Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kauppakori > Tuotteet ja tuotemerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
16.03.10, 16:09   #1 (linkki)

Rekisteröitynyt: 03/2010
Luomu ja ekologisuus

Kaipaan plazan sivuille eko- ja luomuaiheisia keskusteluja ja vinkkejä! Toivoisin erään keskustelualueen olevan juuri tätä aihetta. Uskon, että en ole ainoa tätä haluava! Luonnotar niminen kauppa myy nettikaupassaan luomupuuvillapyyhkeitä ja kylpytakkeja, onko kellään kokemusta; pehmeys, imevyys ja laatu kaikenkaikkiaan. Hinnat eivät ole mitenkään pahat. Onko muita yrityksiä, joilta näitä saisi?
  Vastaa viestiin

16.03.10, 16:52   #2 (linkki)
vanha ekoilija
(Vierailija)

Kaikkein parasta ekoilua on kuluttamatta jättäminen. Mutta se on vaikeaa, niin vaikeaa nykyihmiselle. Suosittelen pysymään jo tuotetuissa tuotteissa, eli ns. kierrätyksessä. Miksi turhaan ostaa ja tukea uutta tuotantoa, kun vanhaa ja hyvää tavaraa on kirpparit väärällään?

ai niin, se markkinatalous...
  Vastaa viestiin
17.03.10, 16:03   #3 (linkki)
Mä vaan
(Vierailija)

Vinkkejä :)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ekonainen Näytä viesti
Kaipaan plazan sivuille eko- ja luomuaiheisia keskusteluja ja vinkkejä! Toivoisin erään keskustelualueen olevan juuri tätä aihetta. Uskon, että en ole ainoa tätä haluava! Luonnotar niminen kauppa myy nettikaupassaan luomupuuvillapyyhkeitä ja kylpytakkeja, onko kellään kokemusta; pehmeys, imevyys ja laatu kaikenkaikkiaan. Hinnat eivät ole mitenkään pahat. Onko muita yrityksiä, joilta näitä saisi?
Kannattaa käydä katsomassa ympäristöaiheisia blogeja osoitteessa Blogi | - Savexpo , jos ekologisuus on lähellä sydäntäsi.
  Vastaa viestiin
17.03.10, 20:38   #4 (linkki)
Anne
(Vierailija)

Juu, se kuluttumatta jättäminen ei ole aina se helpoin vaihtoehto, varsinkin kun pyyhkeiden kaltaiset ihoa lähellä olevat tekstiilit ovat kyseessä. Itse olen ollut todella tyytyväinen mainitsemiisi Luonnottaren Bo Weevillen pyyhkeisiin, tosin itse aikoinaan ulkomailta ostin. Suosittelen lämpimästi!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku