| | |
22.01.07, 11:11
|
#1 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 01/2007
| Ketä sinä ihailet?
Kuka on sinun idolisi ja miksi? Minkälainen henkilö voi olla idoli? Mitä idoliuteen tarvitaan? Himmentääkö nykyinen julkisuuskulttuuri tähtien valovoimaa? Voiko esimerkiksi idols-kilpailijasta tulla oikea idoli? Kerro mielipiteesi!!
| |
| | |
22.01.07, 15:23
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) |
Jimmy Page on ehdoton idoli, soittaa aivan fantastisesti...niinkuin koko Pink floydin porukka, ja esim. John Lennon ja Janis Joplin
Idols-kilpailijasta minun mielestäni ei voisi koskaan tulla mitään oikeaa idoli! ..Mutta se onkin minun mielipiteeni...ei oikein tuo nyky päivän musiikki muutenkaan oikein innosta...
Idoli voi olla henkilö, jolla on karismaa, oma tyyli (laulaa/soittaa/ym...) ja joka todella osaa hommansa..
| |
| | |
22.01.07, 16:46
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Ihailen itseäni.
Kyllä se on suuri ihme jos minä ole elänyt jo 25-vuotiaaksi. Ihailen siksi itseäni aika suuresti, kun olisin kuitenkin voinut kuolla pois melkein joka päivä.
Jos musasta puhuttaisiin niin varmasti eniten ihailen sellaisia ihmisiä, jotka tekevät tinkimättä omaa juttuaan. Kate Bush ja Annie Lennox on sellaisa kestosuosikkeja, että niitä jaksaa aina kuunnella ja niistä tulee aina niin turvallinen ja kodikas olo. Ei ne idoleja sillai ole kuin nykyidolit mielletään idoleiksi. Näillä naisilla on se ero, että ne oikeasti on puskeneet itsensä läpi vuosien työn tuloksena eikä silloin ollut televisiokilpailu pääosassa, kun he tulivat tähdiksi. Eikä sillä ole mitään tekemistä idoliuden kanssa, jos selviää jossain karaokekisassa vaikka 12 parhaan joukkoon. Voittajassa on tietenkin ainesta johonkin, mutta muut on aika turhia loppujen lopuksi ja vain osa voittajistakaan osoittautuu saamansa ihailun arvoiseksi. Valitettavaa totuutta, mutta idoli sana on menettänyt merkityksensä tämän eräänkin tv-kisan vuoksi. Harmi. | |
| | |
22.01.07, 19:32
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) | IDOLI!!!!
jokaisen mielestä kuka tahansa voi olla idoli. itsehän ne siitä päättää :) mutta minulla on ollut idoli ja se oli noin puolivuotta.. mutta en jaksanut enään ketää fanittaa.. idoli voi olla esimerkillinen tai sitten ei.. eihän se tarvitse olla mutta ei ole kyllä järkeä jotain saatananpalvojaakaan fanittaa jostain bändistä.. idoli voi olla mukava ja siksi sitä voi ihailla jos tykkää sen ulkonäöstä tai laulutyylistä tai persoonasta.. yms.. :)
| |
| | |
23.01.07, 14:23
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) |
Frodo Reppuli on ihan ehdoton idoli. Sehän pelasti koko ihmiskunnan tuholta. Ajatelkaa nyt vähän. Tai sit jos tuo ei kelpaa, niin Hannibal Lecter on toinen. en oo koskaan törmänny toiseen samanlaiseen joka ei olis yhtä kaikkiruokainen...
| |
| | |
23.01.07, 14:27
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Sankaritartar Kyllä se on suuri ihme jos minä ole elänyt jo 25-vuotiaaksi. Ihailen siksi itseäni aika suuresti, kun olisin kuitenkin voinut kuolla pois melkein joka päivä.
Jos musasta puhuttaisiin niin varmasti eniten ihailen sellaisia ihmisiä, jotka tekevät tinkimättä omaa juttuaan. Kate Bush ja Annie Lennox on sellaisa kestosuosikkeja, että niitä jaksaa aina kuunnella ja niistä tulee aina niin turvallinen ja kodikas olo. Ei ne idoleja sillai ole kuin nykyidolit mielletään idoleiksi. Näillä naisilla on se ero, että ne oikeasti on puskeneet itsensä läpi vuosien työn tuloksena eikä silloin ollut televisiokilpailu pääosassa, kun he tulivat tähdiksi. Eikä sillä ole mitään tekemistä idoliuden kanssa, jos selviää jossain karaokekisassa vaikka 12 parhaan joukkoon. Voittajassa on tietenkin ainesta johonkin, mutta muut on aika turhia loppujen lopuksi ja vain osa voittajistakaan osoittautuu saamansa ihailun arvoiseksi. Valitettavaa totuutta, mutta idoli sana on menettänyt merkityksensä tämän eräänkin tv-kisan vuoksi. Harmi.
23.01.07, 18:07
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Ronnie James Dio
Aivan loistava biisien tekijä ja loistava laulaja. Ääni on kultaa, biisit timanttia.
Pienimies mutta suurimies.
| |
| | |
25.05.07, 11:47
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | kitaristit Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja minä,vain Jimmy Page on ehdoton idoli, soittaa aivan fantastisesti...niinkuin koko Pink floydin porukka, ja esim. John Lennon ja Janis Joplin
Idols-kilpailijasta minun mielestäni ei voisi koskaan tulla mitään oikeaa idoli! ..Mutta se onkin minun mielipiteeni...ei oikein tuo nyky päivän musiikki muutenkaan oikein innosta...
Idoli voi olla henkilö, jolla on karismaa, oma tyyli (laulaa/soittaa/ym...) ja joka todella osaa hommansa.. | Halusin vain varmistaa, tiedäthän, että Jimmy Page on Led Zeppelin-kitaristi?
Sun kannatais tsekata myös esim. Jeff Beck, Jimi Hendrix, Jethro Tull ym.
saattaisit digata.
Who:ltakin löytyy pari hyvää levyä: Who´s Next ja Quadrophenia
Stonseilta: Sticky Fingers ja Exile on Main Street
Nää on siis vanhoja juttuja, jos ne kolahtaa nykymusaa paremmin.
| |
| | |
31.05.07, 13:19
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Jimmy
Pagen "sädekehää" hieman himmentää miehen taipumus pikkutyttöihin. Sehän seurusteli aikanaan aikuisena miehenä 14-vuotiaan kanssa.
| |
| | |
04.09.07, 04:00
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Metallia..on-on, ja loistava
"Sydän syrjällään":Aivan loistava biisien tekijä ja loistava laulaja. Ääni on kultaa, biisit timanttia.
Pienimies mutta suurimies
Ja puhumatikaan John Lewisin "Django"...sieluu..soul. Laatta laulaa ku Milt nuijii ja tietty koko MJQ!!!!
| |
| | |
07.10.07, 10:34
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | pink floyd Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja minä,vain Jimmy Page on ehdoton idoli, soittaa aivan fantastisesti...niinkuin koko Pink floydin porukka, ja esim. John Lennon ja Janis Joplin
Idoli voi olla henkilö, jolla on karismaa, oma tyyli (laulaa/soittaa/ym...) ja joka todella osaa hommansa.. | Jimmy Pagella ei kyllä ole mitään tekemistä Pink Floydin kanssa, tai ovatha ne samasta maasta kotoisin....
| |
| | |
22.11.07, 19:57
|
#12 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 11/2007
|
No vaikka Bruce Dickinsonia.Se osaa lentää Harrierilla mut Harrierin käyttö taistelussa on lähes itsari."...too many hot spots" six vetäyty persian-gulf kekkereistä.Ei vaan,en tiedä onko Nasse-setä kännissä mutta ite kylläkin..."It was the cold october morning........."
| |
| | |
28.11.07, 18:13
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Rihanna ja Shakira
Rihannalta ja Shakiralta tulee NIIN mahtavaa perseenpyöritystä ja keikutusta, ja seksikkäitä videoita ja kuvia,että HUHHUH. Rakastan tällasii tyyppei, koska ite oon laiha ja ykden tissini päältäalle kiertämällä mitattuna on n. 50 cm. Persekin on ihanan iso, ja harrastan yhtä perseenpyöritys tanssia. Ryhmässä on mä ainoona tyttönä ja kolme poikaa, SEKSIKÄSTÄ poikaa. Ollaan kuvattu musiikkivideoita, Rihanna tai Shakira musa taustalla, mutta omat rankemmat sovituksemme. Pussaillaan, ja riisutaan ja reilusti niillä videoilla. Uulalaa! Ja yks raiskausvideokin on, jossa oon alasti, ja makaan selälläni sängyssä, toinen käsi sidottuna sängyn toiseen päähän, ja toinen käsi toiseen, ja samalla tavalla jalat. Eli oon niinkun äks-asennossa. Rimpuilen, mutta mies vaan makaa päälläni, ja suutelee mua. No ei ihan, on mulla rintsikat ja alkkarit. Liioittelin vähän, mutta persuksenkeikutusta on.
Tämän takia rihanna ja Shakira
| |
| | |
12.12.07, 20:34
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) |
ihailen My Chemical Romancen laulaja Gerard Waytä. Gerard on hieno sanoittaja ja loistava taiteilija.
| |
| | |
13.01.08, 21:45
|
#15 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 12/2007
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Bääbs Kuka on sinun idolisi ja miksi? Minkälainen henkilö voi olla idoli? Mitä idoliuteen tarvitaan? Himmentääkö nykyinen julkisuuskulttuuri tähtien valovoimaa? Voiko esimerkiksi idols-kilpailijasta tulla oikea idoli? Kerro mielipiteesi!! | Davy McGowan, koska kyseessä on musiikkikeskustelu (vaimoni on muuten minun ehdoton idolini). Hän on rohkeasti heittäynyt päätoimisesti taiteen (musiikin ja kirjoittamisen) luontiin. Esimerkiksi taiteellisesta rohkeudesta esittäisin tämän Skotin laulaman "Pukilla menee huonosti", (joka on The Mescaline Smugglers yhtyeen albumilla koskenkorvapuusti). Davy ei osaa Suomea,mutta luottavaisesti hän suomeksi tulkitsee tämän Heikkilän tekemän kappaleen. Idolini on tosin myös taiteellisen monipuolisuutensa lisäksi todellinen herrasmies, joka ottaa samalla palavalla intohimolla huomioon ympärillään olevat kanssaihmiset kuin tulkitsee esimerkiksi Waits:n kuuluisan särkyneiden sydänten klubin kestosuosikin "Blue Valentine" (joka on The Mescaline Smugglers yhtyeen albumilla Raking the Mules). Nämä kaksi esimerkkiä on hyvä asettaa vasten "The wee auld man" (Lafferty's place/ The Kvester Melkk Quintet) kappaletta, jonka Davy esittää "äidinkielellään" Glaswegian:lla (Glasgown murre).
Idoli voi olla laajasti ottaen kuka vain, jota joku ihailee "idolisoi". Musiikin yhteydessä on kyseessä kai lähinnä henkilö/-t joiden tulkinnat puhuttelevat yhtä tai useampaa kuulijaa. "Se jokin" vaihtelee varmasti yksilökohtaisesti kunkin ihailijan omista elämänarvoista tai niiden puuttumisesta (vrt. massahysteria) johtuen. "Se jokin" on siis tuo tarvittava palanen, jos haaveilet tiestä idoliksi. "Nykyinen julkisuuskulttuuri" ja sen vaikutukset ovat mielestäni suoraa seurausta "sitä saa mitä tilaa" sanonnan ydinajatuksesta. Se miksi tuota kysyntää on johtuu usein siitä, että ihmiset etsivät mieluummin "helppoa" onnea pakenemalla "kurjaa" elämäänsä kuin ryhdistäytyvät ja tekevät itse onnensa. Voiko julkkis kilpailusta tulla oikeita julkkiksia on mielestäni toisaalta jo kysymyksen asettelultaan paradoksi. Toisaalta siis voit olla idoli, jos joku (yksikin ihminen) sinua aidosti ihailee! Vai tarvitaanko muka tietty määrä palstamillimetrejä lehdissä ennenkuin Idoli on oikea Idoli (ei tarvita)? Tässä täytyy varoa sekoittamasta termejä Idoli ja Julkkis (julkisuudenhenkilö). Ko. termien väliin ei voi automaattisesti laittaa yhtäsuuruusmerkkiä!
| |
| | |
25.03.08, 16:50
|
#16 (linkki)
| | (Vierailija) | BFMV
Bullet For My Valentine o aika hyvä :--)
Oisko ketään hyvää netti kaveria joka ois joku 11-13 :--D
| |
| | |
27.08.08, 20:36
|
#17 (linkki)
| | (Vierailija) | My First Band
My First Band tekee pirteää ja iloista musiikkia joka on erittäin tervetullutta tähän pimeään maankolkkaan. Laulaja Antti Koivula on valovoimaisimpia tähtiä mitä on nähty aikoihin. Keikalla bändi soittaa suurella sydämellä ja vankalla kokemuksella. Biisit ovat omaleimaisia ja kekseliäitä. Minä olen fani. My First Band on idolini.
| |
| | |
03.09.08, 22:47
|
#18 (linkki)
| | (Vierailija) |
Shade Empiren rumpali Epi Rasane. Kova rumpali ja hauska persoona.
| |
| | |
18.12.08, 20:40
|
#19 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 02/2008
| Mie oon aivan lätkässä
Käykö Keuhkoon. Sen naamannuljake muistuttaapuolimätää päärynää, nam.
| |
| | |
29.01.09, 15:12
|
#20 (linkki)
| | (Vierailija) | SYSTEM OF A DOWN
Daron Malakian on minulle jumalaisin mies maan päällä. Mies joka taitaa biisinteon ja kitaransoiton ja jolla on iiiiihaaanat ruskeat isot silmät.
| |
| | |
09.04.09, 18:31
|
#21 (linkki)
| | (Vierailija) | IRWIN GOODMAN
Oli musiikin mestari.
| |
| | |
08.05.09, 17:43
|
#22 (linkki)
| | (Vierailija) | SLIPKNOT
slipknotin musiikki on innostanut mua jo pitkään. eihän se mikään yhden miehen yhtye oo mut kuitenkin
omasta mielestäni kukaan idolssa voittanut ei ole kauhean suosittu ja he voisivat painua V***uun.
ari kouvunen, ei näin älä liity amoraliin pilaat niitten maineen. -_-
| |
| | |
20.06.09, 14:04
|
#23 (linkki)
| | (Vierailija) | PanterA
Rakastan tätä bändiä! Rex Brownin jumputtava basso, Vinnie Paulin tyylikäs rummutus, ja Darrel Dimebagin (rip) murhaavat kitara riffit ovat loistava yhdistelmä!
Tämän lisäksi Phil Anselmonin ääni on loistava!
Puran yleensä vihani kuuntelemalla Panteran musiikkia, se auttaa! Biisien sanoitukset takovat järkeä päähäni. Jumaloin bändin jokaista jäsentä.
Suosittelen tutustumaan bändiin!
| |
| | |
10.07.09, 12:07
|
#24 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2009
| Michael Jackson
Oli Paras! Mutta vaikka hän onm kuollut fanitan häntä maailman loppuun asti!!!
| |
| | |
10.07.09, 12:12
|
#25 (linkki)
|
Rekisteröitynyt: 07/2009
| Lainaus: |
Alkuperäinen kirjoittaja Nneee Bullet For My Valentine o aika hyvä :--)
Oisko ketään hyvää netti kaveria joka ois joku 11-13 :--D | Mä oon
| |
| | | | |