Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kauppakori > Tuotteet ja tuotemerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
14.02.09, 19:10   #1 (linkki)
Ihmettelevä ex-asiakas
(Vierailija)

Hemtex ja tuotteen palautus?

Onko teillä kokemuksia voiko tuotteet palauttaa Hemtexiin? Palautin 2 kpl tyynyjä Malmin Hemtexiin ja sieltä luvattiin ostohyvitys josta ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Liikkeestä jäi kummallinen ja epäluotettava vaikutelma, onko teillä kokemuksia voiko em. liikkeeseen luottaa?
  Vastaa viestiin

19.03.09, 19:30   #2 (linkki)
entinen työntekijä
(Vierailija)

hemtex ja tuotteen palautus

Liikkeeseen en voi luottaa:Itse olin vuoden töissäkyseisessä firmassa ja näin kyllä miten henkilökunta puhui asiakkaalle p...aa!.
Tuntui että henkilökunta aivopestiin koko hommaan.
Ota ihmeessä yhteyttä kuluttajaneuvojaan saat sieltä apua.
  Vastaa viestiin
20.03.09, 07:05   #3 (linkki)
entinen työntekijä
(Vierailija)

Pahoittelen aikaisempi viestini tuli tänne aivan väärälle keskustelufoorumille
Mutta vastaan kuitenkin viestiisi.itse olen joutunut joskus palauttamaan tuotteita kyseiseen firmaan ja palautu on toiminut ainakin minun kohdala
Soita ihmeessä liikkeeseen ja kysy asian edistymistä.Uskon että asia selviää.
  Vastaa viestiin
30.03.09, 08:57   #4 (linkki)
Ihmettelevä ex-asiakas (
(Vierailija)

Asia hoitui lopulta, viiveitä lomien tms. takia. Vaikutelma ei silti enää muuttunut.
  Vastaa viestiin
23.05.10, 23:40   #5 (linkki)
Mimmi
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä ex-asiakas ( Näytä viesti
Asia hoitui lopulta, viiveitä lomien tms. takia. Vaikutelma ei silti enää muuttunut.

Itse olen myös ollut töissä kyseisessä firmassa. Palautus-asia pitäisi hoitaa myymälässä heti. Olisiko siellä ollut kesätyöntekijöitä tai muuten uusia myyjiä jotka ei ole olleet varmoja mitä tehdä? Avokauppa 10 päivää, jonka aikana kuittia vastaan saa palauttaa tuotteen ja saa rahat takaisin. Vaihto-oikeus 30 päivää jolloin kuittia vastaan saa vaihtaa tuotteen johonkin muuhun. Jos tuotteessa on vika, eli teet reklamaation silloin vaihto käy myös ilman kuittia, saat vastaavan tuotteen tilalle tai jotain muuta vastaavalla hinnalla, tai lahjakortteja. Mutta uudet työntekijät on monesti vähän sekaisin näiden käytäntöjen kanssa. Vähän sekava firma muutenkin. Siksipä minäkin sieltä lähdin. Mutta jotain ihan hyviä tuotteita kyllä on. Esim. satiinipussilakanat ja kampapuuvillaiset, tykkään niiden laadusta.
  Vastaa viestiin
28.03.11, 14:00   #6 (linkki)
LOUKATTU
(Vierailija)

Huonokäytöksinen ja epäasiallinen myyjä

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä ex-asiakas Näytä viesti
Onko teillä kokemuksia voiko tuotteet palauttaa Hemtexiin? Palautin 2 kpl tyynyjä Malmin Hemtexiin ja sieltä luvattiin ostohyvitys josta ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Liikkeestä jäi kummallinen ja epäluotettava vaikutelma, onko teillä kokemuksia voiko em. liikkeeseen luottaa?

Hei, halusin palauttaa /vaihtaa viimeviikolla kampin hemtex myymälään tuotteita. Pyysin jos asiakaspalvelija voisi kirjoittaa minulle lahjakortin, kun en siltäseisomalta mitään mieluista löytänyt. Myyjä kertoi, että heillä oli kyllä sellainen käytäntö, ja että joku toinen asiakas aikaisemmin samanpäivän aikana oli myös pyytänyt tätä samaa ja saanut lahjakortin.
Minulle kuitenkaan ei lahjakorttia annettu. Myyjä vain tokaisi, että meillä ei ole lahjakortteja jäljellä ja että "en voi lahjakortiksi muuttua!"
Pyysin vielä, jos voisin käväistä ITSE jossain toisessa myymälässä noutamassa lahjakortin kyseiselle summalle. Ensin myyjä oli passittamassa minua myymälöihin tarkistamaan itse asiaa, olisiko muissa myymälöissä lahjakortteja. Pyysin myyjää soittamaan muihin myymälöihin, koska minulla ei ollut aikaa juosta toisissa myymälöissä vain kysyäkseni josko heillä olisi lahjakortteja. Vastahakoisesti myyjä sanoi, että : "noh, kai mä voin soittaa ja kysyä..". Eli hänellä ei tullut edes mieleen, palvella asiakasta asianmukaisesti.
Muissakaan myymälöissä ei ollut kuulemma kortteja, mutta asia lähinnä kuulosti siltä, kuin myyjä toisessa myymälässä ei olisi ollut koskaan lahjakorttia nähnytkään/ tiennyt mistä puhuttiin. Myyjä siis päätteli siitä, että lahjakortteja ei toisessa myymälässä ole.
Lopputulos: ostin jotain täysin turhaa ja tarpeetonta.

Myyjän käytös oli törkeää. Yritin selittää myyjälle, kuinka eettisesti väärin hän toimii palvellessaan asiakkaitaan eriarvoisesti. Myyjä ei selkeästikkään tajua miten asiakaspalvelussa tulisi toimia.

En todellakaan menisi enään Hemtexille asioimaan. Sieltä ei saa kuin "ei oo:ta" tai näsäviisastelua osakseen. Kamalaa miten tuollaisen käytöksen omaavia ihmisiä edes päästetään Hemtexille töihin.

En suosittele kenellekkään, joka ei halua menettää hermojaan tyhmien asioiden setvimisen takia.
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku