Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelevä ex-asiakas Onko teillä kokemuksia voiko tuotteet palauttaa Hemtexiin? Palautin 2 kpl tyynyjä Malmin Hemtexiin ja sieltä luvattiin ostohyvitys josta ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. Liikkeestä jäi kummallinen ja epäluotettava vaikutelma, onko teillä kokemuksia voiko em. liikkeeseen luottaa? |
Hei, halusin palauttaa /vaihtaa viimeviikolla kampin hemtex myymälään tuotteita. Pyysin jos asiakaspalvelija voisi kirjoittaa minulle lahjakortin, kun en siltäseisomalta mitään mieluista löytänyt. Myyjä kertoi, että heillä oli kyllä sellainen käytäntö, ja että joku toinen asiakas aikaisemmin samanpäivän aikana oli myös pyytänyt tätä samaa ja saanut lahjakortin.
Minulle kuitenkaan ei lahjakorttia annettu. Myyjä vain tokaisi, että meillä ei ole lahjakortteja jäljellä ja että "en voi lahjakortiksi muuttua!"
Pyysin vielä, jos voisin käväistä ITSE jossain toisessa myymälässä noutamassa lahjakortin kyseiselle summalle. Ensin myyjä oli passittamassa minua myymälöihin tarkistamaan itse asiaa, olisiko muissa myymälöissä lahjakortteja. Pyysin myyjää soittamaan muihin myymälöihin, koska minulla ei ollut aikaa juosta toisissa myymälöissä vain kysyäkseni josko heillä olisi lahjakortteja. Vastahakoisesti myyjä sanoi, että : "noh, kai mä voin soittaa ja kysyä..". Eli hänellä ei tullut edes mieleen, palvella asiakasta asianmukaisesti.
Muissakaan myymälöissä ei ollut kuulemma kortteja, mutta asia lähinnä kuulosti siltä, kuin myyjä toisessa myymälässä ei olisi ollut koskaan lahjakorttia nähnytkään/ tiennyt mistä puhuttiin. Myyjä siis päätteli siitä, että lahjakortteja ei toisessa myymälässä ole.
Lopputulos: ostin jotain täysin turhaa ja tarpeetonta.
Myyjän käytös oli törkeää. Yritin selittää myyjälle, kuinka eettisesti väärin hän toimii palvellessaan asiakkaitaan eriarvoisesti. Myyjä ei selkeästikkään tajua miten asiakaspalvelussa tulisi toimia.
En todellakaan menisi enään Hemtexille asioimaan. Sieltä ei saa kuin "ei oo:ta" tai näsäviisastelua osakseen. Kamalaa miten tuollaisen käytöksen omaavia ihmisiä edes päästetään Hemtexille töihin.
En suosittele kenellekkään, joka ei halua menettää hermojaan tyhmien asioiden setvimisen takia.