Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kaista etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kaista > Yleinen Keskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
06.06.11, 13:07   #26 (linkki)
mikael
(Vierailija)

Ensimmäisen viikon jälkeen lahjahuudosta on jäänyt hyvä maku. Hinnat pysyvät pienenä ja pidän siitä että lahjakortti antaa paljon enemmän vaihtoehtoja ostajalle. Itse huusin Gigantin lahjakortin ja se tulikin jo postissa. Nyt pitää vain päättää ostanko Moccamasterin vaiko uuden partakoneen :)
  Vastaa viestiin
14.06.11, 02:06   #27 (linkki)
huutoja
(Vierailija)

lahjahuuto

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikael Näytä viesti
Näitä senttihuutokauppoja näyttää nykyään menevän ja tulevan. Nyt uusin mihin olen törmännyt on Lahjahuuto. Itse olen liittynyt ja katsotaan miten homma toimii, kunhan kauppa aukeaa. Ainakin tämän kotipaikka on Suomessa eikä jossain Virossa ym Siperiassa. Lahjahuuto.fi
Vaikuttais olevan ihan jees! Uskaltaiskohan kokeilla.. Houkuttelis kyllä. Huutokaupattaviin lajakortteihin oon törmänny toisaalta muillakin huutokauppasivuilla. Sellasilla sivuilla missä vois halutessaan huutaa muitaki juttuja ku niitä lahjakortteja. Että jos kerran johonki liittyy niin liittyis sit sellaseen missä sais muitaki tuotteita eikä vaan jotai lahjakortteja. Sinänsä houkuttelis tosi paljon liittyä jollekkin senttihuutokauppasivulle ku sieltä saattais saada jonku esim tietokoneen ihan sikahalvalla.
  Vastaa viestiin
20.06.11, 17:18   #28 (linkki)

Rekisteröitynyt: 06/2011
Yksi uusi kansainvälinen paikka

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja huutoja Näytä viesti
Sinänsä houkuttelis tosi paljon liittyä jollekkin senttihuutokauppasivulle ku sieltä saattais saada jonku esim tietokoneen ihan sikahalvalla.
Yksi senttihuutokauppa oli esittelyssä tuolla sivulla mikä vaikuttaa lupaavalta. Tuolla on mun mielestä tosi hyvä systeemi. Lyhyesti sanottuna paikka on verkkokauppa, mikä järjestää myös senttihuutokauppaa.

Jos on ostamassa esim jotain tiettyä viihde-elektoniikkaa, tai vaikka Applen tuotteita, niin tuolla on mahdollisuus yrittää huutaa se melkein ilmaiseksi. Sitten jos ei sitä huutoa voita, niin käyttämänsä huudot saa takaisin, jos ostaa sen tuotteen sieltä verkkokaupasta.

Eli mitä tuo paikka tekee on se, että jos on ostamassa tuotteen joka tapauksessa, niin tavallaan et voi hävitä. Saa vain mahdollisuuden tosi edulliseen hankintaan huutokaupan muodossa.

Varmaan se kauppa saa asiakkaita tuolla systeemillä, millä se pystyy kustantamaan säännöllisesti nuo melkein ilmaiset laatu-tuotteet. (täysin omaa spekulointia)

Omasta mielestä ainakin tässä vaiheessa ehdottomasti tutustumisen arvoinen paikka.
  Vastaa viestiin
03.07.11, 23:09   #29 (linkki)
urpikka
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wuorenpeikko Näytä viesti
Yksi senttihuutokauppa oli esittelyssä tuolla sivulla mikä vaikuttaa lupaavalta. Tuolla on mun mielestä tosi hyvä systeemi. Lyhyesti sanottuna paikka on verkkokauppa, mikä järjestää myös senttihuutokauppaa.

Jos on ostamassa esim jotain tiettyä viihde-elektoniikkaa, tai vaikka Applen tuotteita, niin tuolla on mahdollisuus yrittää huutaa se melkein ilmaiseksi. Sitten jos ei sitä huutoa voita, niin käyttämänsä huudot saa takaisin, jos ostaa sen tuotteen sieltä verkkokaupasta.

Eli mitä tuo paikka tekee on se, että jos on ostamassa tuotteen joka tapauksessa, niin tavallaan et voi hävitä. Saa vain mahdollisuuden tosi edulliseen hankintaan huutokaupan muodossa.

Varmaan se kauppa saa asiakkaita tuolla systeemillä, millä se pystyy kustantamaan säännöllisesti nuo melkein ilmaiset laatu-tuotteet. (täysin omaa spekulointia)

Omasta mielestä ainakin tässä vaiheessa ehdottomasti tutustumisen arvoinen paikka.

Lueskelin foorumia ja eteen putkahti tutunnäköinen viesti :)
V2.fi | Bidster - internetin halvin huutokauppa

Copypastella tehty mainospuhe..
  Vastaa viestiin
11.07.11, 14:17   #30 (linkki)
Samppa77
(Vierailija)

Paras senttihuuto tähän asti

Joo Lahjahuuto on hyvä. Olen voittanut jo 5 kertaa ja joka kerta voitot tulleet nopeasti perille. Luotettava paikka!
  Vastaa viestiin
17.08.11, 09:27   #31 (linkki)
Lennu
(Vierailija)

Minä ainakin olen viihtynyt

näissä kotimaisissa. Lahjahuudossa on pieniä voittoja, mutta hinnatkaan ei päätä huimaa. Takuuhuudossa on kesän ainana meno äitynyt melkoiseksi. Pitää ihan verissäpäin taistella tavarasta. Vähän samaa taistelua on nähtävissä Äijähuudossakin. Kalliiksi tulee huutaminen, jos jotain kalliimpaa sieltä haluaisi voittaa.
  Vastaa viestiin
07.09.11, 09:15   #32 (linkki)
ollinkurjuus
(Vierailija)

maksettuja huutovoittoja ei toimiteta Fiksuhuudosta.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pekka21 Näytä viesti
Onko teillä kokemusta senttihuutokaupoista, kuten fiksuhuuto.fi?
Itse olen huutanut fiksuhuudossa kohta kuukauden ja voin kertoa, että
voittoja on tullut :). Olen seurannut myös muita senttihuutokauppoja,
mutta fiksuhuuto.fi on osoittautunut muita paremmaksi.
Suosittelen lämpimästi teille fiksuhuutoa!

Olen huutanut fiksuhuudosta kaksi voittoa. Ensimmäinen oli joulukuu 2009 voiton olen maksanut
toimituskuluineen mutta voittoa en ole saanut vieläkään 7.9-2011.
Toisen voiton huusin 2010 senkin maksoin toimituskuluineen. Voittoa vain en ole saanut vieläkään-
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku