Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kaista etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kaista > Yleinen Keskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.01.10, 14:05   #1 (linkki)
pömppöpää
(Vierailija)

vaatesuunnittelija opiskelijaksi ilman toisen asteen koulutusta

Hei kaikille!
osasiko joku neuvoa tai auttaa tai mitä vaan että onko mahdollisuutta opiskella tai työskennellä
vaatesuunnnittelija ilman toisen asteen koulustusta siis lukio, ammattikoulu ym.

en pääse mitään kouluja läpi erään asian vuoksi ja sitä asiaa taas erään sairauden vuoksi, olen käynyt lääkäreillä ja tämä on ollu issue vauvasta asti mutta minulla tosiaan olisi tarve opiskella tätä
osaako kukaan neuvoa? tunnen olevani umpikujassa.

kiitos jos vastaa joku !<3
  Vastaa viestiin

05.01.10, 22:17   #2 (linkki)
ella.
(Vierailija)

vaikea..

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pömppöpää Näytä viesti
Hei kaikille!
osasiko joku neuvoa tai auttaa tai mitä vaan että onko mahdollisuutta opiskella tai työskennellä
vaatesuunnnittelija ilman toisen asteen koulustusta siis lukio, ammattikoulu ym.

en pääse mitään kouluja läpi erään asian vuoksi ja sitä asiaa taas erään sairauden vuoksi, olen käynyt lääkäreillä ja tämä on ollu issue vauvasta asti mutta minulla tosiaan olisi tarve opiskella tätä
osaako kukaan neuvoa? tunnen olevani umpikujassa.

kiitos jos vastaa joku !<3
en tiedä mitä vaatesuunnittelijan ammatti merkkaa sinulle mutta kyllähän se kouluja vaatii, harmillista jos et tosiaan pääse mitään läpi, ehkä voi jotain liikkeisiin töihin ottamis menetelmillä edetä..

pitäisi olla kuuluisa niin voisi :D! okei no tuo oli ilkeä esimerkki. mutta ei tosiian ole mistään muusta ajatusta kun tuosta että jos voisi päästä jotenkin jonnekkin harjoittelijaksi..
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku