Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kauppakori > Päivittäistavarakaupat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
22.02.09, 11:08   #1 (linkki)
entinen asiakas
(Vierailija)

Ellos huijaa hinnoissa

Ellos ei pysty hallitsemaan nettipalvelussaan kampanjahintojaan, vaan asiakas joutuu maksamaan melko usein muutaman euron enemmän kuin tarjouksessa.

Oletteko huomanneet saman?

En tiedä kumpi vaihtoehto on totta.

Joko Ellos yrittää huijata asiakkaita ostamaan tarjoustuotteita hinnalla x, mutta perii kuitenkin summan x+n ja luottaa siihen, että asiakkaat eivät huomaa. Muutamasta eurosta ei kukaan vie asiaa kuluttajaviranomaiselle, mutta yritykselle kertyy varmasti vuodessa iso raha.

Oikeastaan pahempi vaihtoehto on se, että Elloksen tietojärjestelmät todellakin on niin kuralla, että ne eivät toimi synkassa kampanjahintojen kanssa.

Ja kaikkein pahinta - Elloksen asiakaspalvelukulttuuri on täysin surkea. Sähköpostiviesteihin tai reklamaatioihin ei vastata vältämättä ollenkaan.

Tarina menee seuraavasti:
Elloksen lehdessä oli tarjous, jonka mukaan sai 15 euron alennus tietyn suuruisesta tilauksesta. Tilasin sen mukaan tuotteita netistä ja kirjoitin tarjousnumeron kenttään. Yhtä tuotteista ei ollut varastossa, ja se lähetettiin muutaman kuukauden päästä. Tämä sopi minulle.

Kun sain tilauksen laskun, 15 euron alennusta ei näkynyt laskussa. Soitin, jolloin minulle kerrottiin, että se näkyy sitten kun saan viimeisen tuotteen.

Kun sain tilauksen viimeisenkin tuotteen, alennusta ei edelleenkään näkynyt. Lähetin sähköpostia, johon en saanut vastausta.

Tilasin seuraavasta tarjouslehtisestä uimapuvun 10 eurolla ja joitain muita tuotteita. En saanut nettitilaukseen uimapukua mitenkään 10 euron hintaiseksi, vaan se näytti koko ajan 18 euroa, vaikka hain vaatteen tuotteen tunnuksella. Toinen tuote maksoi 3 euroa enemmän kuin tarjouslehtisessä. Tarjouslehtisen joka sivulla mainostettiin nettitilaamismahdollisuutta.

Lähetin tästä uuden sähköpostin, jonka liitin edelliseen reklamaatiooni 15 euron alennuksesta. Pyysin huomioimaan uudessa laskussa pari alennusta, joita nettijärjestelmä oli näyttänyt vääränä hintana.

Nyt sain vastauksen ensimmäiseen kysymykseeni: “Olemme hyvittäneet 15 euroa Ellos-tiliäsi”. En tosin edelleenkään näe sitä laskusta. Kahteen muuhun vastaukseen en saanut mitään vastausta. Enkä ole saanut edelleenkään.

Kun sain lähetyksen ja virheellisen laskun, kirjoitin lopettavani asiakassuhteeni. Kyse ei ole niinkään muutamasta eurosta (kahdessa tilauksessa 15+3+8), vaan menetin täysin luottamukseni heidän tarjoushintojen hallintaan sekä asiakaspalveluun ja asiakkaiden reklamaatioiden hoitoon. Tähänkään reklamaatioon ei tullut mitään vastausta. Palautin viimeisen tilauksen tuotteet paluupostissa.

Sen vielä ymmärrän, että tietojärjestelmä ei toimi, mutta jos asiakaspalvelukaan ei toimi, yrityskulttuurissa on jotain paljon syvemmin pielessä.
  Vastaa viestiin

21.07.09, 01:13   #2 (linkki)
CWU1Sr xmzthekp fhdwavif uyqvrdxg
(Vierailija)

UKHReSIgYgCDeJNAGA

CWU1Sr xmzthekp fhdwavif uyqvrdxg
  Vastaa viestiin
25.07.09, 12:45   #3 (linkki)
hulrgnbc orcvmhxx wccsnfgv
(Vierailija)

TbQlFLsFCpRNeDpfHhJ

hulrgnbc orcvmhxx wccsnfgv
  Vastaa viestiin
31.07.09, 07:09   #4 (linkki)
leecvqdh oiopzulo vyhepdil
(Vierailija)

GFARlkLrNFheGyaMY

leecvqdh oiopzulo vyhepdil
  Vastaa viestiin
31.07.09, 08:00   #5 (linkki)
zrfgxjwp scqlkzfu aancdecv
(Vierailija)

laQsAGXdKirxenxR

zrfgxjwp scqlkzfu aancdecv
  Vastaa viestiin
02.06.11, 11:58   #6 (linkki)
konkari
(Vierailija)

tykkään!

Jaaha, sattumusten summa kohdallasi, ja vähäsen tietämättomyyttä kai laskutuspalveluista sinulla.

Raskaalla kokemuksella elloksen palveluista voin vain sanoa nyt myös ääneen, että siellä asiakaspalvelu on parasta mitä missään verkkokaouspassa olen saanut. Hinnat ovat päivittyneet aina oikein, mutta lisäksi tiedottavat monesta muusta ylimääräisestä. Saan aina sähköpostiini myös vahvistuksen palautetuista tuotteista ja niiden saapumisesta. Tätä palvelua en ole saanut missään muualla. Itse sitten vähennän laskusta palautusten arvon, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa.
Laskut paperimuodossaan laahavat luonnolliseti jäljessä, joten olet ehkä liian nopeasti reagoinut laskuun jossa vielä ei ole keretty huomioimaan nykytilannetta. Itse ainakaan en ole reagoinut lainkaan jos laskussa vielä näkyy kaikki tilaamani tuotteet, muttei vielä palautuksia.

Palauttaminen on helppoa koska valmiina on osoitetarra joka lätkäistä kanteen. Laskut ja erittelyt ovat selkeitä, alennukset hyviä.
olen ihan normaali asiakas. Haluan antaa nyt kiitosta koska niin monet kerrat vain mielessäni huomioinut asiakasmyönteisen toiminnan.

Vasta tällä viikolla palautin kokonaisen paketin toiseen ei-niin-myönteiseen verkkokauppaan. En saanut lisättyä jälkitoimitukseen tuotetta joka oli tilapäisesti loppunut. Vastasivat myös epäystävälliseen sävyyn jotta minun tulisi itse tilata sitten kun sitä löytyy. En ollut muihinkaan tuotteisiin tyytyväinen. Yksi olennainen asia puuttui joka kylläkin tilatessa oli muka ollut varastolla. Ei ollut palautuslappuja eikä palautusosoitteestakaan täyttä varmuutta.

Elloksella on kaikkein parhaiten esitelty tuotteet jo ennen tilaamista; on muiden kommentteja positiivisia ja negatiivisia. Useista vaatteista näkee myös videopätkän.
En voi olla mitään muuta kuin äärimmäisen tyytyväinen.
  Vastaa viestiin
20.04.12, 14:49   #7 (linkki)

Rekisteröitynyt: 04/2012
Verkkoshoppaaja

Itse olen ihan tyytyväinen Ellos verkkokauppaan. En ole noita hintoja kylläkään paljon katsellut. Mutta oletko varma etteivät peri hinta+postimaksua? Asiakspalvelu on siellä hyvin ja tuotteet toimitetaan nopeasti :) Yks toinen sivu josta tykkään on Naisten asusteet, hanskat, käsineet, huivit, kaulaliinat ja ponchot , sieltä kylläkin saa vain asessoreita, mutta olen ollut ihan tyytyväinen tuotteisiin. Jos et ole tyytyväinen ellosiin niin kokeile jtn muuta verkkokauppaa. Kyllähän noita löytyy :)
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku