Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kauppakori > Tuotteet ja tuotemerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
05.12.11, 15:40   #1 (linkki)
kukka123
(Vierailija)

Print24 yllätti!

Olen kosmetologiyrittäjä hyvinkäällä. Minun piti tilata flyereitä koskien yritykseni mainontaa kohtaan. Ystäväni suositteli minulle print24.fi sivustoa, jossa on nopeat toimitukset ja edulliset tuotteet. Kävin tekemässä tilauksen sivulla, ja yllätyin, kuin helppoa kaikki oli! Hinnat ovat edulliset ja toimitus ajallaa. Käytän heidän palvelujaan jatkossakin ja suosittelen myös muille!
  Vastaa viestiin

20.12.11, 14:13   #2 (linkki)
Backstage Rock Shop
(Vierailija)

Print24 toimii aina.

Teetämme painotöitä print24:lla kuukausittain ja aina on homma käynyt juuri kuten pitää. Toimitus on nopea ja vaivaton, hinnat kohdallaan ja työn jälki vähintäänkin kiitettävää! Suosittelen!
  Vastaa viestiin
03.01.12, 14:26   #3 (linkki)
John
(Vierailija)

Käyntikortit

Teetimme juuri käyntikortteja tuossa kyseisessä Print24-painossa ja olemme erittäin tyytyväisiä! Hienoa jälkeä ja todella nopea toimitus!
  Vastaa viestiin
03.01.12, 16:15   #4 (linkki)
Rauski
(Vierailija)

Print24 toimii

Olemme tilanneet painotuotteita Print24:lta useampaan otteeseen.
Palvelu on hyvää ja toimitukset nopeita, ja mikä tärkeintä; tuotteiden laatu on korkea!
Hienoa palvelua!
  Vastaa viestiin
18.01.12, 13:36   #5 (linkki)
RR
(Vierailija)

Print24 hyvä palvelu

Tilatut painotuotteet tulivat päivän nopeammin kuin oli luvattu. Värit hyvät ja painojälki erinomaista.
  Vastaa viestiin
18.01.12, 21:24   #6 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2012
Suosittelen print24!
  Vastaa viestiin
22.01.12, 17:20   #7 (linkki)
Jarkko
(Vierailija)

print24

Olen useasti tilannut flyereitä print24:ltä ja laatu on ollut hyvää. Suosittelen.
  Vastaa viestiin
31.01.12, 11:37   #8 (linkki)

Rekisteröitynyt: 01/2012
tyytyväinen asiakas

Minäkin olen iloinen kun olen löytänyt Print24... ensin homma arvellutti kun luin kommentteja kuinka on tavaraa jäänyt saamatta. Meillä on tilattu nyt monta kertaa ja aina saatu tuotteet ajallaan ja laadun jälkikin ollut hyvää. Ja kun itse en osaa juurikaan tehdä mainoksia kun ei ole tarvittavia ohjelmia on hienoa että print24 saa tehtyä pikkuesitteitä heidän valmiilla pohjalla. kätevän kokoisia antaa asiakkaille vrt. A4 kokoiset mainokset. suosittelen :)
  Vastaa viestiin
16.02.12, 18:44   #9 (linkki)
LiisaT
(Vierailija)

Kiva lukea muiden kokemuksia

Käyntikorttien tilaus olisi taas ajankohtainen. Olen katsellut tuon Print24:n lisäksi myös Vistaprintin sivuja (http://www.vistaprint.fi/kayntikortit.aspx). Kellään kokemusta heidän palvelustaan?
  Vastaa viestiin
01.03.12, 16:51   #10 (linkki)
asubv
(Vierailija)

Just joo, uskoo ken tahtoo

Nyt on kyllä pakko todeta että haiskahtaa kovasti ko. yrityksen mainostusyritykseltä..
  Vastaa viestiin
04.03.12, 12:42   #11 (linkki)
Popjazzleiri
(Vierailija)

edukkaat julisteet ja flyerit

Tilasin 750 kpl julisteita ja 500kpl flyereitä. Sain ne todella edullisesti Print24:sta. Kilpailutin paikallisia painotaloja, eikä yksikään päässyt hinnoissa edes lähelle. Lisäksi ilahdutti, kun tuotteet toimitettiin nopeasti ja ne oli erittäin asiallisesti pakattu! Suosittelen!
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku