Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kaista etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kaista > Yleinen musiikkikeskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.09.10, 20:11   #1 (linkki)
abbel
(Vierailija)

hyvä laulaja

Oletko kuullut koskaan Esa Hellstenin lauluja, niissä on tunnetta ja tulkintaa mahtavan ihana ääni laittaa kananlihalle! Joskus radiosta on tullut ja aina odottaa lisää hänen tuotantoaan.
Koukussa ihanaan ääneen!!!!!!!!!
  Vastaa viestiin

06.09.10, 19:47   #2 (linkki)
susan
(Vierailija)

hyvä laulaja

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja abbel Näytä viesti
Oletko kuullut koskaan Esa Hellstenin lauluja, niissä on tunnetta ja tulkintaa mahtavan ihana ääni laittaa kananlihalle! Joskus radiosta on tullut ja aina odottaa lisää hänen tuotantoaan.
Koukussa ihanaan ääneen!!!!!!!!!
Olen tavannut kyseisen taiteilijan turussa, osaa todella laulaa ja muutenkin symppis katsokaa
ihmeessä myös sivusto www.esanmusa.com
  Vastaa viestiin
08.09.10, 16:48   #3 (linkki)
Marja
(Vierailija)

hyvä laulaja

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja susan Näytä viesti
Olen tavannut kyseisen taiteilijan turussa, osaa todella laulaa ja muutenkin symppis katsokaa
ihmeessä myös sivusto www.esanmusa.com
Minä kuulin viimeeksi Esa Hellstenin laulun radio Deistä kappale haltuus annan sydämein, mahtava ääni minunkin mielestä. Kivan näköinen kundi, partaa voisi vähän lyhentää
  Vastaa viestiin
10.09.10, 06:15   #4 (linkki)
Marika
(Vierailija)

hyvä laulaja

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marja Näytä viesti
Minä kuulin viimeeksi Esa Hellstenin laulun radio Deistä kappale haltuus annan sydämein, mahtava ääni minunkin mielestä. Kivan näköinen kundi, partaa voisi vähän lyhentää
Olen onnistunut löytämään kaksi Hellstenin äänitettä, toisen sain keräilijältä ja toisen sain
ystävältäni lahjaksi. Ei kannata katsoa sillä silmällä on varatu mies ja komea näyttää olevan
kumppani.
  Vastaa viestiin
07.03.11, 16:14   #5 (linkki)
krista
(Vierailija)

säveltää myös

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Marika Näytä viesti
Olen onnistunut löytämään kaksi Hellstenin äänitettä, toisen sain keräilijältä ja toisen sain
ystävältäni lahjaksi. Ei kannata katsoa sillä silmällä on varatu mies ja komea näyttää olevan
kumppani.
Hellsten säveltää sekä sanoittaa myös lauluja. Kuulin Esko Rahkosen levyltä tämän taiteilijan
sanoituksia, niissä on asiaa mikä vaikuttaa syvälle sisimpään ei yhtään turhanpäiväistä tekstiä.
särmä kaveri
  Vastaa viestiin
01.04.11, 13:52   #6 (linkki)
Reijo
(Vierailija)

hyvä laulaja

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja krista Näytä viesti
Hellsten säveltää sekä sanoittaa myös lauluja. Kuulin Esko Rahkosen levyltä tämän taiteilijan
sanoituksia, niissä on asiaa mikä vaikuttaa syvälle sisimpään ei yhtään turhanpäiväistä tekstiä.
särmä kaveri
Olen samaa mieltä. Tätä artistia ei ole näkynyt muualla kuin konserteissa, eikö hän käy
pienimuotoisia keikkoja ensinkään, lehdistä olen lukenut juttuja. Levyjä on tuottanut kyllä
reippaasti. Joskus radiosta tulee, täytyy sanoa että on miehellä ääni ja tulkinta ihan OK
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku