Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kauppakori > Päivittäistavarakaupat
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
26.10.09, 21:58   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2009
www.eraplus.fi (Jalkajousi ostoksille?)

Onko kellään kokemuksia Magaxo jalkajousista? www.eraplus.fi myy esim. niitä ja on ilmeisesti ainut kivijalkamyymälä kuka noita myy (ainakin pikaisen etsinnän tuloksena)??? On myös www.sekatavarakauppa.fi mut siellä hiukan halvempi hinta ja en sit tiedä miten takuut toimii kun on ELINIKÄINEN takuu. Aina olis mukavampi ostaa kivijalkamyymälästä, kun on jotenkin luotettavampi... Niin onko kyseinen jalkajousi miten kestävä esim. Challenger? Aikalailla on voimaa saatu jouseen ilman taljoja 150paunaa...
  Vastaa viestiin

27.10.09, 19:03   #2 (linkki)

Rekisteröitynyt: 10/2009
jalkajousen ostanut

Ostin alkukesästä challengerin jalkajousen erä+ liikkeestä.HUIPPU vekoitin.Jousella olen ampunut todella paljon,hyvin on kestänyt.Jänne pitää kohta hommata uusi mut nehän on kuluvia osia.Kyseistä liikettä voin suositella kaikille.Palvelu pelaa ja on ammattitaitoista.
  Vastaa viestiin
27.10.09, 21:58   #3 (linkki)
Simppa-77
(Vierailija)

jalkajousi

Ostin myös verkkokaupasta - se on niin tehokas ettei siihen saa välttämättä yksin jousta viritettyä - kahteen pekkaan laitettiin se.
Se on kyllä lain rajamailla että onko jo liian tehokas ase kokemattomissa käsissä!
olettako kokeillut kuinka monta levyä saatte läpäseen sen? meil meni seinästä läpi tosin vahingossa ;)
ootko kokeillut siihen punapistekiikaria toimiiko?

simpa
  Vastaa viestiin
05.11.09, 22:07   #4 (linkki)
zimotus
(Vierailija)

Jalkajousi

Totta, mulla kans kyseinen jousi ja on tosi tehokas ja tarkka. Mulla on ollu normaali kiikari ja punapistetähtäin ton päällä ja molemmat ihan hyviä ratkasuja. Mulla kävi semmonen homma jousen kanssa, että siinä oli varmistimen kanssa ongelmia (ei menny pois päältä kun joku otti välillä vastaan). Kysyin www.erasawo.fi sivujen kautta korjuutuksesta, josta jousen ostinkin. Siellä sanottiin, että elinikäinen takuu kattaa kyseisen ongelman. Laitoin jousen erasawolle, josta tuli uusi jalkajousi muutaman päivän päästä takaisin eli homma pelaa ja uusi jousi kans... ei kun ostoksille SUOSITTELEN!
  Vastaa viestiin
06.11.09, 09:07   #5 (linkki)
mika-85
(Vierailija)

jousi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja zimotus Näytä viesti
Totta, mulla kans kyseinen jousi ja on tosi tehokas ja tarkka. Mulla on ollu normaali kiikari ja punapistetähtäin ton päällä ja molemmat ihan hyviä ratkasuja. Mulla kävi semmonen homma jousen kanssa, että siinä oli varmistimen kanssa ongelmia (ei menny pois päältä kun joku otti välillä vastaan). Kysyin Erä Sawo sivujen kautta korjuutuksesta, josta jousen ostinkin. Siellä sanottiin, että elinikäinen takuu kattaa kyseisen ongelman. Laitoin jousen erasawolle, josta tuli uusi jalkajousi muutaman päivän päästä takaisin eli homma pelaa ja uusi jousi kans... ei kun ostoksille SUOSITTELEN!

On hyvä jalkajousi tuo megaxo challenger, mul on kans toi. Nythän kaikkien kannattaa ostaa jousi kun on tulossa lakimuutos jonka jälkeen tarviaa ostoluvan... Nyt vielä saa ilman mitään, ei tarvii olla ku 18v. täyttäny.
  Vastaa viestiin
10.11.09, 22:59   #6 (linkki)
Kimi88
(Vierailija)

Kumpi

parempi puutukki vai synteettinen jalkajousissa?
  Vastaa viestiin
11.11.09, 22:31   #7 (linkki)
jaakko
(Vierailija)

eraplus jousi

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Wessonrules Näytä viesti
Onko kellään kokemuksia Magaxo jalkajousista? Erä+ myy esim. niitä ja on ilmeisesti ainut kivijalkamyymälä kuka noita myy (ainakin pikaisen etsinnän tuloksena)??? On myös www.sekatavarakauppa.fi mut siellä hiukan halvempi hinta ja en sit tiedä miten takuut toimii kun on ELINIKÄINEN takuu. Aina olis mukavampi ostaa kivijalkamyymälästä, kun on jotenkin luotettavampi... Niin onko kyseinen jalkajousi miten kestävä esim. Challenger? Aikalailla on voimaa saatu jouseen ilman taljoja 150paunaa...
En suosittele koko liikettä takuu asiat eivät todellakaan toimikunnolla.Olen kyllästynyt odottamaan mitä tehdään kun perän tuli halkeama normaalissa käytössä. Jousta ei ole lyöty mihinkään mutta nämä myyjät ei sitä usko. Taitaa rahan tekeminen olla niille tärkeintä!
  Vastaa viestiin
21.11.09, 10:25   #8 (linkki)
pera74
(Vierailija)

Höpö höpö

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jaakko Näytä viesti
En suosittele koko liikettä takuu asiat eivät todellakaan toimikunnolla.Olen kyllästynyt odottamaan mitä tehdään kun perän tuli halkeama normaalissa käytössä. Jousta ei ole lyöty mihinkään mutta nämä myyjät ei sitä usko. Taitaa rahan tekeminen olla niille tärkeintä!

Et ole tainu käydä koko likkeessä kun noin puhut, Erä+:n pojat on tosi mukavia ja jos edes jotain pientä on tuotteissa ollu niin kyllä vaihto/takuu toimii. Mullekin sanovat, että ei se heiltä ole poissa jos tuotteen vaihtavat kun ei ne joudu siitä kärsimään. Eli miksi eivät muka vaihtasi uuteen??? Ja tuo rahan teko asia, kuka muu pitää lapsille ilmaisia tapahtumia? Kuten onkikisat vaapunteko ym... itse olen pojan kanssa käynyt noissa kaikissa ja ei tunnu rahan teolta kun maksavat kaikki väline ja kahvi+mehu tarjoilu kulut itse!
  Vastaa viestiin
25.11.09, 23:22   #9 (linkki)
Raimo
(Vierailija)

Lisää lapsille tapahtumia!

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pera74 Näytä viesti
Et ole tainu käydä koko likkeessä kun noin puhut, Erä+:n pojat on tosi mukavia ja jos edes jotain pientä on tuotteissa ollu niin kyllä vaihto/takuu toimii. Mullekin sanovat, että ei se heiltä ole poissa jos tuotteen vaihtavat kun ei ne joudu siitä kärsimään. Eli miksi eivät muka vaihtasi uuteen??? Ja tuo rahan teko asia, kuka muu pitää lapsille ilmaisia tapahtumia? Kuten onkikisat vaapunteko ym... itse olen pojan kanssa käynyt noissa kaikissa ja ei tunnu rahan teolta kun maksavat kaikki väline ja kahvi+mehu tarjoilu kulut itse!

Kuulostaapa reilulta liikkeeltä. Pitäisi olla suomessa enemmän ihmisiä jotka järjestää lapsille kaikkea semmosta millä saadaan pidettyä lapset oikeissa harrastuksissa, kuten vaikka luonnossa jousella, ritsalla tai perunalingolla ampumassa. Se oli silloin nuorena niitä oikeita juttuja. Nyt on vaan ne pelikoneet ja tietokoneet. Hyvä erä+ laittakaa nuoret oikeille raiteille.
  Vastaa viestiin
09.05.10, 13:40   #10 (linkki)
Sentencer
(Vierailija)

onko eroa phantomilla ja challegerilla

Onko mitään eroa megaline challengerissa ja megaline phantom II. Ainakin Challengerii kehutaa aika paljon. mutta phantomista en ole kuullu sanaakaan. Vaikka se on tyylikkäämpi.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku