Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen suuresti lähettää minulle kirjeen, jossa luvataan iso auto ja ja muuta mukavaa JOS ÄÄNESTÄN. Jestas sentään tähän on tultu, ääniä siis ostetaan tässä maassa.
Pallo on minulla, niin tosiaan on, mutta nyt menee kyllä överiksi. Eikö teidän muidenkin mielestä?
Elantohan jo aikanaan kusetti jäseniään, mutta tällainen kusetus on jo pöyristyttävää. Saat auton jos ja kun...Kerrotaanko koskaan kuinka äänesty menikään?
Oikeastaan tuon HOK- Elannon johto ei mua hirveesti kiinnostanut, mutta nyt kyllä prekele kaivan esiin mitä sielläkin muhii.
Jos tälle tielle lähdetään, ensi Eduskuntavaaleissä luvataan siis tosi iso auto, kun äänestät määrättyä, ketä sitten äänestätkään.
Heh, tiedän ettei tähän kukaan vastaa, kaikki katsovat Kauniita ja rohkeita ym. ;D |
Eivät kaikki katso kaunareita, varsinkin kun sarja jatkuu vasta syksyllä.
Älä sekoita entistä, v. 2003 toimintaansa lopettanutta "vasemmistolaista" Osuusliike Elantoa nykyiseen "oikeistolaiseen" HOK-Elantoon, johon kuuluvat S-ryhmän kaupat, huoltoasemat ja ravintolat, kuten S-Market · Prisma · Alepa · Sokos · Emotion · Terra - ABC - Rosso yms. toimipaikat.
Kun seuraa nykypäivän uutisointeja, on ilmeistä, että nykyisessä oikeistolaisessa markkinataloudessa äänten kalastelu ja ostelu lahjonnalla lienee aivan normaalia toimintaa. Edellinen hallitus vapautti "kilpailun" parille ryhmittymälle, jotka omistavat suurimman osan liiketoiminnasta, romuttaen isomman oikeudella kaikenlaisen kuluttajan etua ajavan kilpailun.
Olen itsekin ihmetellyt, miksei kukaan ole alkanut kiinnostumaan, kuinka joku yksittäinen ryhmittymä voi alkaa monopolisoimaan lähes kaikilla kaupan alueilla. Tongittavaa varmasti löytyisi, jos joku vaan alkaisi kaivamaan.