Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kaista etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kaista > Elokuvat ja DVD:t
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
27.07.07, 17:58   #1 (linkki)
Tommi@Q
(Vierailija)

Mitä mieltä olitte Simpsons Moviesta?

Moi,

leffa on nyt nähty, ja olisi kiva jutella siitä täällä. Mitä mieltä siis olitte Simpsons Moviesta? Kertokaa OIKEITA MIELIPITEITÄ, älkääkä vaan huudelko miten sitä ei olis pitänyt dubata, se kun alkaa olla jo aika rasittavaa. Itse kävin katsomassa originaaliversion ja pidin kovasti. 3d-osiot oli liitetty tyylikkäästi kokonaisuuteen ja vitsitkin oli parhaita mitä Simpsoneissa on tällä vuosituhannella nähty/kuultu. 4/5 pistettä antaisin. Ja annankin :)
  Vastaa viestiin

18.01.08, 17:06   #2 (linkki)
_heretic_
(Vierailija)

Simpsonit

Ite pidin leffaa vähän yliarvostettuna...
Olihan se tietty hyvä, mut sen perusteella mitä kuulin ennen ku leffan ite näin nii olisin odottanun jotain pikkasen parenpaa kuitekki...:(
...jos nyt pisteitä lähetään antamaan nii 2/5....

ps. http://s3.fi.bitefight.org/c.php?uid=22153

Vastaa viestiin
18.01.08, 22:08   #3 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2008
The simpsons movie

Ite kans katoin ko. leffan joululomalla kaverin dvd:ltä. Juoni ja toteutus olivat todella hyviä ja nauratti vielä jälkeenkin päin, sen sijaan ainakin Homer olisi voinut olla vähän parempi... En ole todellakaan paljon katsellut Simpsoneita mutta ei vain oikein tuntunut oikealta... No emt, noin yleensä kuitenkin elokuva todella onnistunut. 4,5/5.
  Vastaa viestiin
28.02.08, 13:59   #4 (linkki)
markus berg
(Vierailija)

Simpsons movie

Sain joululahjaks mut ktoin vasta kuukauden my;hemmin ekan kerra ja oli paras piirretty mit oon katellu. 4=5 pojoo
  Vastaa viestiin
04.06.08, 11:28   #5 (linkki)
n3ssu
(Vierailija)

simpsonit leffa

Oli hyvä leffa, mutta tuntu vaan pitkältä jaksolta... Ehkä sitä hehkutettiin siiten liikaa (mulle) mutta tykkäsin kyllä... Vitsit oli hyviä. (ja alkuperäsenä toki täytyy katsoa) 3/5
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku