Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Työ ja yhteiskunta > Elämänkatsomus
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.12.05, 10:58   #1 (linkki)
Tallinnassa
(Vierailija)

Suominaiset örveltävät

Jaha. Nyt ne virolaiset sitten väittävät, että suomalaiset naiset örveltävät kännipäissään Virossa. Puristelevat kuulemma tarjoilijanuorukaisten persuksia ja sammuvat pöytien alle.

Minä olen tullut siihen tulokseen, että tuo on silkkaa kateutta! Sekin Saagimin eukko väitti meitä kaikkia suomalaisnaisia rumiksi ja persjalkaisiksi. Kateutta se on, sanon minä! Ja kaiken lisäksi huonoa itsetuntoa virolaisilta eukoilta.

He ovat meille kateellisia, koska meillä on Nokia ja Talvisodan ihme. Virolaiset ovat kateellisia meidän komeista miehistäkin. Jopa nyt naurattaa...

Ja me suomitytöt sen kun porskutellaan!

Vastaa viestiin
08.12.05, 11:12   #2 (linkki)
HAHAA!
(Vierailija)

Re: Suominaiset örveltävät

Millonka te suomiämmät pystytte heräämään todellisuuteen? Te olette epämiellyttävimpiä naisolentoja maan päällä. Naisia löytyy etelänaapurista, täältä löytyy rivoja juoppoämmiä.
  Vastaa viestiin
08.12.05, 11:15   #3 (linkki)
Miss Suomi
(Vierailija)

Me olemme maailman kauneimpia naisia! Usko vaan sinäkin se jo viimein. Miksi virolaisia on alkanut yhtäkkiä niin kovasti suomalainen nainen kiinnostaa? K A T E U T T A se on vaan!!!!!

Vastaa viestiin
08.12.05, 11:24   #4 (linkki)
HAHAA!
(Vierailija)

Aijaa että vielä kauneimpia? No kyllä on luulot korkealla. Maailman kauneimmat naiset löytyy:
1. Etelä-Euroopasta: Espanja, Italia, Kreikka, Romania, Unkari
2. Tietyt alueet Etelä-Amerikasta: Brasilia, Venezuela etc. (tosin tasoerot suuria tuolla)
3. Virolaiset, latvialaiset, liettualaiset
4. Venäläiset
5. Ruotsalaiset, tanskalaiset
6. Japani, Korea, Kiina
....

xx. Suomalaiset harvahiuksiset röllömahat ja löysäpyllyt

Sitä paitsi minä kirjoitin naisten käytöstavoista ja naisellisuudesta, en ulkonäöstä. Mutta kun kerran halusit ulkonäöstä puhua, niin siinä on sulle totuus.
  Vastaa viestiin
08.12.05, 11:32   #5 (linkki)
Miss Suomi
(Vierailija)

No perskutarallaa! Minulle on moni mies, niin suomalainen kuin ulkomaalainenkin, kuiskutellut korvaani, että olet maailman kaunein nainen. Valehteletteko te miehet surutta meille naisille vai mitä te sanoillanne tarkoitatte?

Vastaa viestiin
08.12.05, 11:33   #6 (linkki)
HAHAA!
(Vierailija)

"" Valehteletteko te miehet surutta meille naisille""

Oletko meinannut mensan jäseneksi hakea?
  Vastaa viestiin
08.12.05, 12:42   #7 (linkki)
kaunis eloveena
(Vierailija)

Olen samaa mieltä. Suomalainen nainen ON maailman kaunein. Minullekin on monta kertaa niin sanottu, ettei ole kauniimpaa naista ikinä ennen tavannut.

Kyllä ihmisen sanaan pitää pystyä luottamaan. Mitä siitä tulisi, jos kaikki vaan valehtelisivat. On se totta maar vaan niin, että suomalainen eloveenanainen on se kaunein ja näin on miehet sen mulle todenneet. Ei tästä asiasta parane ruveta riitelemään.

Näinhän se on, ettei virolaisilla ole mitään meihin suomalaisiin verrattuna. Me sentään ollaan selvitty 88 vuotta itsenäisinä täällä kylmässä pakkasessa. Siinä sitä suomalaisen naisen kauneuskin korostuu revontulien välkkyessä taivaalla ja susien ulvoessa ulko-oven takana. Näin on mulle suomalaiset miehet todenneet.
  Vastaa viestiin
08.12.05, 12:44   #8 (linkki)
mensalainen
(Vierailija)

Kyllä minä ainakin uskon ihmiseen. Valehtelu sitäpaitsi on rumaa. Ei miehet valehtele. Jos sanotaan kauniiksi, niin ihan varmasti sitä olen. Luota ihmiseen.
  Vastaa viestiin
08.12.05, 15:15   #9 (linkki)
:-D
(Vierailija)

Taidatte tosiaan olla hieman blondeja...
  Vastaa viestiin
08.12.05, 15:37   #10 (linkki)
hieman
(Vierailija)

Kyllä minutkin voi jo blondeihin laskea. Bruneten ohimoilla on jo hieman hopeaa. Ei tarvita kimallusta purkista illan juhlaan.

Miksi naiset eivät saa porsastella Tallinnassa, jos suomalaiset miehetkin niin tekevät?

Anu lyttäsi suomalaisten naisten itsetunnon maahan. Ei sitä enää takasin saa. Nyt ollaan sitten sitä miksi meitä haukutaan. Tuulipuku päällä, tennarit lintaan astuttuna, muovipussit käsissä ja olutrattaat täyteen lastattuna myötälaitasessa. ""Börje, vad gör du här"" kuuluu seleväksi savoksi mittee juutasta sinä tiällä teet. Etkö oo salarakasta muokkoomassa?

Suosittelen suomalaisille muodinluojille perehtymistä Uuno Turhapurolookiin. Tulevina vuosina suomalainen nainen haluaa pukeutua Uuno-vetimiin ja meikkiin. Pääsihän Uuno Sampo-pankin pankkikortteihin. Tasa-arvon nimissä naistenkin on päästävä Visa-korttiin vinkutettavaksi ""pussihameineen"". Niihin mahtuu niin mukavasti kaikki tarvekalut.
  Vastaa viestiin

08.12.05, 17:05   #11 (linkki)
Hmmm
(Vierailija)

Niin, ja jos muka oltaisiin niin vastenmielisiä, mitä tuolla ylempänä väitetään, miksi ihmeessä joka helevatan kapakassa on jopa naimisissaolevia ukkomiehiä miltei väkisin mukaan änkeämässä?
  Vastaa viestiin
08.12.05, 17:53   #12 (linkki)
Miss Suomi
(Vierailija)

Niinpä niin. Me olemme maailman luokan kaunottaria, mutta kaikki miehet eivät vaan sitä uskalla myöntää. Siksi virolaiseukotkin ovat meille niin kateellisia.

Suomalainen nainen on raikas ja kaunis ilmestys! Sanokaa mitä sanotte ja piste.

Mikä se Mensa muuten on? Onko se jokin uusi vaatemerkki?

Vastaa viestiin
08.12.05, 18:48   #13 (linkki)
Brittisuomalainen\s
(Vierailija)

Virolaiset ovat näköjään lukeneet suomalaisen toimittajan raportin, joka oli lehdessä jokin aika sitten.
Jutussa toimittaja kirjoitti , kuinka virolaiset hyvin nuoret koulutytöt ovat kaupungilla, heti koulupäivän päättymisen jälkeen myymässä itseään britti polttariporukoille !
"" Koulureppu tuolin alle, ja hintaneuvottelut käyntiin "" luki ko. jutussa.

Britit maksavat hyvin, ja mahdollistavat näin nuorelle ostomahdollisuudet kaikkeen siihen mihin tavallisella virolaisella lapsiperheellä ei ole varaa. Jokainen meistä tietää
kuinka nuoret kuluttavat, muotivaatteisiin, elokuviin, meikkeihin, lehtiin, kännyköihin, jne.

Virolaisnaisethan ovat sankoin joukoin omalla esimerkillään näyttäneet nuorisolle, miten sitä rahaa näihin em. kulutushyödykkeisiin hankitaan.

Aikoinaan, Neuvostoliiton ollessa voimissaan,
kansainvälisen uutiskynnyksen ylitti uutinen, jossa opettaja antoi äidinkielentunnilla tehtäväksi kirjoittaa aine, otsikollla Ihanneammatti. Eräs koulutyttö kirjoitti ihanneammattinsa olevan Ilotyttö, muistaakseni pätkä aineesta oli Hesarissakin. Tyttö kirjoitti tosissaan eli kyseessä ei ollut nk. provo, ja juuri siksi jutusta nousi kansainvälinen uutiskohu.

Joten yhteenvetona ko. Ilta-Sanomien jutusta sanoisin, että jätetään omaan arvoonsa, ja otetaan ihan vaan rauhallisesti, ei kannata vetää herneitä nenuun !

Vastaa viestiin
08.12.05, 19:12   #14 (linkki)
Miss Suomi
(Vierailija)

Ei tässä herneitä kärsään olla vetämässäkään. Todettiin vain kylmä tosiasia. Suomalaisnaiset ovat kadehdittavia kaunottaria.

Hankkikoot virottaret leipänsä millä tavalla tahansa. Ei hetkauta minua. Keskityn vain olemaan kaunis!

Vastaa viestiin
08.12.05, 19:32   #15 (linkki)
Irina
(Vierailija)

No turha suomalaismiesten on moittia suomalaisnaisia, ku miehet on täällä sellasia löllövatsoja, kaljan lipittäjiä ja nasse-setiä!
  Vastaa viestiin
09.12.05, 10:40   #16 (linkki)
Kyllä kyllä
(Vierailija)

Ikäväähän tuo on mutta totta. Kyllä suomalaiset naiset on kautta aikojen niittäneet mainetta jalkovälinsä jaolla ja ryyppäämällä maassa kun maassa. Turha sitä on nyt puolustella kun sama meininki jatkuu joka turistipisteessä. Ongelma ei parane sitä kieltämällä ja peittelemällä. Suomalaisella on viina verissä ja joskus uskon, että naisilla enempi kun miehillä!

Estot haihtuu kun kidasta on valunut alas pari lasillista ja sitten alkaa oman itsensä tarjoileminen oli kyseessä minkä ikäinen tai kokoinen suometar tahansa. Tietenkään nyt taas ei kaikki koska älinähän tästä kommentista alkaa mutta suurimmaksi osaksi se on tällästa.
  Vastaa viestiin
09.12.05, 10:42   #17 (linkki)
Moni mies?
(Vierailija)

Että nainen vielä leveileekin hinkkaajalistallaan! Johan tuokin todistaa mihin suuntaan kukin on kallellaan.
  Vastaa viestiin
09.12.05, 11:34   #18 (linkki)
Saagimista
(Vierailija)

Millähän menneisyyden maineella se tyty ratsastaa? Kattokaapa sen naamaa, näyttää kuluneelle perseelle mun mielestä. Aivot samaa luokkaa joten annetaanpa hänen mielipiteidensä olla, evvk. Mutta kun suosio alkaa laskea niin jollainhan sitä on päästävä takasin median tietoisuuteen. Pelle mikä pelle.
Ja toki suominaisissa on HUIPPUkauniita tyyppejä! Täällä nyt vaan joku velttomunainen luuseri pakit saaneena paasaa pettyneenä.
  Vastaa viestiin
09.12.05, 11:42   #19 (linkki)
vera
(Vierailija)

Ai virolaiset ovat tuohtuneet siitä, että suomalaisnaiset käyttäytyvät aivan kuin virottaret, eli tarjoavat itseään naapurimaan miehille? :D:D:D
  Vastaa viestiin
09.12.05, 14:00   #20 (linkki)
Tota noin
(Vierailija)

Ahaa, tota noin, kuinkas monta virolaista naista olet nähnyt Helsingissä kännipäissään itseään miehille tarjoamassa? Anna kun arvaan: et yhtään.
  Vastaa viestiin

09.12.05, 14:23   #21 (linkki)
Miss Universum
(Vierailija)

Nyt minä jo korotin itseni Miss Universumiksi, koska tunnen itseni tänään erityisen kauniiksi. En millään voi olla pelkästään Miss Suomi enää.

No niin, Tota noin. Kyllä minä olen nähnyt virottarien tarjoavan itseään miehille Helsingissä. Taitavat osaavan kuitenkin hinnoitella itsensä. Suomalaiset kai antavat ilmaiseksi. Enpä tarkemmin tiedä asiasta, koska keskityn itseeni ja kauneuteeni.

Vastaa viestiin
10.12.05, 16:15   #22 (linkki)
v
(Vierailija)

Itse olen hieman jäävi tässä asiassa, koska en ole koskaan nähnyt minkäänmaalaista naista tarjoavan itseään rahasta sen enempää selvinpäin kuin kännissäkään. En liiku sellaisissa paikoissa, joissa tätä väitettyä toimintaa harjoitettaisiin.

Ihan näin näppituntumalla voisin silti todeta, että eikös rautaiseen ammattilaisuuteen liity saumattomasti myös alkoholista ja muista päihteistä pidättäytyminen työaikana. Vain amatöörit örveltää kännissä ja antaa ilmaiseksi.
  Vastaa viestiin
10.12.05, 21:54   #23 (linkki)
ÖÖöö
(Vierailija)

No tuskin sitä haisevien, vanhojen, möhömahojen ja kuolaavien äijien naintia selvinpäin kestää!!!! Eiköhän ne huumeet ja viina tule automaattisesti mukaan kuvaan jossakin vaiheessa. Eikä tarvitse kulkea sellasilla paikoilla joissa naiset itseään tarjoaa, telkkarista tulee tarpeeksi reportaaseja aiheesta ettei tarvitse elää kun korvessa. Sitäpaitsi paikassa kun paikassa ne ns. luxushutsutkin kauppaa itseään. Ei niistä näe ulkoapäin kuka on milläkin asialla mutta sanahan aina kiertää. Maine on se joka kasvaa. Ja maailma on pieni.
  Vastaa viestiin
11.12.05, 14:14   #24 (linkki)
Tuplawee
(Vierailija)

Voi voi vee, miten sinisilmäinen olet. Ammattilaisille ei viina riitä, sen verran kovaa touhua pyllykeikat ovat. Kyllä niiden typyjen pää on sekaisin paljon kovemmista aineista. Että se siitä rautaisesta ammattilaisuudesta, pikemminkin huuruista ammattilaisuutta.
  Vastaa viestiin
11.12.05, 14:37   #25 (linkki)
Dots
(Vierailija)

Noin vuosi sitten poliisit hätistelivät Tallinnan satamarakennuksen edustalla tölkkikaljaa/lonkeroa juovia suomalaisia. Siinä oli joukossa muutama iäkkäämpi naishenkilökin tölkkeineen ja yksi poliisisetä innostui pitämään oikein moraalisaarnan tädeille tyyliin: tekin vanhat naiset täällä näytätte esimerkkiä nuorisolle jne. Olipa teko sitten oikein tai ei, mutta poliisin tuohtumus kuvasti hyvin, miten tavattomana hän piti vanhojen naisten julkijuopottelua.

Kieltämättä täytyy sanoa näin nuorempana, että pahalta se näyttää minustakin kun suomalaiset eläkeläiset ja varsinkin mummot hiipparoivat töpöt käsissään sataman ja Merekeskuksen liepeillä. Myönnän, taidan olla ikä- ja vielä sukupuolirasistikin!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku