Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Työ ja yhteiskunta > Kahvitunnilla
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
11.06.12, 18:19   #1 (linkki)
Asiakaspalvelu?
(Vierailija)

Diacorin arroganttius ?

Onko muuta yhtä vähän asiakasta arvostavaa yritystä kuin Diacor?

Olen nyt tunnin odottanut varattuun aikaan pääsyä. Vastaanotossa sanottiin lääkärin olevan hieman myöhässä... Asiakkaankn aika maksaa. Ei vain lääkärin. Tuossa edeltähän edeltähän vuoro-odottaja totesi asian tiedetyn jo hänen ajallaan. Ja hänelle jo tunti kerrotun. Miksi respa ei soittanut tai tekstannut ja siirtänyt suoraan aikaa myöhemmäksi. En muista kertaakaan Duacorin olleen ajallaan !

Turhauttaa. Ja kiukuttaa.
Laitoin Diacorille suoraan palautetta. Tuskin saan vastausta.
  Vastaa viestiin
11.06.12, 18:32   #2 (linkki)
Toisenlaista
(Vierailija)

Minulla on ihan toisenlaiset kokemukset! "Vikani" on se, että menen aina kaikkialle hyvissä ajoin, ja usein olen päässyt vastaanotolle etuajassakin. En muista, että myöhässä olisin päässyt koskaan. Valitettavasti etenkin tämän kevään aikana on pitänyt juosta siellä lääkärissä aika usein.
  Vastaa viestiin
11.06.12, 20:36   #3 (linkki)
Kysyntä ja tarjonta
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Asiakaspalvelu? Näytä viesti
Onko muuta yhtä vähän asiakasta arvostavaa yritystä kuin Diacor?

Olen nyt tunnin odottanut varattuun aikaan pääsyä. Vastaanotossa sanottiin lääkärin olevan hieman myöhässä... Asiakkaankn aika maksaa. Ei vain lääkärin. Tuossa edeltähän edeltähän vuoro-odottaja totesi asian tiedetyn jo hänen ajallaan. Ja hänelle jo tunti kerrotun. Miksi respa ei soittanut tai tekstannut ja siirtänyt suoraan aikaa myöhemmäksi. En muista kertaakaan Duacorin olleen ajallaan !

Turhauttaa. Ja kiukuttaa.
Laitoin Diacorille suoraan palautetta. Tuskin saan vastausta.
No asiakkaita näyttää riittävän huonosta asiakaspalvelusta huolimatta joten miksi he muuttaisivat mitään?
  Vastaa viestiin
11.06.12, 22:27   #4 (linkki)
potilas007
(Vierailija)

Minullakin on vain pelkää hyvää sanottavaa Diacorin lääkäreistä ja yleensä lääkäriaseman toiminnasta. Ainakin oman kuntani alueella.
  Vastaa viestiin
12.06.12, 07:27   #5 (linkki)
Kehittämispäällikkö
(Vierailija)

Kehittämisehdotukset kantavat

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kysyntä ja tarjonta Näytä viesti
No asiakkaita näyttää riittävän huonosta asiakaspalvelusta huolimatta joten miksi he muuttaisivat mitään?

Hei,

Tunti odotusta tuntuu paljolta ja se on kaikkien kannalta epäreilua. Epäreilulta tuntuu myös se, että kukaan ei osaa sanoa tarkkaa aikaa siitä, että miten kauan pitää odottaa.
Oletan, että odotit erikoislääkärille, sillä joskus jotkut speliastit vain eivät jostain syystä pysy aikataulussa. Ongelma on monella muullakin yrityksellä.

Palaute kannattaa aina jättää, sillä tiedän hyvin Diacorin käytännöstä sen, että palautteet luetaan ja niihin tartutaan.
Jos samainen lääkäri on aina kovasti myöhässä, niin asialle yleensä tehdään jotain, esim. pidennetään vastaanottoaikoja tai laitetaan lääkärille taukoja aikojen väleihin, tai sitten jos tilanne on kestämätön asiakkaiden ja vastaanoton suhteen, niin puretaan yhteistyösopimus. (lääkärit ovat pääsääntöisesti yksityisiä ammatinharjoittajia yksityisellä sektorilla).

Hyvä ja rakentava palaute kannattaa tehdä aina. Kannustavaakin kannattaa viljellä. Palautteilla kehitetään asioita :)
  Vastaa viestiin
12.06.12, 08:32   #6 (linkki)
xbox
(Vierailija)

Asialle ei todellakaan tehdä mitään niin kauan kuin lääkärillä riittää potilaita.
Yksityiset lääkärit eivät ole Diacorin palkkalaisia, vaan työskentelevät omaan laskuunsa , oman päänsä mukaan.
Jos vastaanottoajat eivät pidä ja se ärsyttää, niin kannattaa vaihtaa lääkäriä.
  Vastaa viestiin
06.12.12, 22:24   #7 (linkki)
tuntematon potilas
(Vierailija)

Diacoriin tyytyväinen

Kyllä se vaan on monesti niin, että jos lääkäri on myöhässä, niin useimmiten syy on siinä, että moni asiakas on tullut vastaanotolle myöhässä. Sille lääkärit eivät voi mitään.
  Vastaa viestiin
07.12.12, 15:17   #8 (linkki)
Hyviä kokemuksia
(Vierailija)

Diacorin lääkäriasemalla

Minulla itselläni on vain hyviä kokemuksia Diacorin lääkärikeskuksesta ja sen lääkäreistä. Suurin osa iltaisin lääkäriasemilla työskentelevistä erikoislääkäreistä on sairaalalääkäreitä ja he voivat olla myöhässä oman sairaalatyönsä takia. Läärikeskuksen vastaanotosta ei soitella asiakkaille, että lääkäri on myöhässä, jos ei tiedetä hänen tarkkaa saapumis ajankohtaansa, se olisi turhaa.
Voin kertoa tässä hyvän esimerkin vertailun vuoksi: Minä menin pari vuotta sitten ensin Terveystalon lääkäriaseman lääkärin vastaanotolle. Tämä mieslääkäri ei edes kätellyt minua, ei kunnolla katsonut minua silmiin eikä hän tutkinut minua ollenkaan. Olin todella pettynyt ja varasin sen jälkeen ajan Diacorin erikoislääkärille.
Minä olin ensimmäisellä kerralla pahasti myöhässä lumisateen ja VR:n junan takia, muttei minulta otettu mitään sakkomaksua, vaikken ensimmäisellä kerralla ehtinyt edes paikanpäälle ja lääkärikin oli mennyt jo omaan kotiinsa. Seuraavana iltana ehdin ajoissa paikalle ja minua odottikin hyvin ystävällinen, hymyilevä ja mukava lääkäri. Hän määräsi minut laboratorikokeisiin ja sain reseptit
kahteen eri lääkkeesen ja hyvän toivotukset poislähtiessäni. Diacorin vastaanotossakin oltiin hyvin ystävällisiä.
Kyllä minä aion edelleenkin käydä Diacorissa lääkärissä silloin kun tarvitsee käydä, sillä minulla on vain positiivisia ja hyviä kokemuksia sieltä.
  Vastaa viestiin
07.12.12, 19:45   #9 (linkki)
Työterveyshuoltoasiakas
(Vierailija)

Minun mielestäni Diacorissa on huippupalvelu. Lääkärit jopa soittavat potilaalle labratuloksista ja muista tuloksista. Samoin muu hoitohenkilökunta on vimpan päälle.

Ne kassalla olevat merkonomityttöset on joskus hiukan turhan tärkeitä keskustan lääkäriasemalla (muilla asemilla en ole sitä huomannut). Ilmeisesti koska ovat vain merkonomeja tai merkantteja tai reippaita luku- ja kirjoitustaitoisia tyttösiä siellä koulutetun henkilökunnan keskellä.
  Vastaa viestiin
10.12.12, 10:50   #10 (linkki)
Toinen samanlainen
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Työterveyshuoltoasiakas Näytä viesti
Minun mielestäni Diacorissa on huippupalvelu. Lääkärit jopa soittavat potilaalle labratuloksista ja muista tuloksista. Samoin muu hoitohenkilökunta on vimpan päälle.
Samoin minulla on enimmäkseen myönteisiä kokemuksia Diacorista, jossa olen käynyt työterveyshoidossa. Lääkärille saa ajan nopeasti, ovat yleensä hyvin aikataulussaan, röntgeniin ja laboratorioon pääsee iltaisin aika pienellä jonotuksella (ilman ajanvarausta) ja koetulokset tulevat nopeasti.

Gynekologini (toisella lääkäriasemalla) oli aikoinaan aina myöhässä, aika tuntuvastikin (puolesta tunnista tuntiin). Kun tämän tiesin, otin yleensä illan viimeisen ajan. Hän on ilmeisesti saanut nuhteita käytöksestään, koska nykyisin varattu aika pitää 5-10 minuutin tarkkuudella.

Jos lääkäri on myöhässä, se voi johtua myös siitä, että hän antaa potilaalle juuri sen verran aikaa kuin potilas tarvitsee. Näin ainakin itse ajattelin gynekologini kohdalla.
  Vastaa viestiin

14.12.12, 20:53   #11 (linkki)
pettynyt myös
(Vierailija)

ei sinne

Kävin arkaluontoisen asian takia diacorissa muutaman kerran. Minulla työskentelee yrityksessä ja vieläpä kseisessä toimipaikassa tuttuja.
Lääkäri kirjoitti minulle paperit, jotka minun oli määrä hakea sovittuna päivänä. Kun menin hakemaan papereita ei niitä löytynyt mistään.
Jouduin itse menemään hakemaan ne uudestaan. Kun sain paperit, oli ne avoimessa kirjekuoressa. Ihan kuka vaan ne olisi voinut lukea.

Sanoin kassalla asiasta, että ei ole mitenkään soveliasta, että arkaluontoiset paperit häviävät ja kun saan ne ovat ne vielä avoimessa kirjekuoressa. Kassa/hoitaja sanoi siihen heillä olevan vaitiolovelvollisuus.
Hän ei sanonut etteivät he lue toisten papereita, eli näköjään lukevat. Törkeätä!
Todella huonoa kohtelua ja diagnoosikin osoittautui vääräksi ja aiheutti paljon harmia!
Toinen lääkäri toi onneksi avun. Lääkäri joka "tajusi" ottaa kaikki vaadittavat verikokeet asiaan liittyen.
Diakorista sai heti ensimmäisellä kerralla reseptin purkilliselle pillereitä aivan väärään vaivaan ja ilman mitään tarkempia tutkimuksia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku