Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Ellit > Työ ja yhteiskunta > Parlamentti
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
01.02.12, 07:42   #1 (linkki)
Sivustolla
(Vierailija)

on

100 jutusta 82 kompiaisen kirjoittamaa.Kompiaisen kirjoittamat tiedot löytyvät suurimmaksiosaksi
tältäsivustolta.Uutiset - Ampparit.com
  Vastaa viestiin

01.02.12, 07:57   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2008
Suurimmaksi osaksi monesta eri lähteestä sivustolla, jota tyrkytät, mutta Päivii, päivii - saa sitä lukea, mutta meikäläisen tekstit ovat helppolukuisia. Itsekin kirjoitat hyvin lyhyesti, koska et ole oppinut kirjoittamaan selkeästi, vaan naputat viranomaisten käyttämiä kauheita lauserakenteita.

Kävin kehumallasi sivustolla taas kerran, vaan se on kehno, eikä sieltä löydy kaikkia niitä uutisia, joista olen naputtanut suomeksi länsinaapurin mediasta.

Ei edes Romneyn voittoa Floridassa taida löytyä sivustolta - saati jotain Norjan poliisin ehdotuksesta sulkea öisin auki olevat pikaruokalat tai muita juttuja, joita olen löytänyt ruotsalaisesta mediasta.

Viimeinen muokkaaja Kompiainen; 01.02.12 08:35.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 10:44   #3 (linkki)
Kompiainen, sinut
(Vierailija)

ona paljastettu.
Ota hattusi ja pakene vuorille.
  Vastaa viestiin
01.02.12, 10:52   #4 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2008
Juu! Olen melko selkeästi kirjoittanut itsestäni, joten varmaan moni tuntee meikäläisen, mutta miksi paeta, jos ei pelkää mitään. Peloton mikä peloton ja käy kuin käy.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku