| | |
13.05.08, 17:33
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 05/2008
| Senttihuutokaupat
Onko teillä kokemusta senttihuutokaupoista, kuten fiksuhuuto.fi?
Itse olen huutanut fiksuhuudossa kohta kuukauden ja voin kertoa, että
voittoja on tullut :). Olen seurannut myös muita senttihuutokauppoja,
mutta fiksuhuuto.fi on osoittautunut muita paremmaksi.
Suosittelen lämpimästi teille fiksuhuutoa!
| |
| | |
07.06.08, 11:43
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | suorahuuto
www.suorahuuto.fi
Huomattavasti parempi.
| |
| | |
11.06.08, 23:47
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Webhuuto
Webhuuto.com, Siellä se chatti on. =)
| |
| | |
15.06.08, 12:26
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | Tuolla on jotain
huutokauppa juttuu,kait! WWW.HAISTAPASKA.COM
| |
| | |
04.04.09, 15:32
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | NEGAHUUTO
WWW.NEGAHUUTO.FI
Antaa tuotteen ilmaiseksi ja vielä rahaa voittajalle !
| |
| | |
05.04.09, 18:43
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja anneli727 WWW.NEGAHUUTO.FI
Antaa tuotteen ilmaiseksi ja vielä rahaa voittajalle ! | Kuinka typerää mainostaa omaa sivustoa ilmaiseksi keskustelupalstoilla. Tämä on niin halpamaista touhua, että sylettää. Sivusto aukee huomenna ja sä olet jo ehtinyt ihastua negahuutoon?
Yeah right. | |
| | |
13.06.09, 00:35
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | täyttä kusetusta kaikki
Oottekos sattunu koskaa laskee et paljo noi huutokaupat kynii rahaa kaikilta huutajilt yhteensä. Nimittäin jos joku tuote on oikeesti esim 75 e hintanen ja siitä on huudettu sentteinä vaikka 23.00 e niin kysyeinen firma on tehnyt tuotteesta voittoa jo 1300 euroa jos vaikka käytetään senttihuudon hintoja. Joten mielestäni koko roska on pelkkää kusetusta ja kohta noi jo lailla kielletään
| |
| | |
18.06.09, 11:53
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Juu
Ainoastaan hölmöt jullit osallistuu kyseisiin arpajaisiin. Vaasalaiset kirjottelee mainostekstejään sinne tänne vapaasti, kas kun ei paljon mainoseuroja kulu kun kirjastossa päivän istuu ja latelee satuja tyyliin "minäkin voitin, osaan pelata". Ja samaa skeidaa monella kielellä.
Tuo bisnes kuolee ihan itsestään; ei Espanjassa, Ruotsissa, Englannissa ja Suomessa samoihin arpajaisiin muutenkaan ihmiset osallistu. Varsinkin kun "voitot" on umpisurkeita.
| |
| | |
26.06.09, 21:37
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Takuuhuuto
www.takuuhuuto.fi
Erilainen senttihuutokauppa. Tuotteen saamisen pystyy varmistamaan takuuhuutona. Toimii siis tavallaan myös verkkokauppana.
| |
| | |
30.06.09, 23:45
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Joopa joo.
Ja, kun vielä muistetaan, että kaikissa noissa "huutokaupoissa" on käytössä automaattiset botit, jotka voidaan säätää huutamaan miten halutaan (mihin hintaan, millä aikasyklillä yms.). Eli, varmistetaan se, ettei 100€:n tavara liikahda mihinkään ennenkuin huudoista on tullut tuo 100€+katteet.
Itsepähän olin koodaamassa erästä "huutokauppaa", mutta eipähän tätäkään moni usko, vaan sinisilmäisesti koittaa "voittaa" jotain. Suckers... | |
| | |
01.07.09, 00:07
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | Että näin
Juu kyl varmasti on omia botteja noissa senttikaupoissa, eihän ne varmaan muuten pysyis hengissä noin kauan noi huudot. Tuskin suomesta oikeesti niin monta aktiivista huutajaa löytyy et noi hinnat kohois noin korkeiks mitä vaikuttaa. Toi Takuuhuuto.fi kyllä vaikutti ihan mielenkiintoiselta. Jos oikein ymmärsin niin siinähän jos huutaa 100 euron tuotteeseen 100 euron arvosta huutoja niin silloin on jo maksanut tuotteen itselleen, vaikka ei huutoa voittaisikaan ja joutuu maksamaan vain lähetyskulut?
| |
| | |
03.07.09, 02:54
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Niinpä
On kyllä tosiaan epäilyttävää, kun mukamas jotain tonnin lahjakortteja ihmiset huutavat kymmeniä tuhansia huutoja. Tuskinpa... Tätä Takuuhuutoakin kävin katsomassa, mutta sitä en käy vielä enempää kritisoimaan. Täytynee katsella, jos jossain vaiheessa tulis jotain tarpeellista huudettavaksi ja kokeilla toimiiko se takuu. Niillä on ainakin pari sen verran kovan luokan kumppania näkyvillä sivuilla, että tuskinpa on varaa kovin härskiin kusetukseen ryhtyä... Eikä ole kyllä myytyjen tuotteiden hinnatkaan nousseet vielä kovin korkealle.
| |
| | |
13.07.09, 11:47
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) |
Eikö laki kiellä tuollaset harhaan johtavat mainokset tyyliin ''Moi mää oon erkki espoosta ja huusin Ferrarin hintaan 50 senttiä!'' ??? Kyllä ne on ne tavalliset huuto kaupat parhaita kuten huuto.net.
| |
| | |
22.11.09, 23:51
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | Negahuuto.fi NEGAHUUTO.FI - MAAILMAN ENSIMMÄINEN NEGATIIVINEN NETTIHUUTOKAUPPA
Ilmoittamalla suosittelijaksi käyttäjätunnuksen Jarrnou saat ilmaisia huutoja !
Todellakin tälle sivustolle kannattaa liittyä! ja kokeilla suosiiko onni ilmaisilla huudoilla.
Negahuuto on maailman ensimmäinen huutokauppa käänteisenä, voittaja ei maksa tuotteista senttiäkään. Idea on yksinkertainen: annamme tuotteen voittajalle ilmaiseksi ja sen lisäksi rahallisen summan, joka tunnetaan nimellä NEGABACK!
Negahuuto-sivusto on luotu helpoksi ja käyttäjäystävälliseksi. Suurin ero Negahuudon ja muiden huutokauppojen välillä on, että voittaja EI MAKSA TUOTTEESTA SENTTIÄKÄÄN, VAAN SAA TUOTTEEN SEKÄ EUROJA PANKKITILILLE !
| |
| | |
25.03.10, 00:13
|
#15 (linkki)
| | (Vierailija) | Senttihuutokaupat, osa rehtejä, osa vähemmän...
Paljon on ollut puhetta omista boteista senttihuutokaupoissa ja jatkuvaa mietintää onko niitä vai ei ja onko rehtiä vai ei. No, päätin ottaa selvää ja tehrä oikeen tilaston asiasta josta kaikki voi sitten päätellä itse. Itse ajattelisin, että mitä enemmän käy väkeä sivuilla sitä paremmin menee ja enemmän on tavaraa tarjolla mut niinhän ei ihan ollut. Tässä on nyt kävijämäärät kullakin sivulla netistä kävijämäärälaskureiden mukaan ja tuotteiden yhteisarvo jotka oli sinä päivänä myynnissä ku asiaa tutkein ja kaikki laskin ja lopussa prosentti kävijöiden suhteesta myynnussä olevien arvoo.
Kauppa Kävijämäärä päivässä Tuotteiden arvo Prosentti
Fiksuhuuto+mr123.com yhdistetty 9578 19310 49,6
Bidoloo 3289 7400 44,4
Sunnycent+Kakusuu yhdistynyt 2631 5360 49,1
Sentti.fi 1224 37720 3,2
Negahuuto 413 4630 8,9
Takuuhuuto 475 7513 6,3
Äijähuuto 453 6010 7,5
Eli jos joku nyt ei osannut taulukkoa tulkita, niin noi isoimmat siellä rehtejä on ja sentti.fi vasta törkee kusetus on. Tavaraa on mukitolkulla ja sivuilla ei paljon väkeä käy. En oikeen ymmärrä mite jollain sentti.fillä vois olla kaksi kertaa enemmä arvosta tavaraa kun fiksuhuudolla joka on monessa maassa ja väkeä käy 10 kertaa enemmän sivuilla. No tää nyt oli tämmönen taulukko kun en ole ennen mitään tilastoja asiasta nähny, mut jokainen voi sitten tulkita tätä itse
| |
| | |
30.03.10, 11:02
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | senttihuutokaupat
Enpä kehottas ketään huutamaan näissä kaupoissa enenkuin otatte selvää ,milloin saatte
voittanmanne tavarat.Kaverillani jo pari kuukauppa navigaattori saamatta.Se on FIKSUHUUDOS-
SA.on laitattanu postia ja kyselle sen perään,millo saa.Kuulemma on kaikenlaisia selityksiä
miks ne ei saa lähetettyä.Sanoi viimeeks ku kysyin,että varmaan sanovat postin vai itellako
se nykyään,että se lopetettu.Skka ei voi toimittaa.Siis tarkkana noiden kanssa.En tiedä muiden
kauppojen toiminnasta,mutta elkää rahojanne ainakakaa fiksuhuutoon,näin kaverini kertoili.
No ite en moihin rahojani laita.Jotenkin hämärätouhulta tuntuu
| |
| | |
02.04.10, 05:34
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | Lista Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pekka21 Onko teillä kokemusta senttihuutokaupoista, kuten fiksuhuuto.fi?
Suosittelen lämpimästi teille fiksuhuutoa! |
Kaikki huutokaupat on listattuna Senttihuutokaupat.info - Puolueeton senttihuutokauppojen vertailusivusto -osoitteessa.
| |
| | |
14.04.10, 13:55
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) | tumeworld
tällä koodilla sain tumeworld.comista +40% huutoja: TS1404 Et jos käyttää palvelua niin tota kannattee käyttää siinä oston yhteydessä..
| |
| | |
26.08.10, 13:45
|
#19 (linkki)
| | (Vierailija) | semmonen | |
| | |
10.09.10, 22:33
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | Luotettavin senttari Huutosaitti on mielestäni ehdottomasti luotettavin täysin Suomalainen senttihuutokauppa
Tavaraa irtoaa todella helposti!.
| |
| | |
06.10.10, 04:58
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | Älkää laittako rahaa Fiksuhuutoon! Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pekka21 Onko teillä kokemusta senttihuutokaupoista, kuten fiksuhuuto.fi?
Suosittelen lämpimästi teille fiksuhuutoa! |
Taitaa olla mainos vai kuinka monta huutoa olet saanut kotiin asti?
ÄLKÄÄ VAAN LAITTAKO RAHAA FIKSUHUUTOON,ON SAMA KUN LAITTAIS SILPPURIIN!
TAVAROISTA EI TIETOAKAAN JA JOS SATTUNUT SAMAA HUUDON,MAKSANUT,NIIN EIPÄ KUULU SIELTÄ ENÄÄ MITÄÄN!
PELKKÄ HUIJAUS TÄMÄ FIKSUHUUTO!!!!!
ASIASTA TEHTY MONTA RIKOSILMOITUSTA JA JOS ON JOUTUNUT UHRIKSI KANNATTAA MENNÄ,VAIKKA SENTTIHUUTOKAUPAT.INFO JA SIELTÄ LUKEA TARKEMMIN.
| |
| | |
23.10.10, 15:51
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | Uusi kotimainen senttihuutokauppa
Minä rupean käyttämään tuota uutta huutokauppaa pirkanmaalta, kun asun itsekin täällä
ja siellä on noita yllätys juttujakin tulossa huutoon.
Pankkimaksut vielä kyllä puuttuvat. Sunny Bid | Live Penny Auction | |
| | |
19.01.11, 20:24
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | voitin Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sannaäiti Minä rupean käyttämään tuota uutta huutokauppaa pirkanmaalta, kun asun itsekin täällä
ja siellä on noita yllätys juttujakin tulossa huutoon.
Pankkimaksut vielä kyllä puuttuvat. Sunny Bid | Live Penny Auction |
Voitin tuolta lahjakortin.
Huudan lisää nyt kun siellä ei voi käyttää enään huutoautomaattia.
Ovat uudessa osoitteessa huutotalkoot | |
| | |
29.01.11, 14:10
|
#24 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2011
| Huuda rahaa!
Tässäpäs vasta mielenkiintoinen löytö! Senttihuutokauppa joka tarjoaa rahaa ja vieläpä huudetut sentit lisätään huudon voittosummaan. Näyttäisi olevan kyllä pääosin englanniksi ja sivusto vähän vaiheessa, mutta itse ainakin aion kokeilla. :) Money2Money | |
| | |
29.05.11, 11:56
|
#25 (linkki)
| | (Vierailija) |
Näitä senttihuutokauppoja näyttää nykyään menevän ja tulevan. Nyt uusin mihin olen törmännyt on Lahjahuuto. Itse olen liittynyt ja katsotaan miten homma toimii, kunhan kauppa aukeaa. Ainakin tämän kotipaikka on Suomessa eikä jossain Virossa ym Siperiassa. Lahjahuuto.fi | |
| | | | |