Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kaista etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kaista > Yleinen musiikkikeskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.05.08, 14:25   #1 (linkki)
Senkku
(Vierailija)

paramore

moi. löytyiskö ketään joka tykkää paramoresta? jos tykkäät ni tänne vaan ja muutkin voi tulla kommaamaan. (ei haukkumis kommentteja,kiitos!)
  Vastaa viestiin

16.05.08, 12:49   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 08/2006
Nätti laulaja jos ei muuta =)
  Vastaa viestiin
19.07.08, 10:49   #3 (linkki)
..p.p.p.
(Vierailija)

jhees

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Yautja
Nätti laulaja jos ei muuta =)
No huhhuh. :S et sä sillon tykkää paramoresta vaan siitä laulajasta :O
No jo, sama se. Hyvä bändi mun mielestä :D jos muutama biisi lasketaan pois ;D
  Vastaa viestiin
19.07.08, 22:01   #4 (linkki)
Nannatus
(Vierailija)

Täältä löytyy!!! XD

Ensimmäistä levyä en vielä ole saanut käsiini, mutta RIOT! löytyy. Ihanan energistä musiikkia! Videoklippien peusteella erinomainen livebändi. Kunpa pääsisin keikkalle... Tällä hetkellä lempparibiisejä ovat For A Pessimist I'm Pretty Optimistic, That's What You Get ja Misery Business. Tai no oikeestaan kaikki albumin RIOT! biisit ovat hyviä. Hayley Williamsin hiukset on by the way mun mielestä tosi hienot. Mikähän väri niissä tarkalleen mahtaa olla??
  Vastaa viestiin
09.03.09, 17:54   #5 (linkki)
Hayley-Ding,Ding
(Vierailija)

Hei kaikki paramore fanit!!!

Siis mie etin noin 13-15.wee poikii bändii...Mää haluaisin laulaa ku en ossaa soittaa mittään muuta ku sutani. Eli tarvitsisin kitaristin, basistin ja rumpujen rummuttujan, sekä viel yhen kundin laulamaan miun kans. Elikkä soitettais paramoren tapasta pop punkkii...ja teidän kaikkien pittäis olla joko kannuksesta tai kaustiselta. Eli jos kiinnostaa nii mailii ossaan: pirskatti95@hotmail.com. Kuvii saa lähettää, nuo oli ehot.....joten vastatkaa pian! Ja tytöt: ÄLKÄÄ VAIVAITUKO!!!!-sillä viihdyn poikien seurasa enemmän, vaikka olen tyttö...ja oon myös toholammilta:)
  Vastaa viestiin
28.03.09, 10:32   #6 (linkki)
Killing Whispers

Käyttäjän Varjotar avatari

Rekisteröitynyt: 07/2008
Sijainti: In the darkest shadows...
Hirveetä roskaa. Joutuu välillä radiosta kuulemaan ja alkaa heti suututtaa.
  Vastaa viestiin
06.10.11, 06:33   #7 (linkki)
ParamoreHayley<3
(Vierailija)

I love Paramore<

No siis juu,mä rrrrrrrrakastan Paramorea! Hayley Williams on todella hyvä laulamaan ja onhan ne Jeremy ja Taylorkin tosi hyviä soittamaan! Itseltäni löytyy vain levy "RIOT!" Mutta saan kyllä käsiini myös brand new eyes-levyn. Oli helpotus että ne Farron veljekset jättivät bändin. Hehän eivät enäää viihtyneet bändissä. :) jaah,hayleyn hiukset on ihanat aina! Oli ne minkä väriset tahansa! Hayley on kyl muutenki ihan nätti. Sori,että tää mun teksti on niiiin LoL...kuka voi kirjottaa mun hautakiveen R.I.P Sitten kun mä kuolen? Mutta Paramore on paras FOREVER!!!!! :) <3
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku