiinnosti muut asiat enemmän kuin karvat.
Jaloissa, kainaloissa ja käsivarsissa ei ole karvat kasvaneet teini-iän vaahtojen jälkeen enää lainkaan. Kulmakarvoja ei ole tarvinnut nyppiä yli 30 vuoteen.
Alapään karvoitus on erittäin niukkaa. Karvat kasvaa tosi hitaasti, ehkä millin pari per vuosi.
Ei mun alapään karvoja kukaan muu näe.
En käy uimahalleissa, en käy yleisillä uimarannoilla, en harrasta etelän matkailua. En käy yleisissä saunoissa, eikä mulla käy sellaisia vieraita joille alapään karvoitustani näyttelisin. Enkä kulje alasti enkä edes alusvaatteisillani julkisilla paikoilla enkä töissä. Kotonani kyllä kuljeskelen, mutta eipä ne naapurit säleverhojen lävitse mitään näe. Tai sitten niillä on röntgenkatse.
Joten no problem, mun karvat ovat natural-lookissa.
Mitä nyt kerran 10 vuodessa lyhennän, jos nyt niinkään usein tarvitsee. Eli ei ole minkäänlaista ongelmaa puhtaana pysymisessä kun käy aamuin illoin suihkussa ja vaihtaa joka kerran puhtaat vaatteet päälleen.
Vaihdevuodetkin meni ohi humps vain, ilman sen kummempia oireita.
Ei ole virtsavaivoja eikä valkovuotoja. Kun syö terveellisesti ja kuntoilee keskimäärin 10-14h per viikko ympäri vuoden, pysyy jopa alapään lihaksetkin kunnossa. Pystyy juoksemaan puolimaratonin vaikka liki joka päivä ilman, että on kertaakaan pissat housussa.
| |
| | |
28.05.12, 12:05
|
#30 (linkki)
| | (Vierailija) | Majavatien savut
Ihmettelin aamulla miksi metsän reunassa on niin tumma pilvi. Netin uutisesta selvisi, että Majavatiellä on teollisuustilapalo.
Onkohan noilla seuduilla majavia. Nyt taisi padoille käydä köpelösti.
| |
| | |
28.05.12, 12:37
|
#31 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pohjoismaissa on tosiaan se uskomus, että kaikki mikä on luonnollista on kaunista. Niin se ei kuitenkaan ole. Silloinhan olisi kaunista sekin kun nainen pitää viiksikarvansa....Tummilla kun näkyy nekin.
Hyi kamalaa miten nuhruisen näköinen on nainen jolla rehotta karvat kainaloissa, säärissä tai alapäässä mutta Suomessahan on muutenkin kaikki toisin kuin muualla. Naisellinen nainen ajelee aina karvansa..... paitsi Suomessa.
Tuollainen "luonnollinen asu" on missä tahansa muualla vastenmielinen ja viestittää naisesta joka ei huolehdi itsestään. Ajatelkaa nyt naista kauniissa iltapuvussa tai juhlapuvussa jos kainaloissa on tupsut ja sääret karvaiset!!!!!!!!!!!!!!!! Se on iljettävä näky, valitan.
| |
| | |
28.05.12, 13:18
|
#32 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Joo ne luomut Ajatelkaa nyt naista kauniissa iltapuvussa tai juhlapuvussa jos kainaloissa on tupsut ja sääret karvaiset!!!!!!!!!!!!!!!! Se on iljettävä näky, valitan. | No koskas olet nähnyt tuollaisen iljettävän näyn? Veikkaisin että et koskaan!
Kummallisia ongelmia ihmiset kasvattavat itselleen. Eiköhän suurin osa rämemajavista mahdu ihan sovulla kantajansa pöksyihin ja jos ei mahdu, niin mitä ihmeen väliä sillä sitten on? Onko pakko tuijotella kanssaihmisten haaroja tai vähintäinkin miettiä millainen majava siellä luuraa:)
| |
| | |
28.05.12, 13:45
|
#33 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ongelma No koskas olet nähnyt tuollaisen iljettävän näyn? Veikkaisin että et koskaan!
Kummallisia ongelmia ihmiset kasvattavat itselleen. Eiköhän suurin osa rämemajavista mahdu ihan sovulla kantajansa pöksyihin ja jos ei mahdu, niin mitä ihmeen väliä sillä sitten on? Onko pakko tuijotella kanssaihmisten haaroja tai vähintäinkin miettiä millainen majava siellä luuraa:) | Olen nähnyt turistinaisia joskus hihattomissa kesämekoissaan kun kainalokarvat roikkuu hiestä märkinä. Se ei takuulla ole ruokahalua herättävä luonnollinen näky!
Ei minulla ole ongelmaa mutta kun aiheesta joku teki aloituksen ja siitä keskustellaan niin jokainen vastaa siihen tavallaan. ;)
Näillä taajuuksilla en ole koskaan nähnyt naisia karvoineen paitsi joitakin turisteja. Kyllä se näkyy jos kerran rannalla ollaan bikineissä! Ne kun on ajan myötä pienentyneet olemattomiksi. Monissa maissa se on myös yhtä yleinen keskustelunaihe kuin tavallinen kampaamossa käynti, karvat kun poistetaan kampaamoissa ja kauneushoitoloissa kesät ja talvet. Huoliteltujen naisten joukossa erottuu sellainen joka sitä ei ole! Ja onhan se miellyttävämpää, että ihminen hoitaa itseään kuin on välinpitämätön ulkoasunsa suhteen.
| |
| | |
29.05.12, 09:06
|
#34 (linkki)
| | (Vierailija) | hyi
Mikään ei ole rumenpaa,kuin karvaisina reuhottavat kainalot ja alapää:( Hyi!
Nehän haisevatkin helteellä. Yäk;O
| |
| | |
29.05.12, 10:59
|
#35 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja karvaton miisa Mikään ei ole rumenpaa,kuin karvaisina reuhottavat kainalot ja alapää:( Hyi!
Nehän haisevatkin helteellä. Yäk;O |
Oletko ajatellut, että karvainen nainen on tasa-arvossa miehien kanssa? Onhan naisellakin oikeus pitää karvansa. Mikä luonnollisempaa kuin, että molemmilla yhtä paljon karvoja joka paikassa. Hikoilu on luonnollista joten hien hajukin on luomua ja märät karvat ilo silmälle. Kaikkein naisellisin nainen on se jolla paljon karvoja reilusti näkyvillä. Seksikkäimpiä ne joilla vielä leuassa haituvia ja viikset nenän alla. Waude! Piste i:n päällä jos äänikin on vielä möräkkä basso. ;)
| |
| | |
29.05.12, 12:13
|
#36 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme ongelma No koskas olet nähnyt tuollaisen iljettävän näyn? Veikkaisin että et koskaan!
Kummallisia ongelmia ihmiset kasvattavat itselleen. Eiköhän suurin osa rämemajavista mahdu ihan sovulla kantajansa pöksyihin ja jos ei mahdu, niin mitä ihmeen väliä sillä sitten on? Onko pakko tuijotella kanssaihmisten haaroja tai vähintäinkin miettiä millainen majava siellä luuraa:) | :))) hauska teksti
| |
| | |
29.05.12, 13:06
|
#37 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Maija Majava :))) hauska teksti |
Niin on, mahtavan hauska.Ollaan kahvitunnilla naurettu hikipäissä ja lattialla kiemurrellen tälle tekstille. On niin vitsikäs että laatija on varmasti telkkarista joku ammattilainen. Huhuh...oikein tuli kramppi vastaan. Menee yli parhaitten vitsiniekkojen. Keksijällä täytyy olla huippuluokan ÄÖ.
| |
| | |
29.05.12, 17:17
|
#38 (linkki)
|
|
Onko kukaan löytänyt rämemajavan pesää?
Onko se näkemisenarvoinen, eli kannattaako etsiskellä?
| |
| | |
29.05.12, 17:28
|
#39 (linkki)
| | (Vierailija) |
itselläni on aika ikävä kokemus karvojen poistosta nuoruusvuosilta.
Nyt se pelkästään naurattaa, mutta silloin 18 vuotiaana tyttösenä se oli oikeasti liki kuoleman vakava juttu.
Sellanen vehnänvaalea väriltäni kun aina olen ollut niin mulla on oikeasti hyvin huomaamattomat karvat. Mutta kun karvojen ajelusta tuli oli joistain ulkomaisesta naistenlehdestä luettua, niin tokihan sitä moderni ja edelläkävijä piti olla.
Sheivasin siis alapään karvoja pois koneella, muistan vielä koneen merkinkin, se oli Philips.
Yhden kerran alapäähän tuli kaksi erittäin kipeää pattia karvoituksen alueelle. Ei siihen apteekin Basimysin-salvat auttaneet. Pakkohan se oli kunnanlääkärille viikon päästä mennä kun patit sattuivat tosi kamalasti.
Kunnanlääkäri oli minun, nuoren tytön mielestä tosi ikäloppu äijä, mutta eipä ollut valinnanvaraa, ikää lääkärillä oli varmaan jotain 60 vuotta :).
Lääkäri kyseli hyvin leppoisasti, mikäs se neidillä on ongelmana.
No, jotenkin sain kerrottua kierrellen ja kaarrellen alapään pateista ja lääkäri kyseli erittäin asiallisesti litaniat poikakavereista, yhdynnöistä sun muista.
Kun taustat oli selvitelty, lääkäri totesi että "mie luulen, että siulla on karvatuppitulehus, mutta miun on pakko tarkistoo, että voiko se olla jottain muuta. Riisutko sie alapiän paljaaks ja käyt makkuulle tuohon hoitopöyvälle, mie pesen käet sillä välin".
No, eihän siinä mikään auttanut. Jätin pikkuhousut jalkaan ja kiipesin pöydälle.
Siinä sitten pikkareita nilkkoihin ja jalkoja levälleen. Lääkäri laittoi intiimien paikkojen päälle leikkausliinan tyyppisen kankaan ja jutteli samalla "ei siulla tässä mittään hättää ou, hoijettaan patit poies haittoomasta."
Se helpotti, ei ollut enää sellasta tunnetta, että nyt joku perverssi vanha äijänkääkkä tutkii minun kaikkein intiimeimpejä paikkoja. Lääkäri ei tosiaan koskenut mihinkään muuhun kuin niihin kahteen pattiin. Enkä usko että edes katseli muuten.
En ollut koskaan käynyt esim. gynekologilla joten tilanne oli kuitenkin tosi nolo juttu minulle.
Lääkäri totesi asiallisesti "kuulehan sie, siun ei pittäis ajella karvoja konneella. Karvat voivat alakaa kasvammaan viärään suunttaan ja sitten tullee tämmönen karvatupin tulehus kuin mitä siulla nyt on. Nää patit pittää nyt ikävä kyllä avata ja puhistaa märkä niistä poies".
Kyseli tarvitseeko puuduttaa vai voiko "hää" avata mätäpaiseet saman tien.
Ei tosiaan tarvinnut puudutella, mitä nopeammin sen parempi, oli mun mielipide.
Mätäpaiseita putsatessa lääkäri totesi selvästi huvittuneena, että "voi teitä tytönhupakoita, anna sie karvojen olla ja kasvoo, eihän nää ees nävy".
Muistan elävästi vieläkin sen murteen ja äänensävyn jolla tämä lääkäri puhu.
Ja myös sen helpottavan tunteen kun yleisistä vessoista ei ollutkaan tarttunut mitään kaameeta tautia minun alapäähän. Vuosi oli 1979.
Siihen loppui mun sheivaamiset. Muutaman kerran kokeilin karvoja poistella vahalla, mutta se sattuu niin maan saamaristi joten pariin kertaan sekin jäi. Sen jälkeen olen ollut luomu.
Mieskin löytyi muutaman vuoden päästä tuosta tapahtumasta ja oikeassa se lääkäri oli.
Hyvin on alapääni kelvannut miehelleni ilman ajelemistakin. Eikä ole pursunut ulos aluspöksyistäkään eikä uikkareista.
Itapukuakin voin pitää hyvällä omallatunnolla. Ne muutamat vaaleat haituvat joita käsissä ja jaloissa on ei kyllä näy minnekään.
| |
| | |
29.05.12, 22:27
|
#40 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mutta entäs me tummaveriköt kun karvaa kasvaa tiheässä ja vahvasti?? Karsea näky mutta en tunne ketään kenellä olisi ollut vastaavia kokemuksia kuten sinulla karvatuppi. Vahalla olen aina poistattanut karvat, sattuu se mutta siihen tottuu kun joka toinen kuukausi sen tekee. Karvojen kasvu ulos kestää kauemmin ja kasvaa pehmeästi, ei pistele. Nykyisin on jo lasertekniikka joka poistaa karvojen kasvuongelman miltei kokonaan. Kallista tietysti mutta se kannattaa. Iho on sileä kuin silkki. :)
| |
| | |
30.05.12, 09:33
|
#41 (linkki)
| | (Vierailija) |
Itse olen tullut kyllä siihen tulokseen, että karvat alkavat kasvaa ja levitä siinä vaiheessa, kun niitä alkaa ajaa. En tiedä, mihin perustuu, mutta tältä minusta tuntuu. Ennen ensimmäisiä ajeluita ovat pysyneet sijoillaan missä ikinä ovat olleetkin, kulmakarvoista alapäähän, ja vasta 'ärsytettyinä' alkaneet levitä ja lisääntyä. Liekö ajatusharhaa, mutta joka kohdasta olen tullut samaan tulokseen.
Posliinia en osaa edes ajatella, lapsuus meni jo, en halua enää esittää lasta. Se tuntuu minusta jotenkin kammottavalta ajatukselta. Rajaaminen ihan vääriltä alueilta on tietenkin fiksua, mutta sitäkin on joutunut tosiaan tekemään vasta myöhäisellä aikuisiällä niihin kerran koneella tai nyppimällä paikasta riippuen kajottuaan.
| |
| | |
30.05.12, 11:25
|
#42 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ei karvat ärsyynny leviämään niitä ajellessa. Karvahan kasvaa yhdessä tupessa ja tulee siitä aina ulos sitä mukaa. Kuinka ne tupet ihon alla alkaisivat lisääntymään jos päältä katkaisee karvan?? Se on vanha uskomus, ei muuta. Karvat tietenkin pistelee jos ne ajaa partakoneella mutta vahalla poistettuina ne kasvaa takaisin pehmeästi eikä sitä ongelmaa ole.
Posliinista en minäkään tykkää mutta tarkkaan siistitystä ympäristöstä kylläkin. En silti yhdistä posliinia lapsuuteen millään tavalla. Naisen ja lapsen paikat on täysin erinäköiset, lapsella kehittymättömät, kypsällä naisella taas niinkuin kai kaikki tietää...lisäksi naisella on rinnat mitä pikkutytöillä ei ole. Pelkkä karvattomuus ei tee naisesta pikkutyttömäistä millään enää.
| |
| | |
30.05.12, 17:04
|
#43 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Karvojen leviämisestä Ei karvat ärsyynny leviämään niitä ajellessa. Karvahan kasvaa yhdessä tupessa ja tulee siitä aina ulos sitä mukaa. Kuinka ne tupet ihon alla alkaisivat lisääntymään jos päältä katkaisee karvan?? Se on vanha uskomus, ei muuta. Karvat tietenkin pistelee jos ne ajaa partakoneella mutta vahalla poistettuina ne kasvaa takaisin pehmeästi eikä sitä ongelmaa ole.
Posliinista en minäkään tykkää mutta tarkkaan siistitystä ympäristöstä kylläkin. En silti yhdistä posliinia lapsuuteen millään tavalla. Naisen ja lapsen paikat on täysin erinäköiset, lapsella kehittymättömät, kypsällä naisella taas niinkuin kai kaikki tietää...lisäksi naisella on rinnat mitä pikkutytöillä ei ole. Pelkkä karvattomuus ei tee naisesta pikkutyttömäistä millään enää. |
Kyllä se kuule valitettavasti on niin, että joskus se karva alkaa kasvaa ihon sisälle kun niitä raakailee tai nyppii. Täytyisi välillä kuoria ihoa. Usein jouduu vähän pintaa raapimaan ja olemaan tarkkana kun näin on käynyt. Ajaminen ei kyllä lisää karvankasvua sen on vanhan kansan uskomuksia. Jos juurineen repii karvoja irti niin vähitelleen karvat harvenne (vrt. kulmakarvojen nyppiminen).
| |
| | |
30.05.12, 20:01
|
#44 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä olen ajanut karvani läpi elämän siitä lähtien kun ne alkoi kasvamaan. Yksikään karva ei ole kasvanut ihon sisälle ikinä vaikka -70 luvulla vielä niitä parranajoterillä ajeltiinkin, tai siis kertakäyttö Gilletteillä. Sen jälkeen joskus -80 luvun alulla siirryin vahaan ja lopulta kävin laserilla.
Jospa vaaleaveriköillä on herkempi iho ja ongelmia tulee helpommin. Itselläni ei ole ikinä tullut näppyjä eikä mitään ajojen jälkeen. Olen kyllä käyttänyt myöskin koko ikäni ajan vartalovoiteita joka suihkun jälkeen, siis päivittäin. Ihoni on aina ollut hyvä, ei herkkä millekään.
| |
| | |
01.06.12, 19:04
|
#45 (linkki)
| | (Vierailija) |
Ehdottomasti puoliposlari eli edessä kiitorata ja muualta pois. Pidän siitä itse mutta yllättäen myös mieheni on siihen hulluna. Etenkin ajelun jälkeen pari päivää iho on niin sileä että. En ole ajatellut asiaa ikäkysymyksenä vaan makuasiana. Eräs ystävättäreni väitti etti "tässä iässä" enää ole väliä miltä näyttää tai kiinnostaako miestä. En väitä miesten sen takia eroavankaan, mutta kyllä vaimossa mielenkiinto paremmin säilyy kun on houkutteleva. Jokainen priorisoi elämänsä asiat eikä muut niitä oikein voi arvostellakaan.
| |
| | |
01.06.12, 20:25
|
#46 (linkki)
| | (Vierailija) |
Millainen ihminen tekee näitä älyttömiä aloituksia?
| |
| | |
01.06.12, 21:07
|
#47 (linkki)
| | (Vierailija) |
sairas yksilö, tiedä mitä seuraavaksi keksii?
| |
| | |
01.06.12, 21:23
|
#48 (linkki)
|
|
Millainen henkilö vastaa aloitukseen?
Terve ja ajatuksiapursuava.
| |
| | |
12.06.12, 11:06
|
#49 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Karvojen leviämisestä Ei karvat ärsyynny leviämään niitä ajellessa. Karvahan kasvaa yhdessä tupessa ja tulee siitä aina ulos sitä mukaa. Kuinka ne tupet ihon alla alkaisivat lisääntymään jos päältä katkaisee karvan?? Se on vanha uskomus, ei muuta. Karvat tietenkin pistelee jos ne ajaa partakoneella mutta vahalla poistettuina ne kasvaa takaisin pehmeästi eikä sitä ongelmaa ole.
Posliinista en minäkään tykkää mutta tarkkaan siistitystä ympäristöstä kylläkin. En silti yhdistä posliinia lapsuuteen millään tavalla. Naisen ja lapsen paikat on täysin erinäköiset, lapsella kehittymättömät, kypsällä naisella taas niinkuin kai kaikki tietää...lisäksi naisella on rinnat mitä pikkutytöillä ei ole. Pelkkä karvattomuus ei tee naisesta pikkutyttömäistä millään enää. | Siskoni kosmetologina tietää karvanpoistosta ja hänen mukaansa eivät tosiaan villiinny ajelusta tai vahaamisesta.
Ainoastaan sellaisen vauvamasun karvoitus pitäisi (lineanegra) jättää rauhaan, kuten olen tehnytkin.
| |
| | |
13.06.12, 09:50
|
#50 (linkki)
| | (Vierailija) | Puskaista pensaskasvustoa
Olin kerran uimahallissa tyttäreni kanssa,kun sinne tepasteli uimasta tumma rouva ilmeisesti joku etelänmaalainen,kaunotar kasvoiltaan kylläkin.
Mutta;olin karjaista ääneen,kun näin hänen etumuksensa!
Siis voiko jonkun häppärikarvoitus olla niiiin hirveän ..tuota...puuskainen...äh..mustia paksuja karvoja tunkeutui uikkarien sivustoilta, kuin jokin hirviöeläin olisi sieltä koettanut työntyä ulos.
Käännyin selin,etten olisi näyttänyt hölmistynyttä ilmettäni.
Oliko tuo nainen uinutkin tuolla miesten nähden,karvat puskien nivusten reunamilla?
Melkoinen näky. Olisi ollut kauniimpaa katsella jos olisi viitsinyt vähän sivuilta siistiä.
Muuten tosi kaunis nainen ja sorjavartaloinen.
| |
| | | | |