| |  | | |
01.05.12, 11:40
|
#76 (linkki)
| | (Vierailija) | Toscanan matkaan ihastunut
Minäkin kävin Toscanassa keväällä 2011 ja olin tosi tyytyväinen. Matka siis todellakin maksaa sen 59 euroa, mikäli ei ota lisämaksusta lisävuorokautta. Retket eivät tietenkään kuulu matkan hintaan, kuten eivät kuulu muillakaan matkanjärjestäjillä. Retkipaketti oli hyvä ja oppaat hyvät, kannatti ottaa retkipaketti.
Nyt tuli kutsu Gardajärvelle, sinne haluan mukaan.
Kaverin hinta näkyy olevan 549 euroa.
Meidän, jotka kokemuksesta tiedämme tämän hyväksi, ei kannata kehua tätä epäilijöille. Paremmin riittää paikkoja meille. :)
| |
| | |
02.05.12, 00:34
|
#77 (linkki)
| | (Vierailija) | Gardalle!
Olin 2009 venetsiassa erittäin onnistuneelta matkalla. Kaikki mitä luvattiin saatiin. Retket olivat tosi tehokkaitaja hyviä. Otin mukaan ystävän ja tasasimme vähän kuluja. Molemmat olimme tyytyväisiä. Ei sanaakaan pillerikaupasta koko aikana. Olen odotellut uutta kutsua ja nyt tulikin kutsu johon vastasin heti. Nyt lähden mieheni kanssa joten ilmainen tämä
matka ei ole mutta koko perheelle kustannustehokas. Jos yksin lähtisin hinta olisi 59+59 lisävrk. Retkipaketti otetaan, se oli viimeksi ainakin tosi hyvä: ohjelmaa koko päiväksi. Eri asia jos olisi ollut esim. Ystäviä Venetiassa. Kun haluan 5 tähden hotellimatkan, tilaan sellaisen ja maksan siitä sen mukaan, mutta ensi syksynä toivottavasti Gardalle halvalla hyvä
Matka!
| |
| | |
02.05.12, 15:00
|
#78 (linkki)
| | (Vierailija) | Gardajärvi
Olen avannut Suomi 24 Matkailu Gardajärvi uudemman sivuston. Tietysti Ellit sivusto myös käytössä.
| |
| | |
03.05.12, 20:09
|
#79 (linkki)
| | (Vierailija) | Löytyiskö täältä matkaseuraa
Olisin kiinnostunut lähtemään Garda-Järvelle "omatoimisena" matkailijana. Löytyisikö täältä samanhenkistä seuraa tällaiselle 45-vuotiaalle reissaajalle? Mukavampi olisi tietää kenen kanssa jakaa huoneen ja vielä parempi, jos muutenkin olisi kaveria. Mulla on kyllä rohkeutta liikkua yksin vaikka en italiaa osaakaan. Matkan ajankohta mietityttää, kun päivälämpötilat ei ole enää kummoiset, jos ei pääse ensimmäisen ryhmän mukaan.
Mirkku / nandadevi@netti.fi | |
| | |
04.05.12, 16:58
|
#80 (linkki)
| | (Vierailija) |
Olen lukenut, että jos matkalle ei ole mahtunutkaan ei sitä varausmaksua saakaan takaisin?! Tämä ainoa asia joka mietityttää...ymmärrän, että palvelut (retket) paikan päällä maksaa...
onko tänä vuonna tullut aiempien vuosien pakollisia illallispaketteja??
| |
| | |
09.05.12, 15:34
|
#81 (linkki)
| | (Vierailija) | Gardajärvi
Hei, sain juuri vahvistuksen,että olen listalla 5.11.2012 starttaavalle matkalle. Toivottavsti pääsen itse toteamaan, mitä nämä reissut pitävät sisällään. Sen riskin aion ottaa!
Vahvistuksessa sanotaan selkeästi:
Mikäli saamanne lähtöpäivä ei sovi, niin teillä on oikeus saada koko maksamanne summa takaisin, kunhan ilmoitatte tämän meille 10 päivän sisällä alkaen päivästä jolloin vastaanotitte varausvahvistuksen. Tämän määräajan jälkeen matkanjärjestäjä katsoo varauksenne olevan vahvistettu.
| |
| | |
09.05.12, 19:10
|
#82 (linkki)
| | (Vierailija) | Natura Med Pharman ilmaismatkat
"Natura Med Pharman ilmaismatkat
Kyseinen luontaistuotteita kauppaava firma buffaa kanta-asiakkailleen ilmaisia matkoja yhteistyössä Universal Tours Scandinavia -nimisen matkatoimiston kanssa. Kutsun saaja saa lentomatkat ja hotelliyöpymiset ilmaiseksi. No, harva kai kuitenkaan haluaa lähteä matkalle yksin, joten pyytää mukaansa toverin. Toverikin saa edulliseksi mainostetun tarjouksen lennoista ja hotellista. Tyytyväisinä toverukset lähtevät matkaan.
Vasta perillä selviää, että ns. valinnaiset retket on niputettu yhteen kalliiksi paketeiksi. Hinnoittelu on suunniteltu niin, että järjestetystä ohjelmasta on otettava joko kaikki tai ei mitään: muuten osallistumisessa ei ole lainkaan järkeä. Hintoja ei ole kerrottu etukäteen. Päätös siitä, osallistuuko järjestetyille retkille vai järjestää päiväohjelmansa itse, on tehtävä parinkymmenen minuutin kuluessa ensimmäisenä matkapäivänä järjestettävässä infotilaisuudessa. Koska toverukset eivät ole tienneet systeemistä etukäteen, kumpikaan ei ole selvittänyt pääsylippujen, bussilippujen yms. hintoja etukäteen saati ottanut selvää, miten matkakohteessa ylipäänsä pääsee liikkumaan. Näin toveruksilla ei ole mitään mahdollisuuksia arvioida, ovatko matkanjärjestäjän tarjoamat retkipaketit rahallisesti kannattava vaihtoehto vai olisiko sittenkin edullisempaa ja järkevämpää tutustua matkakohteeseen omin päin.
Toverukset päätyvät valitsemaan matkanjärjestäjän tarjoaman retkipaketin. Matkalle kutsuttu Natura Med Pharman asiakas huomaa, että "ilmainen" matka tuleekin maksamaan kohtalaisen paljon, puhumattakaan edellisen kaverista, joka maksaa myös lennosta ja hotellista. Toverusten tyytyväisyyttä ei lisää sekään, että komealta kuulostava retkiohjelma ei ole ihan sitä, mitä esitteessä luvataan. Esim. "viinien maistelu" tarkoittaakin sitä, että retkeläisille tarjotaan pikkuinen lasillinen yhtä puna- tai valkoviiniä. Sekin aivan tavallista arkiviiniä.
Osa järjestäjän matkaoppaista hoitaa työnsä kiitettävästi, osa on selvästikin väärällä alalla tai niin kypsyneitä ja v-tuuntuneita työhönsä, ettei asiakaspalvelusta voi juuri puhua. Kaiken huippuna nuori naispuolinen opas, joka ei edes osaa lukea paikallisen turisti-infon oveen kiinnitettyjä aukioloaikoja, vaan kehottaa matkalaisia palaamaan paikalle myöhemmin, "lounastauon jälkeen", vaikka toimisto on koko päivän kiinni. Kun neitoselle myöhemmin huomautetaan virheestä, hän ei edes pahoittele kömmähdystään.
Kokemukseni ovat Venetsiasta viime keväältä. Nyt samat järjestäjät kuulemma tarjoavat matkoja Toscanaan. Suosittelen lähtemään vain siinä tapauksessa, että on valmis menemään omatoimimatkalle. Jos järjestetyille retkille haluaa mennä, kannattaa vaatia hintatiedot ja retkiin liittyvät ehdot nähtäväkseen jo etukäteen, niin että niihin voi tutustua kotona Suomessa ennen matkatarjouksen hyväksymistä."
| |
| | |
09.05.12, 21:49
|
#83 (linkki)
| | (Vierailija) | Lukutaito hukassa
Retkien hinnat on kerrottu aivan euroina esitteessä.
| |
| | |
29.05.12, 10:46
|
#84 (linkki)
| | (Vierailija) | toscana ja garda
Olen ollut kyseisen firman matkalla Venetsiassa ja Toscanassa ja nyt olen menossa Garda järvelle syksyllä. Kaikki asiat ovat pitäneet paikkansa,mitä etukäteen kerrottu.Retket vapaa ehtoisia,saat rahasi paikanpäällä takaisin.jos et osallistu retkille.Mitään kapseleita ei mainosteta.Maksat todella vain lentokenttäverot 59e.Osallistuin retkiin,olivat mahtavat,millään omatoimi matkalla et saa tuota tietomäärää kohteista ja helppous,kun kaikki järjestetty valmiiksi.Maksoin mielelläni retkistä,koska matka käytännössä ilmainen.Katsokaa lehtien kaupunki loma matkoja,hinnat ovat pilvissä ja vielä maksat retket erikseen.Ei tarvitse olla mikään kapselien tilaaja,olen vain maksanut tutustumistarjouksen 4,90e ja samall ilmoittanut sähköpostilla,että et halua muuta.ÄLKÄÄ AINA VALITTAKO!!Lukekaa kirje tarkoin,kaikki on siinä ok.
| |
| | |
08.06.12, 18:26
|
#85 (linkki)
| | (Vierailija) | Onko tää huijausta vai ihan totta? Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mirkku66 Olisin kiinnostunut lähtemään Garda-Järvelle "omatoimisena" matkailijana. Löytyisikö täältä samanhenkistä seuraa tällaiselle 45-vuotiaalle reissaajalle? Mukavampi olisi tietää kenen kanssa jakaa huoneen ja vielä parempi, jos muutenkin olisi kaveria. Mulla on kyllä rohkeutta liikkua yksin vaikka en italiaa osaakaan. Matkan ajankohta mietityttää, kun päivälämpötilat ei ole enää kummoiset, jos ei pääse ensimmäisen ryhmän mukaan.
Mirkku / nandadevi@netti.fi |
No Mirkku kerro!
Ootko ennen ollut näissä kytkyt-reissuissa? Mä oisin kyllä innostunut lähteen muutamaksi päiväksi katseleen kauneutta!!
| |
| | |
08.06.12, 18:42
|
#86 (linkki)
| | (Vierailija) | Olettko koskaan saaneet mitään ilmaiseksi Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minna to Garda-järvi No Mirkku kerro!
Ootko ennen ollut näissä kytkyt-reissuissa? Mä oisin kyllä innostunut lähteen muutamaksi päiväksi katseleen kauneutta!! |
vieraalta, miksi joku tarjoaisi matkoja ihan ilmaiseksi. Kyllähän noilta reissuilta jää taatusti nalkkiin johonkin pilleriin, tai terveyttä tuovaan jauheeseen :D
Älkää ihmiset olko hölmöjä, ja älkää tänne rkijotelko kuinka kaikki meni hyvin ja ihan ilmaiseksi.
Pari viikkoa sitten joka irtonumero seiskan välissä oli tuo sama kirje joita kotiinkin kannetaan, itse olisin päässyt jo viidelle ILMAISELLE matkalle tänä vuonna. heh heh ei kiitos.
| |
| | |
17.07.12, 23:19
|
#87 (linkki)
| | (Vierailija) | Gardalle marraskuussa -12 Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja minna to Garda-järvi No Mirkku kerro!
Ootko ennen ollut näissä kytkyt-reissuissa? Mä oisin kyllä innostunut lähteen muutamaksi päiväksi katseleen kauneutta!! |
Minä olen myös lähdössä marraskuussa Gardalle, en vain ole kuullut mitään ilmoittatumisen jälkeen koko matkasta.
Olen keski-ikäinen, suht kielitaitoinen sinkkunainen Espoosta.
| |
| | |
22.08.12, 13:50
|
#88 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ansku Hollolasta Olen saanut kutsun Gardajärvelle..Olin syksyllä (2011) Toscanassa kaverin kanssa ja todella
mukava matka!Otin ensin selvää kaikista maksuista koska eihän ilmaista ole mikään.Kaikki
selvisi ennen matkaa ja olimme tietoisia kaikesta ennen lähtöä.Siis tietoa saa jos viitsii vähän
kysellä,huiputusta tässä ei ole.
Emme osallistuneet millekään retkille vaan reissasimme junalla, pääsääntöisesti, ja se sujui erinomaisesti ja todella halvalla.
Bellevue-Hotelli oli viihtyisä ja aamiaiset hyvät buffet.Henkilökunta mukavaa ja suomalainen opas,
Maarit tosi mukava vaikkei retkille lähdettykään.
Mietiskelen vielä Gardan reissua koska yksin ei viitsisi lähteä ja kaverin matka ei niin halvaksi
tule.
Mutta suosittelen eteenkin yksinmatkustaville jolloin matkan hinnaksi tulee lentokenttävero,
+mahdollinen polttoainelisä.Maksetun 200 e varausmaksun saa takaisin matkan toisena päivänä.
Ei muuta kun matkaan vaan ja aurinkoista kevättä! |
Ilmoittauduin Garda-järven matkalle ja maksoin varausmaksun, mutta tänään ilmoitettiin, että ellen ota pakollista 125 euron retkeä, joka vähennetään varausmaksun palautuksesta, mukaan ei pääse. Siinä se juju.
| |
| | |
17.09.12, 21:28
|
#89 (linkki)
| | (Vierailija) | Onko kukaan lähdössä 5.11 Gardalle?
Olen viittä vaille vahvistamassa matkaani 5.11 Gardalle. Hieman mietityttää ajatus lähteä yksin ja millaiset syyssäät siellä sitten on...? Jos joku muukin on lähdössä samaan aikaan, niin olisi kiva vaihtaa muutama sana ennen reissua (katso sposti edellä).
| |
| | |
10.10.12, 21:39
|
#90 (linkki)
| | (Vierailija) | Ostetaan lippu Toscanaan 2013
Hei jos jollekin on tullut tarjous ilmaisesta lomasta Toscanaan, eikä ajo lähteä,älä heitä tarjousta roskiin vaan olen valmis ostamaan sen pientä summaa vastaan. Ota yhteyttä liilia_84@hotmail.com | |
| | |
14.10.12, 22:11
|
#91 (linkki)
| | (Vierailija) | Gardajärven matkalle lähdössä Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja onnittelen jos niin Ansku, en usko että mitään saa ilmaiseksi. Minä aloitin tämän ketjun, koska hetken uskoin mutta en lähtenyt. Eikä ole tullut uusintakutsua. Ihmettelen näitä jotta vuosittain käyvät ilmaiseksi Dardajärvellä. Älkää puhuko potaskaa. |
Olenpahan lähdössä Gardajärven matkalle 18.10.2012...eli tällä viikolla...
Olen ollut jo kahdella matkalla Niin Venetsiassa ja Toscanassa ja nyt Gardalle pakkailen laukkuja tässä jo ....Ei tässä mitään epäiltävää ole kun on jo tullut tutuksi nää matkat. Ja hyvin järjästettyjä matkoja ovatkin . Tietenkin maksan itse retkipaketin ja ruokailun....
Mutta ilmaisia ovat lento , hotelli + aamiaset ja kuljetukset hotelliin ja kentälle. Suomenkielisen oppaan johdolla....Tämä on totta lukekaa täältä ketjusta , kuinka paljon tyytyväisiä ihmisiä joilla on jo kokemusta...Epäilijät voi laittaa tänne s-posti osoitteen niin lähetän teille kuvia kun palaan.
| |
| | |
25.10.12, 13:28
|
#92 (linkki)
| | (Vierailija) | miten pääsitte?
Hei!
Itse sain kutsun Toscanaan jo alkuvuodesta 2010. Vahvistuskirje tuli ja kaikki. Olen ollut pari kertaa yhteydessä universal touriin, josta vuosi sitten luvattiin matka kevääksi 2012. Nyt kyselin taas matkan perään ja minulle sanottiin, että matka toteutuu, kun lähtijöitä on tarpeeksi (ei ainakaan tänä vuonna!). Onko kellekään muulle tämmöisiä selityksiä tarjottu? Tätä ketjua kun lukee, niin tuntuu, että helpostihan jotkut ovat päässeet useammallekin reissulle. Kuinka pitkään teidän on pitänyt matkan toteutumista odottaa?
| |
| | |
30.10.12, 22:08
|
#93 (linkki)
| | (Vierailija) | Onko kukaan lähdössä Naturamedin Gardajärvelle 8.11.?
Tai onko ketään siellä jo olleita? kuulisin mielellään kokemuksistasi. Hotellista, retkipaketeista yms.
Onko muita lähtijöitä, voisin tarjota kyydin
| |
| | |
08.03.13, 12:16
|
#94 (linkki)
| | (Vierailija) | toscanan matka Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cisterna Sain kirjeen ja googlailin tietoa asiasta. Löytyy paljon vanhempaa keskustelua. Sen perusteella ymmärsin että itse matka on ilmainen, mutta se maksetaan sitten tosi kalliilla retkillä, ne ovat satojen eurojen arvoisia retkipaketteja. Keskusteluissa kaikki jotka ovat olleet matkalla ovat tyytyväisiä ja loput eivät ole uskaltaneet lähteä ja sanovat että matka ja koko firma on huijausta. Eli löytyy kahta hyvin vastakkaista mielipidettä ja myös ilmenee että kuluttaja-asiamies on puuttunut firman markkiniontitapaan ainakin ruotsissa. Itse ajattelin kuitenkin vastata kirjeeseen ja katsoa mitä sitten tapahtuu, sillä olen ollut paljon Italiassa ja en tarvitse retkiä, osaan liikkua siellä itse ja pärjään kielen kanssa myös. On vaan kova ikävä sinne ystävieni luokse ja nyt olisi hyvä tilaisuus. Kannattaa lukea keskusteluja ja pitää oma järki mukana touhussa. |
itse olin noin kolme vuotta sitten Naturamed pharman matkalla venetsiassa. Matka oli minun mielestäni hyvin järjestetty ja ihana . Ainoa mikä on miinuksen arvoinen asia on tosiaan nämä kalliit retket ja ruoka jos otat sellaisen paketin . silloin kyllä tulee matkalle hintaa . mutta jos haluat nähdä jotakin ja päästä valmiin kyydin kanssa eri paikkoihin niin sillon se on hintansa väärti. Olen itse taas lähdössä toscanaan nyt Huhtikuussa 2013. Saas nähdä kuinka matka onnistuu ja kuinka kalliiksi tulee .
| |
| | | | |