Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Kaista etusivu
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kaista > Yleinen musiikkikeskustelu
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
08.10.11, 21:36   #1 (linkki)
ParamoreHayley<3
(Vierailija)

Fintelligens

Fintelligenssiin kuuluu Elastinen ja Iso H. Elastisen oikea nimi on Kimmo Laiho,ja Iso H:n Henrik sukunimeä en muista;) fintelligens on siis suomalainen räpduo. Heidän uusin albumi kantaa nimeä "Täytyy tuntuu". Elastinen räppää myös ilman Iso H:ta. Yksi hänen tunnetuimmista kappaleista on "Anna Soida". Fintelligens aloitti uransa jo vähän ennen 2000-lukua. Jos nyt oikein muistan :) itse olen nähnyt fintelligenssin kaksi kertaa ihka elävänä ja päässyt heidän kanssa samaan kuvaan ja tietty saanut myös nimmarit! <3
  Vastaa viestiin

10.10.11, 07:05   #2 (linkki)
Räpin vihaaja!
(Vierailija)

Mikä tos vitun räpis oikee kiinostaa?

Paramorehayley kuule älä tee tälläsii paskoi ketjui! Tää on syvält perseestä!!!! Ajattele asioita enneku teet...eihä tänne ees vittu kukaan kirjota?!
  Vastaa viestiin
10.10.11, 07:09   #3 (linkki)
Räpin vihaaja!
(Vierailija)

Mikä tos vitun räpis oikee kiinostaa?

Kakara,paramorehayley...miks vitus teet tälläsii paskoi ketjui? Tää on ihan perseest...kaikki ton fanit kyl varmaa tietää ton asian! Että painuppa helvettiin. Eihän tänne ees vittu kukaan kirjoita...?!
  Vastaa viestiin
11.10.11, 20:56   #4 (linkki)
ParamoreHayley<3
(Vierailija)

Räpinvihaaja,LOPETA JA HÄIVY!

Miks sä sit tuut ees vilkasemaa tätä juttuu? Jos ei muuta elämää ole niin hanki elämä! Enkä kuule ole mikään kakara. Itse olet kun tulet noin vain haukkumaan ärsyttävästi! Älä tule enää laittamaan tähän ketjuuni viestiä,tuo ei ole kivaa. Kyllä tänne joku kirjoittaa täähän kuiteski on vast näin uusi ketju tai sellane...olisi kiva jos edes jotain kilttii sanoisit tai kiltimmin että et pidä räpist ja sillai. =) kiitos,jos olisit ystävällisempi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku