Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kaista etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kaista > Yleinen Keskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
23.10.11, 21:05   #1 (linkki)
tassu86
(Vierailija)

leffatverkossa.net

iltaa!!!
tietääkö täällä kukaan että mikähän mahtaa sivustossa olla vikana kun päivitys kestää ihan ÄLYpitkään??? mahtaako sivusto enää avautua ollenkaan, enkä mistään saa tietoa asiasta, ni aattelin että josko joku tääl tietäis asiasta. please, nyt messuu tänne jos joku jotain tietää!!! :)
  Vastaa viestiin

24.10.11, 12:08   #2 (linkki)
tassu86
(Vierailija)

HALLOO!!!
eikö oikeesti täällä kellään ole tietoa tai onko edes muita sivuston käyttäjiä???? mistähän vois ees vastaus löytyä, jos tääl kerta kukaan ei tiiä??? harmittaa kun pientä oravaa, ku käpy on jäässä!!! :(
  Vastaa viestiin
24.10.11, 14:37   #3 (linkki)
Tarzan
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tassu86 Näytä viesti
HALLOO!!!
eikö oikeesti täällä kellään ole tietoa tai onko edes muita sivuston käyttäjiä???? mistähän vois ees vastaus löytyä, jos tääl kerta kukaan ei tiiä??? harmittaa kun pientä oravaa, ku käpy on jäässä!!! :(
Sivusto oli laiton (piraattikamaa) joten se suljettiin, oisko ollut viranomaisten toimesta.

Todella etovaa toimintaa muutenkin koko sivu. Pyörii mainosrahoilla tai Vip-asiakkailla. Eikä penniäkään mene niille tekijöille, joiden teoksia sivustolla pyöritetään. Törkeää toimintaa! Hyvä että kaatui.
  Vastaa viestiin
24.10.11, 15:13   #4 (linkki)
tassu86
(Vierailija)

leffatverkossa.net

no just, elikä tietoo ei oo, arvailua vaan...eihän sun mikään pakko oo sitä sivua käyttää!!! minä olen ainakin hyvin tyytyväinen sivustoon. kyllä köyhälle kelepaa!!! on täällä maailmassa sorettu niin paljon vähempiarvosta porukkaakin kun elokuvantekijöitä yms. että revippä siitä pökkelö! edelleen kaipailen sitä tietoa asiasta jos joku tietää? :)
  Vastaa viestiin
24.10.11, 18:19   #5 (linkki)
erkki harsi
(Vierailija)

Lainaus:
no just, elikä tietoo ei oo, arvailua vaan...eihän sun mikään pakko oo sitä sivua käyttää!!! minä olen ainakin hyvin tyytyväinen sivustoon. kyllä köyhälle kelepaa!!! on täällä maailmassa sorettu niin paljon vähempiarvosta porukkaakin kun elokuvantekijöitä yms. että revippä siitä pökkelö! edelleen kaipailen sitä tietoa asiasta jos joku tietää? :)
No nyt näemmä sorsitaan itse köyhää näiden roistojen toimesta. Katso peilin.
  Vastaa viestiin
24.10.11, 20:47   #6 (linkki)
tassu86
(Vierailija)

Just...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja erkki harsi Näytä viesti
No nyt näemmä sorsitaan itse köyhää näiden roistojen toimesta. Katso peilin.
no juma mikä riivaa???? halavattuako työ tänne kirjottelette, kun ei voi pysyä asiassa!!!! jos et tiiä vastausta kysymykseen, ni okei!!! mut sit ei tarvii kirjottaa yhtään mitään!!! pyysin tässä ketjussa nimenomaan vastausta juuri tähän asiaan ja jos vastausta ei oo ni, SORMET POIS NÄPPÄIMILTÄ!!!! PÖKKELÖ!
  Vastaa viestiin
25.10.11, 13:45   #7 (linkki)
ihmetys
(Vierailija)

Lainaus:
no juma mikä riivaa???? halavattuako työ tänne kirjottelette, kun ei voi pysyä asiassa!!!! jos et tiiä vastausta kysymykseen, ni okei!!! mut sit ei tarvii kirjottaa yhtään mitään!!! pyysin tässä ketjussa nimenomaan vastausta juuri tähän asiaan ja jos vastausta ei oo ni, SORMET POIS NÄPPÄIMILTÄ!!!! PÖKKELÖ!

joo ei oo toiminu mullakaan n. viikkoon ja just maksoin...
  Vastaa viestiin
25.10.11, 14:44   #8 (linkki)
tassu86
(Vierailija)

leffatverkossa.net

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ihmetys Näytä viesti
joo ei oo toiminu mullakaan n. viikkoon ja just maksoin...
nii ja ku on vähän omituista jos viranomaiset ois sulkenu sivun ni kai jostain netin syövereistä löytys jotain tietoo ett sivusto on suljettu, mut kun nyt ei löydy mitään!! ja sit jännä ett miten siel vois olla toi päivitys-juttu, jos kerta sivu on suljettu? ett vähän vaikee uskoo, mut vaikee olla uskomatta kun kerta näin pitkään "päivitys" kestää, eivätkä infoo käyttäjille mitään tai vastaa viesteihin. ja sit ku ei oo mikään äly-vanha sivusto, ett miten ne nyt muka ois jääny kiinni jo nyt kun esim. nordic-tv ja fin-tv. on kuitenkin pystyneet toimimaan paljon pitempään kun leffatverkossa.net jäämättä kiinni. potuttaa ku just aloin kattoo sonsin 4kautta ja suomen telkust se tulee joskus miljoonan vuoden päästä, ku 2kautta on vasta näytetty :(
  Vastaa viestiin
25.10.11, 22:51   #9 (linkki)
ketuttaa
(Vierailija)

joo! kyl tää monta yövuoroa on pelastanu. jos kuulet jotaan ni infoo tänne. mä teen samoin.
  Vastaa viestiin
25.10.11, 23:23   #10 (linkki)
tassu86
(Vierailija)

leffatverkossa.net

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ketuttaa Näytä viesti
joo! kyl tää monta yövuoroa on pelastanu. jos kuulet jotaan ni infoo tänne. mä teen samoin.
heti ilmotan, jos jotain selvii.. :)
  Vastaa viestiin
28.10.11, 09:10   #11 (linkki)
Ihmettelijä täälläkin
(Vierailija)

Samaa ihmettelen

Oon kanssa miettiny noita ketjussa mainittuja juttuja. Luulisi että sivulla lukis jotain muuta kuin päivitetään jos se olis kokonaan suljettu. Harmittaa pirusti kun palvelusta on maksettu ja sitä ei kuitenkaan pysty käyttämään, muuten oon ollu kyllä tosi tyytyväinen. Toivotaan että toimii taas pian.....
  Vastaa viestiin
29.10.11, 13:03   #12 (linkki)
tassu86
(Vierailija)

leffatverkossa.net

joo, mä vähän kyll ristiä veikkaan, joku tuoll naamakirjan puolella sano ett jos on suora linkki videoon ni pääsee kattomaan, mut mä kokeilin enkä päässy. sit joku sano ett oli laittanu s.postia ylläpidolle ja sieltä oli vastattu ett, ongelmia ratkotaan kuumeisesti ja sivusto palaa mahdollisimman pian (mikseivät sit tiedota asiasta yleisesti, vaik fb:ssä jos näin kerta on?), mut mä laitoin kanss messuu sinne ja mulle ei kyll vastattu mitään. sit joku sano ett ei oo sivusto suljettu lopullisesti, kun kerta palvelin toimii..mut mä kyll luulen ett joko ne ite sulki sivun koska viranomaiset pääs jäljille (mut tätäkin vaikee uskoo, kun onhan fin-tv ja nordic-tv puuhannu paljon pitempään ku tää ja tuskin ne nyt ihan pällejä on ollu, ett eivätköhän oo osannu peittää jälkensä kunnolla) tai sit on tullu tarpeeks rahaa ja viranomaisten pelko on kasvanu liian suureks, ett sulkivat sen. noh, mut toivotaan ett sivusto viel aukeis, tai tulis joku vastaava pulju, noi fin-tv ja nordic-tv on ihan lapsen kengissä vielä, laadun, palvelun ja jopa joltain osin valikoimankin suhteen...eikä huvittas yhtään ostaa vippiä nordic-tv:lle, kun esim. sarjoissa häviää roimasti leffatverkossa.netille ja elokuvien laatu on huonompi :(
  Vastaa viestiin
03.11.11, 11:42   #13 (linkki)
tassu86
(Vierailija)

leffatverkossa.net

löysin uuden sivuston!!! :) FinMovie, finmovie- suomalaisten leffaportaali. vähänlaisesti vielä katsottavaa, mut kantsii seurailla, ett jos vaik siit piristys...
  Vastaa viestiin
25.11.11, 02:53   #14 (linkki)
tympii
(Vierailija)

Lainaus:
löysin uuden sivuston!!! :) FinMovie, finmovie- suomalaisten leffaportaali. vähänlaisesti vielä katsottavaa, mut kantsii seurailla, ett jos vaik siit piristys...
Kyllä niin petyin leffatverkossa toimintaan, ei edes maksaville asiakkaille ilmoiteta mitään miksi sivusto on lakkautettu!! Tuo on ilmeisesti heidän uusi sivusto, en todellakaan sinne rahojani laita!
  Vastaa viestiin
20.01.12, 19:09   #15 (linkki)
milnsasku123
(Vierailija)

siis mikä tää paikka on
  Vastaa viestiin
22.01.12, 08:23   #16 (linkki)
diudiu
(Vierailija)

nordic-tv.com pyörii lähes täydellisesti. Sillointällöin on lataus ym. ongelmia, mutta n. puolentoista euron kk-hintaan se ei tunnu pahalta. Siellä sentään pääsee katsomaan ilmaisia leffoja, jos ei halua maksaa. leffatverkossa.jtn piti osastoa "ilmaiset leffat" mutta niitäkään ei päässyt katsomaan, koska et päässyt kirjautumaan sisään ilman suoritettua kuukausimaksua. Kun piratebay.org blokattiin niin arvatenkin kohta blokataan nordic-tv:kin. Siihen päälle vielä PIPAt ja SOPAt niin ollaan täydellisessä kontrollissa.
  Vastaa viestiin
11.05.12, 11:41   #17 (linkki)
youse
(Vierailija)

nordictv

Tähän asti olen nähnyt nordic-tv:n nyt siin lukee vaan we will back soon...
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku