Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kaista etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kaista > Yleinen Keskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
28.11.06, 11:51   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Millaista sisältöä toivoisit Kaistalle?

Hoi kaikki,

löytyykö Kaistalta kaikki mitä haluat tietää musiikista ja elokuvista? Kerro mitä voisimme parantaa ja millaisesta uudesta sisällöstä olisit kiinnostunut?

Vastaa viestiin

15.12.06, 18:52   #2 (linkki)
Joskus kunnolla tympiintynyt tähän sivulle.
(Vierailija)

No juu löytyy.

Heittäkää kaikki provot keskusteleista ja banni vielä päälle, niin eiköhän rupee keskustelu toimiin niinkuin pitää. winks*
  Vastaa viestiin
11.01.07, 16:08   #3 (linkki)
moromoro
(Vierailija)

Hei,

ITse kaipaisin nasevia mielipiteitä ja arvosteluja (onhan niitä jo muutamia, mutta voisivat ehkä olla myös vähän haastavampia ja raflaavampia, jotta keskusteluakin syntyisi). Lisäksi ehkä jotain pientä ajan hermolla tapahtuvaa "juoruilua" elokuvien ja musiikin maailmasta. Uusien ja ajankohtaisten biisien, artistien, näyttelijöiden ja elokuvien rinnalla voisi nostaa säännöllisesti esiin jotain menneisyyden helmiä ja raottaa verhoa niiden taustoista ja vertailla myös nykyhetkeen.
  Vastaa viestiin
05.03.07, 20:49   #4 (linkki)
kaguli
(Vierailija)

Lisää arvosteluja. Ja erityisesti mahdollisuuden toivoa arvosteluita eri artistien tuotoksista. Esimerkiksi huhtikuun alussa ilmestyvän uuden Mad Caddies -levyn arvostelun haluaisin nähdä...
  Vastaa viestiin
29.03.07, 18:35   #5 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2007
Pelit kiinnostavat

olis hauskaa jos vois puhua peleistä täälläkin. Tiedän kyllä, että täällä ovat peliluolat ja muut mutta kaikki eivät ole pelihulluja vaikka ovatkin ehkä kiinnostuneita tietokonepeleistä. Itse en jaksa riidellä konolien hyvistä ja huonoista puolista, minua kiinnostaa vaan pelaaminen! Tällä hetkellä erityisesti uusi RFOM (Resistance:Fall of Man). Olisi kiva lukea uusia, freshejä mielipiteitä ja peliarvosteluja näillä yleisilläkin kanavilla!
  Vastaa viestiin
27.07.07, 14:04   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 07/2007
Kritiikkiä kriitikoista

Kritiikkiä kriitikoista

Mitä me teemme kriitikoilla? Vanha sanonta kuuluu, että maku-asioista ei pidä kiistellä. Mitä tekevät kriitikot? Arvostelevat kilpaa toistensa kanssa siitä mikä on hyvää tai huonoa. Muistakaa ihmiset tämä: Se on vain kriitikon henkilökohtainen mielipide, ei yleinen mielipide! Minä viittaan kintaalla kriitikoiden mielipiteille. Minulla on kaksi korvaa ja kaksi silmää sekä niiden lisäksi aivot. Ne kyllä kertovat mitä kannattaa katsoa, kuunnella tai lukea. Olen oman itseni herra. En ole koskaan elämässäni tarvinnut kriitikkoa pitämään minua kädestä, tehdessäni valintoja musiikin, elokuvien tai kirjojen suhteen. Mitä me teemme kriitikoilla, jotka esittävät kritiikkiä kritiikin vuoksi? Emme mitään! Se kun on yhtä tyhjän kanssa. Loppu kaneetiksi todettakoon, että jos jokainen ihminen käyttäisi omia aivojaan tehdessään valintoja elokuvien, musiikin ja kirjojen suhteen, niin silloin emme enää kulkisi kriitikoiden talutus-nuorassa. Olemme irtaantuneet meitä manipuloivan kriitikko-lauman ikeestä. Olen puhunut.

Terveisin: Desperado kaukana jossakin ja kuitenkin niin läheltä...

P.S. Boikotoikaa kriitikkoja!
  Vastaa viestiin
28.10.07, 12:31   #7 (linkki)
peliputka
(Vierailija)

Peliputka peliohjelma...netissä

http://www.peliputka.net

Tuolta voi lukea arvosteluja :P ja paljon muutakin juttua :)
  Vastaa viestiin
31.10.07, 17:19   #8 (linkki)
Alaston lokki
(Vierailija)

Suomalais uutuuksia

Haluaisin lukea juttuja uusista suomalaisbändeistä kuten Rendez-Vous, Parasite City, White Flame jne. Kyllä nÄitä riittää ja aina jokapaikassa on ne iänikuiset PMMP:t jne.
  Vastaa viestiin
28.03.08, 08:52   #9 (linkki)
mihin ihmeeseen
(Vierailija)

tuottajille!

hävisi palsta jossa voi kirjautumatta kysellä nettiin, koneisiin ym.liittyviä kysymyksiä? Nyt tuolla murossa puhuvat niin "vierasta" kieltä, ettei tavallinen pulliainen sitä taida ymmärtää.
  Vastaa viestiin
30.08.08, 17:56   #10 (linkki)
jones3
(Vierailija)

palauttakaa kaista-tv

palauttakaa plaza-tv ja sen musiikkiaiheiset videohaastattelut ja musanäytteet. se oli hyvää aikaa se ja plaza oli silloin loistava. en tajua miksi lopetitte sen..
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku