Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kaista etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kaista > Yleinen musiikkikeskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
21.11.09, 17:54   #26 (linkki)
=)
(Vierailija)

Tämä sivu on julistettu britneyn viha sivuksi siis jotka vihaavat häntä kirjoittelee tänne!! =)
  Vastaa viestiin
21.11.09, 18:14   #27 (linkki)
Anna Tervanpää
(Vierailija)

Britney Spears on iha surkee

Vihaan Britneytä yli kaiken siis en tajuu miks se leikkas ittentä kaljuks!! Hei haloo
  Vastaa viestiin
22.11.09, 11:21   #28 (linkki)
Britney-fani<3
(Vierailija)

Lol

Kuuleppas nyt idiotti. Pidä sinä se turpas kiinni!!!! Älä sano enää yhtään mitään. Onko selvä!?
  Vastaa viestiin
02.12.09, 14:22   #29 (linkki)
=(
(Vierailija)

Älkää haukkuko Britney Spears hän on normaali!!! eikä tätä ole julistettu britneynviha sivuksi!! että kuka oletkin niin älä kommentoi!!
  Vastaa viestiin
21.12.09, 11:56   #30 (linkki)
hyhg
(Vierailija)

jkhg

Muhaahah mitä aijot tehä jos jatkan tätä??lol lol britney on sika+dorka+aivoton apina!!
  Vastaa viestiin
21.12.09, 11:57   #31 (linkki)
Siisanna
(Vierailija)

terrree tääss o siiskku elli siisanna enn olle olluuttt ttäälll kauvvvaaa nniinnppä haalllussin kirrjjjottaa jjottaki
  Vastaa viestiin
20.02.10, 23:12   #32 (linkki)
Moi vaan!
(Vierailija)

Tämä sivu ei ole britneyn haukkumista varten vaan alun perin tehty siihen että ne jotka tykkäävät britneystä vois tulla tutuiks toisilleen ja kertoo muille mitä tietää ja tällee briitusta!Mä vitut välitän mitä te dorkat kirjotatte mun mielipide ei siitä muutu rakastan briitua ja ne jotka eivät tykkää briitusta voi tehdä oman fani sivun siitä ettei tartte britneyä haukkua täällä ku jotkut pahottavat siitä mielensä ku sitä haukutaan.Kiitos!
  Vastaa viestiin
06.03.10, 21:21   #33 (linkki)
Emilia
(Vierailija)

hywä britney fani.....:D

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Britney fani. <3 Näytä viesti
Moi. Tänne saa kirjoitella vain Britneyn fanit.
Eli kaikki haukkujat älkää vaivautuko.
Britney EI ole mielisairas. Kaikki fanit sen tietävät.
Kuinka moni teistä oli 16.7.2009 Britneyn keikalla Hartval-areenalla. Minä olin.
Jos olitte, niin mitä fani-tuotteita ostitte.
Minulla on 3 Britneyn levyä ja kaksi julistetta. Olisi kiva, jos voisin alkaa kirjoittelemaan, jonkun Britney fanin kanssa sähköpostilla, jos kiinnostuit niin laita tietoa itsestäsi mun sähköpostiin eli:
iia.laaksonen@gmail.com

Ps: Mikä on britneyn paras biisi?
Musta: If you seek amy ja I´m not a girl Not yet a woman.

niin että tosiaan voisin alkaa kirjoittaa kanssasi kuhan vaan alan kirjoittaa eipä muuta jos ei siis haittaa???
  Vastaa viestiin
11.05.10, 19:17   #34 (linkki)
britney
(Vierailija)

britney spears

Olin Britney keikalla se oli mahtava keikalta ostin yhen paijjan.Mulla on levyjä kuusi ne on parhaita.Mulla on paljon Britney julisteita.Oon nähny sen Britney tokumentin sika hyvä pakko oli kattoo toisen kerran niin paras!!!!!!!!!!!

PS. Britney spears ei oo seko vaan mahtava ja paras!!!!!!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin
01.02.11, 19:41   #35 (linkki)
Morjens!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm... Näytä viesti
Olisiko Britney Spears mielisairas nyt alan miettiä sitä jos se on niin revin kaikki sen julisteet ja myyn huutokaupassa sen levyt mun tutut sanoo että se on mielisairas koska se leikkas hiuksensa kaljuks oli sairaalas käytti huumeit mun käsittääkseni ja mun lempi laulutovat If you seek amy

Niin et ei se mielisairas oo vaan sil oli joku masennus tms. ku eks sil ollu eroki. :)
  Vastaa viestiin
06.04.11, 21:02   #36 (linkki)
interested
(Vierailija)

Minusta britney on hyvä laulaja kaunis ääni mutta nykyään hän tekee hirveää musiikkia nyky pop on mennyt ihan tietokone dj rämpytykseksi ???!!! olettko samaa mieltä
  Vastaa viestiin
19.04.11, 23:14   #37 (linkki)
Huoh
(Vierailija)

STFU

Luuletteko että Britney vaan yhtäkkiä sekosi ja veti ittensä kaljuks?

Britney oli jättäny yksityiselämänsä, raskautensa ja polvivammansa takia suuret lavat. Britney oli sillon pop-taivaan tunnetuimpia ja seuratuimpia tähtiä. Paparazzit oli joka paikassa Britneyn kimpussa ja samaan aikaan piti huolehtia lapsista. Pienikin virhe minkä niiden kanssa teki, pääty otsikoihin joissa Britneystä leimattiin huono äiti.
Samaan aikaan piti alkaa tekemään comebackia levy-yhtiön painostuksesta ja siinä paineen alla varmasti tuli vedettyä sellasia aineita mitä ei sais, mutta se on niin yleistä musiikkimaailmassa, että siitä on turha tehdä mitään suurta juttua. Huumeet on täällä Suomessa vaan jostain syystä tabu ja niiden käyttäjät leimataan heti narkkareiks.
No kuitenkin, kaiken tän tullessa samaan aikaan Britneyn niskaan, Britney sai hermoromahduksen. Kai teillekkin tulee joskus tilanne kun ootte hermostunut ja haluutte purkaa sen johonkin. No Britney hoiti homman käymällä paparazzien kimppuun ja vetämällä itsensä kaljuks.

Mut se on ohi, Britneyllä menee taas paremmin ku ennen, paitsi että se on yhä enemmän levy-yhtiöiden nukke.
  Vastaa viestiin
25.09.11, 13:34   #38 (linkki)
Evenstar
(Vierailija)

Hei!

Hei! eksyin vahingossa tänne sivustolle ja ei voinut kuin nauraa noille britneyn haukkumisille. Miksi joku vaivautuu tänne kirjottelemaan Britneystä pahaa, britney ei niitä tule ikinä lukemaan ja eikä niistä muutenkaan välittäisi. Britney tietää itse mikä on,eikä tarvitse muiden mielipiteitä.

Ja joku tuola mietti että onko britney mielisairas. Kaikki on luultavasti ainakin kirjotustavasta sen verran nuoria että tuskin pystyisi edes käsittämään näin isoja asioita. Mielisairauksia on monenlaisia.
Britneyllä oli omat vaikeutensa, jotka ei kuulu kenellekkään muulle kuin hänelle, ja hänestä huolehtiville ihmisille. Nyt ne ovat jo mennyttä ja niistä Britneyn ei täydy kertoa kenellekkään ellei itse niin halua. Ihmisillä voi olla vaikeita aikoja elämässään, ja jos itse olisitte kakarasta asti koko maailman kiusattavana ja suurena puheen aiheena, niin vois tuolla burn out yhdelle jos toisellekkin.
Mutta täälä on sen verran nuoria että sitä ette vielä pysty käsittämään, mutta kun kasvatte, toivon että elämänkatsomuksenne laajenee ja ymmärätte mistä puhun.

kiitos.
  Vastaa viestiin
24.03.12, 22:23   #39 (linkki)
I <3 Britney Spears
(Vierailija)

Britney

Älkää viitsikö haukkua Britneyä. Britney on parhaimpiin laulaijiin kuuluva,ja legenda.

Parhaat biisinsä on Circus,Oops!...I Did Again ja Breik the Ice.

Olin Britneyn Femme Fatale tour:illa!

Jos,jollakin on myynnissä Britney-julisteita,ottakaa yhteyttä:n-bb@suomi24.fi
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku