Plazan keskustelut etusivu
» Rekisteröidy käyttäjäksi
» Unohditko tunnuksesi?
Mene takaisin   Plazan keskustelut – Plaza > Kauppakori > Tuotteet ja tuotemerkit
Plazan keskustelualusta on uudistunut - katso ohjeet

Kirjoita viesti

Työkalut Hae ketjusta
09.01.12, 01:58   #1 (linkki)
Huolestunut
(Vierailija)

Lux style hiustenpidennykset

Hei! Tiöasin hiustenpidennykset lux stylestä ja haluaisin kuulla onko jollain kokemuksia paikasta ? Olen huolissani ettei pidennykset tulekkaan ja minua on huijattu. Rahatkin piti maksaa etukäteen!!
  Vastaa viestiin

15.01.12, 23:45   #2 (linkki)
moirogfgf
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huolestunut Näytä viesti
Hei! Tiöasin hiustenpidennykset lux stylestä ja haluaisin kuulla onko jollain kokemuksia paikasta ? Olen huolissani ettei pidennykset tulekkaan ja minua on huijattu. Rahatkin piti maksaa etukäteen!!

omg :o
  Vastaa viestiin
25.01.12, 19:56   #3 (linkki)
Blaablaa
(Vierailija)

Tuliko ne?

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Huolestunut Näytä viesti
Itekki tilasin tänää ni ootko saanu ne jo?? Ja jos oot,ni onkos hyvät?
  Vastaa viestiin
03.02.12, 21:57   #4 (linkki)
Cherry
(Vierailija)

Hei vain

Kyllähän ne pidennykset perille LuxStylestä tulee, mutta itselläni pidennykset ainakin tulivat vasta kaksi viikkoa tilauksen tekemisen jälkeen.
  Vastaa viestiin
09.02.12, 23:10   #5 (linkki)
tytteli
(Vierailija)

mäki

aattelin itekki tilata. tuleeks ne suoraa osotteseen jonka pistät siihen vai toimitetaanko ne johonki muualle, mistä ne pitää noutaa? sivuilla ei lukenut toimituksesta mtn.?? :O
  Vastaa viestiin
13.02.12, 19:55   #6 (linkki)
apua
(Vierailija)

tuleeko?

tilasin viimeviikon tiistain luxstylestä pidennykset ja siellä sanottii että kestää 3-5 päivää eikä ne ole vieläkään tullut?!? oletteko te saannut pidennykset sieltä vai menetinkö rahani?:(
  Vastaa viestiin
18.02.12, 21:09   #7 (linkki)
iina
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja apua Näytä viesti
tilasin viimeviikon tiistain luxstylestä pidennykset ja siellä sanottii että kestää 3-5 päivää eikä ne ole vieläkään tullut?!? oletteko te saannut pidennykset sieltä vai menetinkö rahani?:(
Kyllä ne sieltä tulee ! (: Siinä kyllä kestää se viikko kaks . Mutta miule tuli . Elkää tehkö sitä virhettä että pesette ne korjaavalla shamppoolla koska menee huonoo kuntoo nopeesti . Miule kävi näin. :Ss
  Vastaa viestiin
20.02.12, 16:34   #8 (linkki)
tessa
(Vierailija)

hiuspidennykset lux style

Tilasin tältä firmalta pidennykset viikko sitten ja mitään ei ole kuulunu!! otin heihin yhteyttä sähköpostitse ja sieltä tuli tällänen vastaus! et nyt tais mennä rahat hukkaan !!

Kiitos kyselystäsi, mutta valitettavasti olemme suljettu koska olemme lomalla tämän vuoden 7. viikon. Mutta olemme kuitenkin vastaanottaneet kyselysi ja tulemme hoitamaan sen mahdollisimman pian, kun avaamme jälleen 20. tammikuuta. Olemme pahoillamme ongelmien aiheuttamisesta...

HUOMIO: Jos luet tätä sähköpostia, olemme saaneet kyselysi ja pyydämme ettet lähetä lisää sähköpostia, koska se kasaantuu.
  Vastaa viestiin
01.03.12, 16:43   #9 (linkki)
Tiina
(Vierailija)

LUx-laatu

Ei kunnon hiustenpidennykset mene pilalle jos ne pesee rakennekorjaavalla shampoolla....
Selaileppa muita keskusteluja, niin huomaat että aika moni on ollut tyytymätön Lux pidennysten laatuun..
  Vastaa viestiin
04.03.12, 06:59   #10 (linkki)
Pernillas
(Vierailija)

Minun kokemukseni

Hei,
Olen tilannut Luxstylestä hiukset ja sainkin ne joku aika sitten (jouduin kyllä odottelemaan pari viikkoa). HIukset näytti tosi hyviltä ja kiiltäviltä mutta ne rupesi muutaman käyttökerran jälkeen takkuuntumaan hyvin helposti. No, ajattelin sitten etttä ne tarvii lisää hoito-aineita jos ne on vaan niin kuivat ja menin sitten pesemään nuo hiukset. Käytin Davinesin tuotteita joita suositellaan hiustenpidennyksille, harjasin hiukset hyvin ennen pesua ja pesin ne varovasti. Lopputulos oli järkyttävä! Hiukset ovat latvasta ikään kuin "kiharat" ja kokonaisuutena hyvin hamppuiset. Käytin paljon hoitoaineita ja suoristin hiukset suoristusraudalla ja sainkin ne näyttämään taas ihan ok:lta mutta heti kun hiuksia vähääkään käyttää, ne menee heti takkuun.

Oon tosi pettynyt vaikka osasin odottaa ettei tuolla hinnalla mitään huippulaatua saa. Eihän näitä voi enää palauttaa mutta reklamaation kirjoitan aivan varmasti tuskin ne kuitenkaan sen antaa olla siellä asiakaskokemus palstallaan. Muutenkin mua nyt ärsyttää niiden markkinointi, ostin kun ne mainosti että vain tänään puoleen hintaan mutta nyt oon huomannut että niillähän on se "tarjous" jokapäivä.
  Vastaa viestiin
05.04.12, 16:39   #11 (linkki)
bumba
(Vierailija)

Noo tilasin clipsit viime pe ja ne tuli tänään, että viikko meni..Ei ongelmia..Tukka vaikuttaa hyvältä, toki en ole pessyt vielä...
  Vastaa viestiin
09.04.12, 11:52   #12 (linkki)
vierailija
(Vierailija)

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiina Näytä viesti
Ei kunnon hiustenpidennykset mene pilalle jos ne pesee rakennekorjaavalla shampoolla....
Selaileppa muita keskusteluja, niin huomaat että aika moni on ollut tyytymätön Lux pidennysten laatuun..

Niin no, en ole ikinä kuullut että pidennyksiä saisi edes pestä korjaavalla shampoolla. Ainakin kaikki kaverit, jotka ovat parturikampaajia sanovat ettei missään tapauksessa..
  Vastaa viestiin
Kirjoita viesti

Tagit
Tyhjä

>Työkalut Hae ketjusta
>
Hae ketjusta:

Laajennettu haku