Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kauppakori > Päivittäistavarakaupat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
18.06.09, 19:15   #1 (linkki)
Paha asiakas kohta
(Vierailija)

FANITUOTE.COM ÄLKÄÄ TILATKO!!!!!

www.fanituote.com on huijausta nähtävästi kokonaan. Itse satuin tilaamaan joitakin paitoja eikä tilausta ole käsitelty millään tavalla vaikka maksun suoritin nettipankin kautta. Sain vastauksen että ehkä pankista ei ole rahat siirtyneet. Puhelinnumeroa en ole paikkaan löytänyt, mutta jos jollakin olisi tarkempia tietoja tästä niin laittakaa tänne. Olisi vähän asiaa kauppiaalle vaikka ihan henkilökohtaisestikin. Varokaa tätä puljua ja kiertäkää se mahdollisimman kaukaa.
  Vastaa viestiin

25.06.09, 20:11   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 02/2009
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paha asiakas kohta
www.fanituote.com on huijausta nähtävästi kokonaan. Itse satuin tilaamaan joitakin paitoja eikä tilausta ole käsitelty millään tavalla vaikka maksun suoritin nettipankin kautta. Sain vastauksen että ehkä pankista ei ole rahat siirtyneet. Puhelinnumeroa en ole paikkaan löytänyt, mutta jos jollakin olisi tarkempia tietoja tästä niin laittakaa tänne. Olisi vähän asiaa kauppiaalle vaikka ihan henkilökohtaisestikin. Varokaa tätä puljua ja kiertäkää se mahdollisimman kaukaa.
Minä ottaisin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja tekisin ko. puljusta ilmoituksen. Kun maksoit puserot niin ota maksetuista kuitti siis printtaat ne pankkiohjelmastasi, ja jos sinulla on vielä se meili tms. jossa kerrotaan laskun summa yms. tallella niin printtaa sekin ja mene kuluttaja-asiamiehen juttusille.
  Vastaa viestiin
25.06.09, 21:57   #3 (linkki)
glamrock
(Vierailija)

Minulla on pari kokemusta fanituotteesta. Ensimmäisellä kerralla tuotteet tulivat todella nopeasti jo parissa päivässä. Toisella kertaa kun tuotteita ei alkanut kuulumaan, laitoin sähköpostia henkilökunnalle ja tilaus oli kuulemma jotenkin jäänyt tai unohtunut käsittelemättä. :s Tuotteet lopulta tulivat, mutta kaikki tilaamani tuotteet eivät olleet samanlaisia kuin ne mitkä tilasin. Lähetin siitäkin viestiä henkilökunnalle, ja sanoivat että tilaamani tuotteet olivat loppuneet ja lähettivät vastaavanlaiset samalta bändiltä. Sanoivat myös että voin antaa tilinumeroni että voisivat maksaa rahat takaisin niistä tuotterista jotka eivät olleet samanlaisia kuin piti.
Ikävä juttu että rahasi menivät hukkaan.. Kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä siihen kuluttaja-asiamieheen. Ja ettei noin kävisi, suosittelisin tilaamaan postiennakolla, etenkin paikoista joista ei ole aikaisemmin tilannut.
  Vastaa viestiin
25.08.09, 19:14   #4 (linkki)
gaugay
(Vierailija)

Mitä kautta löydän tollasen kuluttaja-asiamiehen ??
  Vastaa viestiin
01.09.09, 13:43   #5 (linkki)
Fission Mailed
(Vierailija)

Joo, onpahan kyllä paska paikka ja viimeinen kerta kun tuolta tilaan. Paketin lähettämisestä on pian kulunut kuukausi, selityksenä huonolla suomen kielellä "kiirettä pitää". Jep jep.
  Vastaa viestiin
07.09.09, 16:03   #6 (linkki)
gaugay
(Vierailija)

Ite tilasin tuolta viikolla 29 paidan, eikä paitaa koskaan ilmestynyt ja aloin kyselemään sen perään ja viime viikolla sain vastauksen että eivät saaneet paitaa edes valokoimaansa ja lupasivat palauttaa rahat. Jos en olisi itse alkanut kyselemään paidan perään tuskin olisivat ilmotelleet mulle mitään. Vieläkään eivät ole rahoja palauttaneet ja vastaavat todella huonosti spostiinsa.
  Vastaa viestiin
16.09.09, 17:54   #7 (linkki)
Metalman76
(Vierailija)

FANITUOTE.COM PARHAAT METALLICAN T-PAIDAT ja halvat ....

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paha asiakas kohta
En tiedä onko yllä oleva kirjoittaja itse huijari vai kilpailevan yrityksen kätyri.
Joka tapauksessa tuttu putiikki tämä kyseinen online kauppa ja tilattu on paitoja porukan kanssa
jo muutaman vuoden ajan ja kaikki paidat sun muut on aina tulleet perille niin kuin sovittu.
ja jos on joku paita jäänyt pois on siitä ilmoitettu tai rahat palautettu tilille back.
Ei voi valittaa!! Mutta ainahan täällä palstoilla joku itkee tai sotkee muiden alan metal kauppojen maineet ihan turhaan kun ei muuta tekemistä näköjään ole ? Jos osaat kirjoittaa tänne meilin niin varmaan osaat kirjoittaa myös tuohon kauppaan suoraan meilin että mikä on homman nimi ja mikä maksaa´...?
  Vastaa viestiin
19.09.09, 14:27   #8 (linkki)
Aamukahvi
(Vierailija)

Itse tilasin pari vuotta sitten t-paidan, jolloin sain M-kokoisen vaikka S:n tilasin, laitoin tuon sitten oman huolimattomuuden piikkiin enkä jaksanut valittaa.
Kaveri tilas joskus laukun, jonka toimituksessa meni yli kuukausi, s-posteihin vastattiin että tuote oli loppunut ja odottivat seuraavaa erää saapuvaksi. Kyllä se sieltä sitten tuli.
Mutta en kauppaan luota, tilaisin ainoastaan jos mistään muualta en jotain tuotetta saisi. Ja se nyt tuntuu aika epätodennäköiseltä.
  Vastaa viestiin
05.10.09, 15:01   #9 (linkki)
fainituote.com huijjausta?
(Vierailija)

itse tilasin tässä reilu viikko sitten, en tiedä että pitäsikö olla syytä huoleen..? S:
  Vastaa viestiin
28.10.09, 19:43   #10 (linkki)
Vierailija
(Vierailija)

HUIJAUSTA?

Tilasin metallican seinälipun 03.10.09 on siis kulunut jo melkein kuukausi. Mutta he sanoivat, että pahoittelevat viivettä ja, että laittaavat heti tulemaan postissa. Eli en sanoisi, että HUIJAUSTA mutta HUOLIMATTOMUUTTA!
  Vastaa viestiin
28.11.09, 19:05   #11 (linkki)
Joo..
(Vierailija)

fanituote ei oo hyvä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paha asiakas kohta Näytä viesti
Näin kävi yhdelle mun kaverille: Tilasi Metallica seinälipun ja odotteli hyvän aikaa, (n. 2 vk), sitten laittoi sähköpostia ja sieltä tuli viesti jossa sanottiin että tulee, tulee, toki. Tai jotakin sen tyyppistä. Ei kuulunut seinälippua vielä puoleentoista viikkoon, niin kaveri laittoi uudelleen viestiä ja tuli samantapainen vastaus. Odoteltiin Pari viikkoa, ja vihdoin se seinälippu tuli..ja vielä kirjekuoressa. Kesti yli puolitoista kuukautta että se saatanan seinälippu tuli. On todellakin perseestä koko vitun kauppa.
  Vastaa viestiin
01.12.09, 13:12   #12 (linkki)
Fanituote ALAS :D!
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo.. Näytä viesti
Näin kävi yhdelle mun kaverille: Tilasi Metallica seinälipun ja odotteli hyvän aikaa, (n. 2 vk), sitten laittoi sähköpostia ja sieltä tuli viesti jossa sanottiin että tulee, tulee, toki. Tai jotakin sen tyyppistä. Ei kuulunut seinälippua vielä puoleentoista viikkoon, niin kaveri laittoi uudelleen viestiä ja tuli samantapainen vastaus. Odoteltiin Pari viikkoa, ja vihdoin se seinälippu tuli..ja vielä kirjekuoressa. Kesti yli puolitoista kuukautta että se saatanan seinälippu tuli. On todellakin perseestä koko vitun kauppa.
Mulla ei kuulunu viel 2 viikkoon on kyl perseestä myönnan :D Oli eka ja vika kertaa kun tilaan mitään koko vitun fanituotteesta!
  Vastaa viestiin
02.12.09, 15:01   #13 (linkki)
ABU
(Vierailija)

fanituote

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Fanituote ALAS :D! Näytä viesti
Mulla ei kuulunu viel 2 viikkoon on kyl perseestä myönnan :D Oli eka ja vika kertaa kun tilaan mitään koko vitun fanituotteesta!

tilasin sieltä Michael jacksonin paidan. iskä soitti kun paitaa ei olut kuulunut kuukauteen. sieltä tuli vastaus jossa sanottiin: paitaa ei ole maksettu. Iskä oli maksanut sen ja tililtä oli lähtenyt rahat. sieltä tuli vastaus jossa sanottiin anteeksi oli virhe. pistämme paidan postiin. olen odottanut sitä jo kohta 2 kk
  Vastaa viestiin
10.12.09, 15:51   #14 (linkki)
Olematon joululahja
(Vierailija)

Tutkinnan arvoinen yritys

Hei,

yritys, jonka sivuilla ei ilmoiteta yhteystiedoissa ainuttakaaan vastuuhenkilöä, postiosoitetta tms. on valitettavan usein kyseenalainen toimintatavoiltaan. Vrt. "palautukset kauppiaan antamaan osoitteeseen". Harvassa verkkokaupassa toivotaan, että jokainen asiakas joutuu kysymään jokaista asiaa sähköpostilla, samasta "info" -osoitteesta. Yrityksellä on aina joku vastuuhenkilö - kyllä se löytyy tässäkin tapauksessa, lopulta.

Poikani odottaa nyt 3,5 vkoa sitten tilaamiaan ja maksamiaan paitoja. Tässä välissä ovat ennättäneet sentään ilmoittaa, ettei tilattua ja luvattua kokoa ole sittenkään saatavilla.

Vielä muutama päivä ja mikäli yhteydenottoa ei kuulu, otan yhteyden kuluttaja-asiamieheen.

Yrityksen liiketoiminnan idea liene se, että tavaraa ei ole missään varastossa vaan asiakkaiden etukäteen tilittämillä rahoilla hankitaan tuotteita - jos vain saadaan. Tämä aiheuttaa usein sen, että luvatut koot/värit ym. "loppuvat".
  Vastaa viestiin
28.12.09, 13:57   #15 (linkki)
Anni
(Vierailija)

Huijasta!

Aion tehdä rikosilmoituksen yrityksestä! Tehkää muutin.
Heppu on yksityinen elinkeinon harjoittaja ja vastaa näin ollen puljusta omalla omaisuudellaan.
Soitin kuluttaja-asiamiehelle ja tapaus tuttu myös heille!
Kun mahdollisimman moni tekee ilmoituksen firma joutuu rikostutkintaan näin saadaan lappu luukulle.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Olematon joululahja Näytä viesti
Hei,

yritys, jonka sivuilla ei ilmoiteta yhteystiedoissa ainuttakaaan vastuuhenkilöä, postiosoitetta tms. on valitettavan usein kyseenalainen toimintatavoiltaan. Vrt. "palautukset kauppiaan antamaan osoitteeseen". Harvassa verkkokaupassa toivotaan, että jokainen asiakas joutuu kysymään jokaista asiaa sähköpostilla, samasta "info" -osoitteesta. Yrityksellä on aina joku vastuuhenkilö - kyllä se löytyy tässäkin tapauksessa, lopulta.

Poikani odottaa nyt 3,5 vkoa sitten tilaamiaan ja maksamiaan paitoja. Tässä välissä ovat ennättäneet sentään ilmoittaa, ettei tilattua ja luvattua kokoa ole sittenkään saatavilla.

Vielä muutama päivä ja mikäli yhteydenottoa ei kuulu, otan yhteyden kuluttaja-asiamieheen.

Yrityksen liiketoiminnan idea liene se, että tavaraa ei ole missään varastossa vaan asiakkaiden etukäteen tilittämillä rahoilla hankitaan tuotteita - jos vain saadaan. Tämä aiheuttaa usein sen, että luvatut koot/värit ym. "loppuvat".
  Vastaa viestiin
28.12.09, 14:09   #16 (linkki)
Pekko
(Vierailija)

Todellakin olemattomat joululahjat

Tilasin firmasta 2 t-paitaa ja vyönsoljen ja mitään ei ole kuulunut.
Tilasin ne jo marraskuussa. Varmasti teen rikosilmoituksen!
Loppuu sen firman toiminta tasan tarkkaan. Juuri tuossa mietinkin että näinköhän minua on
kusetettu ja sitten löysin tämän viestiketjun täältä netistä. Kannatetaan tehkää kaikki
huijaksen kohteeksi joutuneet ilmoitus se on nykyisin helppoa Poliisi.fi sivuilla sen voi tehdä netissä. Säästäkää kaikki s-posti viesit mitä olette firmasta saaneet todistusaineistona sekä maksusta tosite myös. Tälläiset huijarit on laitettava kuriin!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Anni Näytä viesti
Aion tehdä rikosilmoituksen yrityksestä! Tehkää muutin.
Heppu on yksityinen elinkeinon harjoittaja ja vastaa näin ollen puljusta omalla omaisuudellaan.
Soitin kuluttaja-asiamiehelle ja tapaus tuttu myös heille!
Kun mahdollisimman moni tekee ilmoituksen firma joutuu rikostutkintaan näin saadaan lappu luukulle.
  Vastaa viestiin
02.01.10, 04:02   #17 (linkki)
Manu
(Vierailija)

Todella huonoa palvelua!!

Tilaamaani lompakkoa ei kuulunut viikkoon vaikka toimituksen piti kestää vain muutama päivä. Tämän jälkeen ilmoittivat että tuote loppunut ja lisää tulossa joskus. Antoivat myös mahdollisuuden kaupan purkuun jolloin maksamani rahat palautettaisiin tililleni. Rahat tulivatkin mutta myös ylimääräiset 60e. Ihmettelin että mitä siellä säädetään ja pian tulikin viesti että pitää välittömästi palauttaa ylimääräiset rahat tai ottavat yhteyttä pankkin. Tämän teinkin ja noin viikon kuluttua tuli uusi viesti että nyt äkkiä ne rahat tänne. Laitoin sitten mailin jossa oli kopio maksusta, katsotaan löytävätkö vieläkään maksuani.. Vaikka en menettänyt rahojani, niin silti palvelu oli minusta töykeää ja ihme hutilointia joka vaiheessa!!!! En suosittele todellakaan kenellekkään.
  Vastaa viestiin
15.01.10, 02:06   #18 (linkki)
Reggaeisti
(Vierailija)

Ihan ok

Itse tilasin ensimmäisen kerran fanituotteesta pari vuotta sitten marleyn laukun ja se tuli n.viikon päästä englannista (luulin että firma on suomessa). Siitä noin vuoden päästä tilasin bob marleyn hupparin ja pipon. Parin päivän päästä tuli viesti, että pipot on loppu ja huppareita tulee ensi viikolla lisää. Sain joko odottaa tai pyytää rahat takaisin, odotin mielummin, sen verran hieno huppari.

Viikon päästä kyselin onko tilaus jo käsitelty ja ne vastas päivän päästä että on tullu ja postittaa ens viikon alussa. Eli kaiken kaikkiaan meni 2 ja puoli viikkoa ennenku sain sen hupparin ja pipon. Tää toka tilaus tuliki sit jenkeistä asti jostain miamin läheltä, nii ei ihmekään että kesti. :o

Oli muuten tosi laadukasta kamaa, se laukku kans minkä tilasin aiemmin. Vaikka toisessa tilauksessa kestiki nii oon silti tosi tyytyväinen :)

Kyllä aion vielä kolmannenki kerran tilata ehdottomasti!
  Vastaa viestiin
25.01.10, 13:50   #19 (linkki)
JenZ
(Vierailija)

Hyvä kun en tilannut

Olin eilen tilaamassa yhtä paitaa fanituotteesta, mutta en tilannutkaan. Ja hyvä kun en tilannut, en aio ikinä ostaa sieltä mitään jos se tosiaan on huijausta!
  Vastaa viestiin
11.02.10, 20:03   #20 (linkki)
mohku
(Vierailija)

fanituote

toimiikos teil viel toi sivu
  Vastaa viestiin
18.02.10, 22:24   #21 (linkki)
bändimies
(Vierailija)

kyllä sieltä iha hyvin on tullu ne tuotteet... ja tottakai siinä kestää saattaa kun ne saattaa tulla jopa jenkeistä suoraan. ei minulla koskaan fanituotteesta ole valittamista ollut.
  Vastaa viestiin
02.03.10, 12:48   #22 (linkki)
...
(Vierailija)

Pitäiskö huolestua?

Tilasin sieltä paidan 4 päivää sitten ja siellä omalla tilillä lukee yhä vaan että ''odottaa''.
Ja kaikki on tietenkin maksettu jo.
  Vastaa viestiin
08.03.10, 22:25   #23 (linkki)
Kokenut
(Vierailija)

Fanituote

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ... Näytä viesti
Tilasin sieltä paidan 4 päivää sitten ja siellä omalla tilillä lukee yhä vaan että ''odottaa''.
Ja kaikki on tietenkin maksettu jo.
Tuo Firma toimii jenkeissä ja suomessa. Joskus tilaus kestää muutaman viikon ja joskus muutaman päivän. Joskus kamat tulee Floridasta ja joskus Helsingistä. Kannattaa relata. Itselläni ei ole ollut ongelmia, olen tilannut useamman kerran.
  Vastaa viestiin
11.03.10, 19:58   #24 (linkki)
frank iero<3<3
(Vierailija)

oon pihalla XD

niin siis luin noita tein viestejä.... oon tilaamassa sielt my chemical romance-fanikamaa, nii mitä mun pitäis nyt tehä?? en uskalla tilata sielt mitää enkä löyä samanlaisii tuotteita muualta. AUTTAKAA!
  Vastaa viestiin
12.03.10, 16:22   #25 (linkki)
Wolver1ne
(Vierailija)

Massien palautus

Tilasin behemothit evangelion hupparin jonka piti olla 29.90€ no sitte tuli viesti että hinta oli väärä elikkäs 39,90€. Pyysin rahat takaasi ja s.postiin tuli että teemme näin. Että kauankohan saa odottaa että saa rahat takaisin? tilasin toissapäivänä.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku