| |
25.08.10, 23:12
|
#1 (linkki)
| | (Vierailija) | Mistä kannattaa tilata kuvakirjat???
Minulla olisi sellainen ongelma, että tietokoneelleni on kertynyt nyt läjäpäin valokuvia (lähes 1000kpl) ja en millään jaksaisi teetättää niistä valokuvia. Olenkin miettinyt tilaavani kuvatiedostoistani kuvakirjoja! Onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia kuvakirjoista ja siitä mistä niitä kannattaisi alkaa tilata.
Terv. nimimerkki -en vaan osaa millään päättää mainostekstien perusteella, joissa kaikki vaikuttavat niin ölyttömän loistavilta
| |
| | |
25.08.10, 23:39
|
#2 (linkki)
| | (Vierailija) | Eiriä kehiin!:D Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minea Minulla olisi sellainen ongelma, että tietokoneelleni on kertynyt nyt läjäpäin valokuvia (lähes 1000kpl) ja en millään jaksaisi teetättää niistä valokuvia. Olenkin miettinyt tilaavani kuvatiedostoistani kuvakirjoja! Onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia kuvakirjoista ja siitä mistä niitä kannattaisi alkaa tilata.
Terv. nimimerkki -en vaan osaa millään päättää mainostekstien perusteella, joissa kaikki vaikuttavat niin ölyttömän loistavilta |
Moikka
Minä tilasin neljä kuvakirjaa viimeviikolla eirikuva.fi:stä ja kirjat olivat suoraan sanottuna ihan saatanan hienoja:D Ei mitään uber kirjoja, mutta olivat kyllä juuri sellaiset kuin olin ajatellutkin niiden olevan, ehkä jopa hiukan hienompiakin. Minulta siis ropisee pisteet tuolle kyseiselle yritykselle kuvakirjojen osalta. Muuta en ole tuolta ehtinyt vielä tilata, mutta pitääpä kokeilla kun tulee tarve tilata kuvista jotakin muuta kuin kirjoja..
| |
| | |
26.08.10, 10:15
|
#3 (linkki)
| | (Vierailija) | Suosittelen Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Minea Minulla olisi sellainen ongelma, että tietokoneelleni on kertynyt nyt läjäpäin valokuvia (lähes 1000kpl) ja en millään jaksaisi teetättää niistä valokuvia. Olenkin miettinyt tilaavani kuvatiedostoistani kuvakirjoja! Onko kenelläkään minkäänlaisia kokemuksia kuvakirjoista ja siitä mistä niitä kannattaisi alkaa tilata.
Terv. nimimerkki -en vaan osaa millään päättää mainostekstien perusteella, joissa kaikki vaikuttavat niin ölyttömän loistavilta |
Nuo kuvakirjat ovat kyllä erittäin käteviä ja tietyissä tapauksissa myös edullisia. Riippuen tosin kuinka monta kuvaa kirjaasi valitset. Omiin kirjoihin olen saanut aseteltua helposti sen 200-400 kuvaa kuvakirjan koosta riippuen. Varmaan sinne enemmänkin kuvia on mahdollista saada...
Itse olen tilannut kirjoja myös Eirikuvalta ja olen ollut kirjoihini tyytyväinen. Toimitusaikakin oli luvattua lyhyempi, joten voin hyvällä omalla tunnolla suositella sinulle eirin kirjoja.
| |
| | |
26.08.10, 10:49
|
#4 (linkki)
| | (Vierailija) |
Minä tilasin yhden kirjan Ifolorilta ja toisen TicTac Photolta. Kummatkin ihan ok mutta TicTacin kirjassa oli hienommat, pehmustetut nahkajäljitelmäkannet. Ja ehkä itse sivutkin olivat hienompaa paperia.
Kesti vaan aika monta viikkoa, tosin kyseessä oli suklaarasioiden mukana saatu kampanjatarjous.
| |
| | |
27.08.10, 15:50
|
#5 (linkki)
| | (Vierailija) | chekc!
Tilasin toissaviikolla kolme kuvakirjaa eri aiheista. Päädyin käyttämään tuota eirikuvan kuvakirjaohjelmaa, koska siitä oli saatavilla myös Mac versio. Muilta en moista löytänyt... Lisäksi sieltä sai s-bonusta, joten minulle ei paljon valinnanvaraa toimittajaa valittaessa jäänyt:D
Kirjat oli kyllä kaikki tosi jees ja juuri sen näköiset kun kuvakirjaohjelma niiden näyttikin olevan. näiden kohdalla tuo toimitusaika piti kutinsa eli kirjat tuli puolessatoistaviikossa liikkeeseen mihin ne tilasin..
| |
| | |
15.09.10, 18:02
|
#6 (linkki)
| | (Vierailija) | Tic Tac pettymys
Minä en Tic Tac Photolta ole tilaamaani tuotetta saanut, vaikka tuote luvattiin viikon kuluessa. Itse asiassa koko tilaus odottaa näköjään edelleen käsittelyä - vastahan tuota olisi ollut 4 vkoa aikaa käsitellä.
Mielestäni epäluotettava firma. Tiedusteluihinkaan ei vastaa määräajassa, jos ollenkaan?
| |
| | |
17.09.10, 15:18
|
#7 (linkki)
| | (Vierailija) | Juu ei Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tic Tac pettymys Minä en Tic Tac Photolta ole tilaamaani tuotetta saanut, vaikka tuote luvattiin viikon kuluessa. Itse asiassa koko tilaus odottaa näköjään edelleen käsittelyä - vastahan tuota olisi ollut 4 vkoa aikaa käsitellä.
Mielestäni epäluotettava firma. Tiedusteluihinkaan ei vastaa määräajassa, jos ollenkaan? |
Juu, minäkään en ole vieläkään saanut kuvakirjaani tictacilta. Oon nyt odotellut jo reilut 5vko eikä oo mitään kuulunut... Reilu viikko takaperin kyllästyin odottelemaan tumput suorina ja tilasin kirjani eirikuvalta ja ne saapuivat jo, jee!:D
En siis suosittele kenellekkään tuota tictacia, se on no no no.
| |
| | |
18.10.10, 15:23
|
#8 (linkki)
| | (Vierailija) | Eirikuva myös... Lainaus:
Minäkin suosittelen Eirikuvaa niille, jotka ovat aikeissa tilata kuvakirjoja. Kirjat olivat tosi jees ja hintakin oli mielestäni vähintäänkin suotuisa. Tykkäsin myös tuosta heidän kuvakirjaohjelmastaan enemmän kuin noista muista mitä kokeilin...
| |
| | |
28.10.10, 14:31
|
#9 (linkki)
| | (Vierailija) | Eirikuva on ygönen Lainaus:
Upeat kirjat ja loistavat hinnat!!!
| |
| | |
21.11.10, 19:13
|
#10 (linkki)
| | (Vierailija) | Eirikuva on luotettava ja edullinen Lainaus:
Me olemme tilanneet kuvakirjojamme nyt jo kolmesta paikasta ja niin kuin monta kertaa aiemminkin, niin kolmas kerta toden sanoi:) Eirikuvalla kirjojen teko oli helppoa ja hauskaa. Yllättäen kyllä helppokäyttöisin kuvakirjaohjelma oli myös monipuolisin. Suosittelen kokeilemaan Eirikuvaa, se on varma valinta.
| |
| | |
23.11.10, 21:09
|
#11 (linkki)
| | (Vierailija) | IFOLOR goes MAC Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Taneli Tilasin toissaviikolla kolme kuvakirjaa eri aiheista. Päädyin käyttämään tuota eirikuvan kuvakirjaohjelmaa, koska siitä oli saatavilla myös Mac versio. Muilta en moista löytänyt... Lisäksi sieltä sai s-bonusta, joten minulle ei paljon valinnanvaraa toimittajaa valittaessa jäänyt:D
Kirjat oli kyllä kaikki tosi jees ja juuri sen näköiset kun kuvakirjaohjelma niiden näyttikin olevan. näiden kohdalla tuo toimitusaika piti kutinsa eli kirjat tuli puolessatoistaviikossa liikkeeseen mihin ne tilasin.. | Ifolorillakin on nyt Mac käyttäjille oma ohjelma! Ifolor-kuvapalvelu: Tilaa laadukkaat digikuvat, kuvakirjat, kuvajulisteet ja kuvakortit netistä. - Ifolor | |
| | |
30.11.10, 10:14
|
#12 (linkki)
| | (Vierailija) | Lainaus:
Tilasin eirikuvalta ja suosittelen lämpimästi myös muille! Ei jää varmasti luu käteen ja hintakin on kohdallaan.
| |
| | |
17.01.11, 23:43
|
#13 (linkki)
| | (Vierailija) | Eirillä toimii Lainaus:
Eirikuva on ollut mieleeni! Olen ollut erittäin tyytyväinen heiltä tilaamiin tuotteisiin ja kuvakirjat eivät ole tehneet poikkeusta. Suosittelen kaikille kuvakirjailijoille lämpimästi!
| |
| | |
02.02.11, 01:06
|
#14 (linkki)
| | (Vierailija) | vanavedessä menty Lainaus:
Minäkin nyt sitten kokeilin tuota eirikuvaa ja heidän kuvakirjaohjelmaansa. Kuvakirjat tulivat eilen ja kirjat näyttävät päällisin puolin oikein hyviltä. Voin siis sanoa, että kannatti kokeilla ja kokeilen myös jatkossa. Kiitos!
| |
| | | | |