| |  | |
01.06.12, 23:58
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Nuorimies stringeissä.
Olen nuori noin kolmikymppinen mies joka käyttää stringejä kesäisin hyvin arkisesti, ei varsinaisesti julkisesti. Kuitenkin hierojalla, rivarin takapihalla ja mökillä, jossa on naapurimökit aika lähellä. Kuumana ilmana on kiva liikkua vilpoisesti, ihan alasti en viitsi, onkohan ookoo, jos käytän stringejä tietyissä tilanteissa. Hierojalla, rivarin takapihalla ja mökillä rouvat katsovat, en tiedä onko se heistä karsee että minun pitäisi pukeutua enemmän vai onkohan se yleisesti naisille ok? Mitä te ajattelisitte näystä?
| |
| | |
02.06.12, 09:18
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä en henkilökohtaisesti pidä stringeistä miehillä. Paljon seksikkäämmät on boxerimalliset uikkarit. En tiedä mitä ajattelisin rivitalonaapurista joka käyskentelee pihalla stringeissä, mutta kukin tyylillään.
| |
| | |
02.06.12, 10:46
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Anna palaa vaan Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuorimies stringeissä Olen nuori noin kolmikymppinen mies joka käyttää stringejä kesäisin hyvin arkisesti, ei varsinaisesti julkisesti. Kuitenkin hierojalla, rivarin takapihalla ja mökillä, jossa on naapurimökit aika lähellä. Kuumana ilmana on kiva liikkua vilpoisesti, ihan alasti en viitsi, onkohan ookoo, jos käytän stringejä tietyissä tilanteissa. Hierojalla, rivarin takapihalla ja mökillä rouvat katsovat, en tiedä onko se heistä karsee että minun pitäisi pukeutua enemmän vai onkohan se yleisesti naisille ok? Mitä te ajattelisitte näystä? | olen peräänkuuluttanut, että tahdon miesten liikkuvan kalukukkaron kanssa. Kun naiset liikkuvat tissit tursuten ja pylly paljaana, tahdon minäkin silmänruokaa. Kuinka ihanaa olisi, minä ilman alkkareita metron penkillä, minihameessa alapäätä tuulettamassa silleen terveellisesti, (tutkittu asia) ja siihen vastapäätä istuisit sinä pelkkä kalukukkaro verhonasi :D
Olisi kiva tehdä huomioita, eikö vain, molemmin puolin.
Minä nääs kannatan nykyaikaa ja vapaata liikkumista, inhoan tiukkapipoja jotka napisevat turhasta.
Kerro missäpäin liikut, minä tulen :)
Miksi vain kesäisin, olisi kiva talvipakkasella nähdä kuinka kunnnon mies kestää kylmyyttä.
| |
| | |
02.06.12, 12:08
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Tuskinpa vain haluat :D Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja rouva 60v. olen peräänkuuluttanut, että tahdon miesten liikkuvan kalukukkaron kanssa. Kun naiset liikkuvat tissit tursuten ja pylly paljaana, tahdon minäkin silmänruokaa. Kuinka ihanaa olisi, minä ilman alkkareita metron penkillä, minihameessa alapäätä tuulettamassa silleen terveellisesti, (tutkittu asia) ja siihen vastapäätä istuisit sinä pelkkä kalukukkaro verhonasi :D
Olisi kiva tehdä huomioita, eikö vain, molemmin puolin.
Minä nääs kannatan nykyaikaa ja vapaata liikkumista, inhoan tiukkapipoja jotka napisevat turhasta.
Kerro missäpäin liikut, minä tulen :)
Miksi vain kesäisin, olisi kiva talvipakkasella nähdä kuinka kunnnon mies kestää kylmyyttä. | En ehkä noin julkisesti liiku. :D
Arkisissa yhteyksissä käytän, en nyt kadulla pelkästään stringeissä liiku. Aurinkoa voin ottaa mökilläni tai takapihallani naruissa. Naruissa voin olla hierojalla. Käytän lähes aina naruja mutta vaatteiden alla pääasiassa. Vaikka olen treenattu mies, tuskin silti haluat nähdä mua pelkissä stringeissä. :D
Miehet tykkäävät katsoa naisia naruissa mutta tuskin päinvastoin.
| |
| | |
02.06.12, 13:29
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
No katsoohan ne, kun se on niin hullun näköistä!
Onkohan sussa vähän exhibitionistin vikaa? Kirjoituksesi vähän vihjasi sellaiseen. Tykkäät niin kuin "näytellä..."
Ihan oikeesti, jos nyt välttämättä haluat näyttää naurettavalta ja leikkiä Boratia niin mikäs siinä. Perseensä paljastava mies on nimittäin uskomattoman humoristisen näköinen. Seksillä ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
| |
| | |
02.06.12, 14:03
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) |
Taas yksi provo.Luuletteko,että nuoret miehet täällä kirjoittelee?
| |
| | |
02.06.12, 14:46
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuskinpa vain haluat :D En ehkä noin julkisesti liiku. :D
Arkisissa yhteyksissä käytän, en nyt kadulla pelkästään stringeissä liiku. Aurinkoa voin ottaa mökilläni tai takapihallani naruissa. Naruissa voin olla hierojalla. Käytän lähes aina naruja mutta vaatteiden alla pääasiassa. Vaikka olen treenattu mies, tuskin silti haluat nähdä mua pelkissä stringeissä. :D
Miehet tykkäävät katsoa naisia naruissa mutta tuskin päinvastoin. | Ei tänne nnuoret miehet kirjoittele tai ole kiinnostuneita mitä vanhat mummot ajattelee niiden takalistosta. Tämä aloitus on taas jonkun puutteeseen jääneen mummon viihdettä. Sama joka tekee aloituksia alapääjutuista aina. Ihan selvä provo.
Toiseksi kukaan täysipäinen ei enää syty tai ole koskaan syttynyt "ruosteisista" naruista persvaossa. Jo pelkkä ajatuskin etoo, mitkä hajut ja jätökset niissä muhii kun koko päivän on hiertänyt pyllynsilmää. Yäk...!
Alusvaateosastoilla on niin paljon sensuelleja alushousuja, että en ymmärrä sitä narua ja pientä kolmiota jotka on = ei alureja ollenkaan. Epähygienisiä kapistuksia niin miehillä kuin naisillakin.
| |
| | |
02.06.12, 15:00
|
#8 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja "Rouvat katsovat" No katsoohan ne, kun se on niin hullun näköistä!
Onkohan sussa vähän exhibitionistin vikaa? Kirjoituksesi vähän vihjasi sellaiseen. Tykkäät niin kuin "näytellä..."
Ihan oikeesti, jos nyt välttämättä haluat näyttää naurettavalta ja leikkiä Boratia niin mikäs siinä. Perseensä paljastava mies on nimittäin uskomattoman humoristisen näköinen. Seksillä ei ole sen kanssa mitään tekemistä. |
parempi olisi jos käyttäisin muiden nähden säädyllisempiä vaatteita. sitten kun pidän vaatteiden alla helteiden ja mukavuuden takia niitä, jolloin ei muut näe. teenkin niin.
| |
| | |
02.06.12, 15:03
|
#9 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja Ikkunanpesijä Taas yksi provo.Luuletteko,että nuoret miehet täällä kirjoittelee? | Saat muuten selittää nimimerkkisi? Kyllä, provoilta osa viesteistä vaikuttaa.
| |
| | |
02.06.12, 15:12
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | kaikki pois Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hyvä vinkkejä parempi olisi jos käyttäisin muiden nähden säädyllisempiä vaatteita. sitten kun pidän vaatteiden alla helteiden ja mukavuuden takia niitä, jolloin ei muut näe. teenkin niin. |
Jos heittäisit kokonaan housut pois kotioloissa ja hierojalla niin sekin olisi upeamman näköistä,kuin tuommoiset stringit. Uikkareissahan sinä olisit tosi komea näky. Niitäkin on oikein mukavia.
| |
| | |
02.06.12, 16:37
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) |
Pesin tänään kaikki talon ikkunat.Muuten meni hyvin,mutta kun olin laittamassa yläkerran makuuhuoneen ikkunaa kiinni kuului rusahdus:(Poka hajosi ja lasiin tuli isot säröt.
Mies lohdutteli minua:Ei se ollut sinun syysi.Talomme on rakennettu jo 30-vuotta sitten.
| |
| | |
02.06.12, 19:23
|
#12 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 06/2006
|
Tunnen myös muutamia herroja, jotka ilahtuisivat kovasti jos joku nuori kolli kuljeskelisi ympäriinsä naruihin pukeutuneena.
| |
| | |
03.06.12, 17:01
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Mikä ettei, jos stringien sisäpuolella esiintyy hyvin trimmattu kroppa ja piukat pakarat. Varjelkoon meitä silmänilosta nauttivia ulkosalla liikkuvat herrat suurella kaljamahalla ja turpeilla kasvoilla vanhan viinan ja valkosipulin hajulla varustettuina. ;) Varjelkoon vaikka pukeutuisivat muuhunkin kuin stringeihin. Karmeita ovat lökärit, puoleen sääreen yltävät caprit (lököttävät) ja liian pienet t-paidat näiden´,adonisten' yllä.
| |
| | |
03.06.12, 17:09
|
#14 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja vm47 Mikä ettei, jos stringien sisäpuolella esiintyy hyvin trimmattu kroppa ja piukat pakarat. Varjelkoon meitä silmänilosta nauttivia ulkosalla liikkuvat herrat suurella kaljamahalla ja turpeilla kasvoilla vanhan viinan ja valkosipulin hajulla varustettuina. ;) Varjelkoon vaikka pukeutuisivat muuhunkin kuin stringeihin. Karmeita ovat lökärit, puoleen sääreen yltävät caprit (lököttävät) ja liian pienet t-paidat näiden´,adonisten' yllä. | Oletko ihan tosissasi, että haluat katsoa nuorta treenattua piukka peppuista miestä stringeissä? Aika yllättävää, ei pahalla. Ymmärrän täysin että miehet haluavat katsoa naisia stringeissä
, mutta että päinvastoinkin.. :)
| |
| | |
03.06.12, 19:47
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) |
Stringit nyt eivät sovi naisille eikä miehille. Ovat ällön ja mauttoman näköisiä kun näkyvät läpinäkyvän vaatteen läpi, saattaapa vielä sringien kaulus venyä lantiohousjen yläpuolelle. Se vasta näky. Pistä vain sinäkin ihan normaalit shortsit jalkaan, niin se on naapurien ja kanssaihmisten kunnioittamista. Eikä stringit ole edes muodissakaan enää. Oli aloitus provo tai ei.
| |
| | |
23.08.12, 17:43
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | Ei ei ei
Kaikille naisille sopii, nehän ovat vain alusvaatteet. Vanhalla naisella joka on huonossa kunnossa näyttää yhtä samanlaiselta, missä alkkareissa vain.
Sinä treenattu nuorimies, joka luulet olevasi seksikäs stringeissä, hah!
| |
| | |
05.09.12, 16:11
|
#17 (linkki)
Alkuperäinen kirjoittaja iitu* Jos heittäisit kokonaan housut pois kotioloissa ja hierojalla niin sekin olisi upeamman näköistä,kuin tuommoiset stringit. Uikkareissahan sinä olisit tosi komea näky. Niitäkin on oikein mukavia. |
En muuta sano kuin että onneksi en ole mikään hieroja tai muu jolle kaikenlaiset persepervot tulevat esittelemään jotain "seksikästä alastomuuttaan". Oli sukupuoli vain, en halua nähdä mitään sontasia stringejä työssäni.
| |
| | |
27.09.12, 23:11
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | Biken stringit | |
| | |
28.09.12, 08:30
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | höpö Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sami |
höh..ei hetkauta mitenkään. Helpot pestä tuommoiset alushousut.
| |
| | |
28.09.12, 17:32
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) |
Nuori mies stringeissä on jo tarpeeksi humoristinen näky, mut kuvitelkaas vanha mies stringeissä...!!! Siinä sitä jo saa nauraa kuset housussa vanha akkakin.
| |
| | |
28.09.12, 19:19
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | heeheheh
Keikutellen kuivunutta korppupersettään,naru painuneena syvälle sessilmään;))
Ooh mikä näky. Naisten silmät lukkiutuu siihen.Ja mies!..hän tietysti innostuu enemmän,kun huomaa miten kimmat silmäilee huohottaen hänen kiinteätä persustaan.
Jes! Kaikki miehet narustringit jalkaan ja baanalle. Ikä ei ole este.
| |
| | | | |