Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kauppakori > Tuotteet ja tuotemerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.02.10, 21:20   #1 (linkki)
Heiditär
(Vierailija)

Oriflame tuotteita saatavilla helposti!

Oriflame myy korkealaatuisia,puhtaisiin luonnon aktiiviosii perustuvia ihonhoito- ja kosmetiikkatuotteita naisille, miehille ja lapsille. Suomen suurin kosmetiikan suoramyyntiyritys Oriflame on perustettu Ruotsissa vuonna 1967. Suomessa Yritys on toiminut jo yli 40 vuotta.
Yrityksen myyntikanavana toimii suoramyynti, jolloin ns.turhat välikädet jäävät pois.Voit luottaa siihen, että tuote on "tuore" ja käyttämätön, edullinen kun konsulttisi tilaa sen sinulle.

Toimin Helsingin alueella konsulttina. Kauttani saa tilattua tuotteita ympäri Suomen(asiakas maksaa postimaksut), lisäksi Koillis-Helsinkiin -Tapulikaupunki-Puistola-alueelle toimitan tuotteet koti-ovelle sovitusti.

Lisäksi kauttani saat tunnukset, jotta voit hankkia tuotteita 25% alennuksella juuri silloin kun itse haluat. Mikäli haluat haasteita ja tuloja, autan sinua parhaani mukaan tehdä tästä jotain suurempaa:) Konsultiksi ryhtyminen on ilmaista,eikä velvoita sinua mihinkään -tilaat sen mitä itse haluat ja voit lopettaa milloin tahansa. Päätät itse kuinka paljon panostat tähän.

Jos et halua omia tunnuksia,mutta haluat päästä nauttimaan tuntuvista alennuksista, kerää oma porukka ja ryhdy kimppatilauksen vetäjäksi -saat omista ostoksista alennusta. Kysy lisää sähköpostitse!

heidinoriflame(a)gmail.com
Oriflame tuotteet
  Vastaa viestiin

Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku